Mijn vriendin is vorige week getrouwd in het buitenland. Binnenkort komt ze terug en ik wil haar een te gave kado geven. Alleen kan ik niks bedenken! Nou dames, wie weet het?!
Ik ben afgelopen 8-8-2008 getrouwd en een vriendin van me had ons een wit brood met daarin EUR 30 gegeven. Dat waren allemaal losse euro's. Echt heel leuk want het was natuurlijk bedoeld voor de 6 witte-broodsweken die volgden na het huwelijk! Ze had een bij een bakker in Gemert (brabant) gekocht. Maar misschien dat er een bakker bij jou in de buurt is die het maakt?
Toen een goede vriendin van me ging trouwen wilde ik een champagne-ontbijt laten bezorgen, ze gingen alleen ineens toch naar een hotel. Heb uiteindelijk een mand gegeven met champagne en wat lekkere dingetjes erbij en geld in verrassingseieren. We hadden de verrassing eruit gehaald en het geld in het dingetje gedaan en daarna het ei aan elkaar gesmolten. Papiertje er weer omheen en pakje dichtgemaakt Vonden ze erg leuk.
Ik vind zelf doe-kadootjes altijd wel erg leuk. Bijv. bij Bongo kan je naar eigen budget een leuke cadeaubon bestellen. Van high tea tot overnachtingen. Ook leuk om ze samen op te geven voor partnermassage ( als je met meerdere bent, kan jet het bedrag delen) Er zijn ook leuke dingen zoals samen bonbons maken, ringen maken, noem maar op!
Wij hebben ooit een collega een pluim gegeven. Konden ze zelf uit een hele lijst kiezen wat ze wilden doen.