Zo ff onderwerp geopend in Vruchtbaarheidsbehandelingen ivm overstap gonal f, of dat nou heel anders is als menopur , kennelijk wist m'n apotheek t weer niet... Wil wel goed m'n poging in gaan straks heb er wel vertrouwen in hoor maar toch
oeww denise wat zullen ze dan hard naar binnen komen de drankjes hihi veel plezier vanavond. tess mocht je vragen hebben over de gonal ik heb hem ook gebruikt en moet hem nu aankomende keer ook weer hebben ik moet bij mn ongie in december starten moet alleen nog even uittelen waneer dat ongeveer zal zijn.
ik ben zoon meisje (vrouw) die al 2 tattoo's heeft, en die er 25 okt. nog een bij krijg, voor sommigen misschien overdreven maar voor mij een hard vol liefde, laat ik op mijn rechter pols bovenkant een kleine ster zetten, voor onze eerste icsi poging. (rechts omdat ik mijn man mn rechter hand heb gegeven in het gemeentehuis toen ik ja zei tegen hem, en een ster omdat mijn kleine bengel nu een steretje aan de hemel is)
ja snippie? hihi ik heb der een op mn onderrug en op mn pols links mn eigen naam in chinees heb hem op links gedaan omdat ik links schrijf, nu sterretje er bij en dan nog 1 en dan ist klaar haha
Ik heb er 1 opnme linker enkel (vlinder met lijfje hart vorm symbool voor vrijheid en liefde) op me rechter voet geboortebloem van me zoon en rechter pols naam en geboorte datum zoon. En hoop dus volgend jaar een nieuwe te mogen zetten.
Heb er 6 haha.. vertel nog wel ff waar en wat.. druk weekendje.. Hou der van.. maar wel zodat ik het met eventueel werk kan bedekken
@snippie dat vind ik ook heel mooi een geboorte bloem, ik vond op pols toch wel pijnlijk hihi meer als mn onderrug daar voelde ik niet zo veel van. @tess wow 6 hihi zoveel mag ik der niet van mijn man ik mag er eigenlijk nog maar 1 bij maar doe er nog 2 hihi en dan in de toekomst hopelijk nog van mn kindjes @hier lekker weekend, vanmiddag heb ik een georganiseerde wandeling met onze hondjes, met allemaal vrouwen die allemaal zelfde soort hond hebben als wij, heerlijk lekker het bos in jullie nog plannen
Zo, vanmorgen de eerste primolut naar binnen gewerkt. Ik ben begonnen. Maandag komt daar de deca bij. Hebben jullie ook al eens primolut gehad? Ik zag dat het wel bijwerkingen heeft en wil dan daarvoor wat eten maar liever eigenlijk gewoon zo slikken. Ik weet alleen niet of dat nou handig is. Zo, aardig wat dames met een tattoo. Zou ik ooit nog wel willen, ik weet alleen niet wat.
Denise hoe is je nacht uit geweest? ! Wollfje wat leuk en hier is het prima weer om te wandelen. Vond pols wel mee vallen haha Denk dat voet het meest zeer deed. Maar wle te doen. Yvi nee maar ben ook nooit aan een pil geweest voor een icsi behandeling.
ivy nee de primolut ken ik niet ook nog nooit van gehoord als ik eerlijk ben,als het een tablet is die je in moet nemen via mond vind ik het zelf altijd verstandig om eerst een broodje te eten, medicijnen op lege maag vind ik zelf niet fijn en slecht hihi denise is nog onder zeil die heeft zo gezellig gehad hihi snippie voet zit je meer op je bot he denk ook wel dat dat meer pijn doet haha, maarja als hij er een keer op staat dan ist ook goed hihi vanmiddag heerlijk met de vrouwen 3uurtjes er uit geweest heerlijk lekker even gedachten op gezelligheid, hihi ik wil graag douchen maar mag nog niet van manlief hij heeft nog verassing (hij vroeg waar de theelichtjes lagen dus ben benieuwd hihi ) fijne avond allemaal
Ivy , ben er ook niet bekend mee.. Wolffje, ben benieuwd!! Denise, hoe was je avond? Wij lekker dagje gezwommen bij center parcs en net uit eten geweest bij de griek.. heerlijk!! Alleen brak er stuk vulling/kies af..Maandag weer tandarts bellen. Morgen met vriend zn nichtje van 5 naar de sinterklaas film in de arena bioscoop , ben benieuwd k3 treed ook op in de hmh zal druk zijn
Ok, dat is gek. Het is ervoor om een extra menstruatie op te wekken. Extra schoonmaakbeurt zeg maar. Idd een pil. Oei tess, dat is niet prettig als er een stuk vulling afbreekt. Bah. Fijn avondje gehad wolffje?
oke ik ken die pil niet maar denk ik wel slim om hem niet op lege maag in te nemen. tess daar kun je mooi zwemen zijn wij een keer weekendje weg geweest heerlijk, bah moet je weer naar tandarts hopelijk kun je snel terecht, ook last met warm en koud? aaaah mn schatje had op de slaapkamer allemaal kaarsjes neer gezet, en heb een heerlijke massage gehad (had tijdens/na de icsi poging heel veel last van mn rug) heerlijk, nu lekker een warme douche gehad en samen lekker op de bank lekker warm
Goedemorgen dames!! Hier gaat het nog steeds goed.... het besef komt steeds meer met bijbehorende emoties.... Morgen moet ik weer gaan werken na 2 weken vakantie. Daar weten alleen mijn baas en mijn kamergenootje het, die had ik gebeld, dus even omschakelen en daar nog even niks zeggen. @Wolffje, een gezellige avond gehad met manlief... altijd fijn zlke momenten samen.... @Tess, ook een erg gezellige zaterdag gehad! Veel plezier vanmiddag..... en sterkte met je kies, niet fijn. Ik heb ook gonal-F gespoten. Ik had er hoofdpijn van, maar dat scheen uitzonderlijk te zijn... ik hoor de meeste dat ze er weinig last van hadden. Ik spoot 150 eh. @Ivy, primolut ken ik ook niet, hopelijk geeft het niet teveel klachten. Tatoeages heb ik niet en het moet heel bijzonder lopen wil ik er 1 op mijn lijf gaan zetten Mijn weekend heel rustig want ik heb geen auto, die is stuk.... gisteren wel even geluncht met een vriendinnetje. Maar zou vandaag naar de paarden gaan, maar dat is een beetje ver zonder auto.... en daarbuiten het regent hier al non-stop sinds gisterenavond ik zag ne op de statistieken dat het al 50mm had geregend....
In afwachting om te starten: didder -- zeer wss oktober starten. Sterre -- maandag 14 oktober 1e echo voor cryo terugplaatsing tess -- 9oktober planning wolffje -- zeer wss december starten Denise -- start december Gezegend -- volgende menstruatie beginnen met progynova. Dqn cryo tp ivy 1979 -- wachten op menstruatie, daarna start omstreeks 14 oktober Denise -- beginnen met decapeptyl op 18 december, laatste poging ICSI Onderdrukkende fase (lange protocol): Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/wachtbankje/NOD: Snippie23-- ddonderdag 24 oktober testen Zwanger: jolin kahlan espoire elise -- 03/06/2014-- echo 22 oktober Van het wachtbankje afgevallen:
Even de lijst opnieuw geplaatst. Mij leek het leuk om bij de zwangeren de uitgerekende datum en de echo datum te plaatsen.... Snippie, ga je nog testen vandaag? Kahlan, heb je al een afspraak bij de verloskundige ?