Huwelijksreisvraagje

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Annet73, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annet73

    Annet73 Actief lid

    18 jan 2006
    294
    0
    16
    Volgend jaar, als we getrouwd zijn, zouden we dolgraag op huwelijksreis gaan naar een mooie zonnige bestemming.
    Voor er kinderen kwamen fantaseerden we altijd over een prachtige, verre bestemming; Malediven, Seychellen of zo iets dergelijks.

    Nu met kinderen laten we die gedachten een beetje varen en gaan we op zoek naar een andere mooie bestemming in Europa. Dit omdat we met twee kleintjes (dan 1,5 en 2,5 jaar) niet te ver willen vliegen.

    Hebben jullie tips, ideeen, suggesties? En hoe hebben jullie het vliegen met kleine kinderen ervaren?

    Ik ben benieuwd naar de reacties!
     
  2. lidia

    lidia Fanatiek lid

    hoi annet..

    wij zijn met onze huwelijksreis naar de Dominicaanse repubiek geweest maar dat was toen nog zonder kinderen..
    nu Damian er is zou ik wel nog een keer willen maar de reis is 10 uur vliegen :(

    ik zou lekker opzoek gaan naar een speciaal kids park waar je kinderen de heledag lekker bezig worden gehouden(op een goede en leuke manier) en dan hebben jullie toch lekker af en toe tijd met z;n 2tjes..
    ik weet dat er in griekenland en turkijen verschillende hotels zijn..

    succes
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Wij zijn naar Malta geweest.
    Echt geweldig!
     
  4. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ze zeggen dat Menorca het buggy eiland word genoemd.
    Kwebbeltje is er pas geweest, mischien kun je haar eens vragen...
     
  5. Annet73

    Annet73 Actief lid

    18 jan 2006
    294
    0
    16
    Thanx!
    Ik heb wat reisgidsen gehaald en het schijnt dat Fuerteventura en Lanzarote ook erg aangeraden worden met kleine kinderen, dit omdat de zeebodem vrij langzaam afloopt.
    Nu nog een leuk complex.......
    Ik ga ook zeker nog voor Griekenland kijken!
     
  6. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    kijk in Fuerteventura naar Corraljo is rustiger en een mooi park is hotel atlantis Fuerteventura resort..en ze hebben ook nog een prive strandje http://www.zon.sunweb.nl/nl/prd_sz/dest ... 8243&tab=A

    en kijk op Lanzarote naar playa blanca is ook het rustige gedeelte en mooi strand....

    suc6 en alavst een mooie dag en prettige vakantie!
     
  7. Annet73

    Annet73 Actief lid

    18 jan 2006
    294
    0
    16
    Bedankt! Dat ziet er erg leuk uit zeg!
     
  8. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    het was de 1e vak. waar ik heen ging met mijn vriendje nu 3 jaar geleden... :D
    hij wilde alles perfect hebben...nou we hebben 8 heerlijke dgn gehad en 1 tip...boek all in.... ook handig als je savonds nog wat drinken op de kamer wil halen
    het was voorheen van magic life...een duitse organisatie.....
    deze heeft nog wel wat parken kijk maar eens op www.magiclife.com
     

Deel Deze Pagina