ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddees70

    Ddees70 Fanatiek lid

    14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
  2. Ddees70

    Ddees70 Fanatiek lid

    14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    #2 Ddees70, 25 jan 2014
    Laatst bewerkt: 25 jan 2014
    Vanmorgen in een record tempo naar DD gereden. Gingen om 5.55 weg en waren er om 8.45. Lekker ff een tijdschrift gelezen en toen kwam Ploon al binnen, lekker ff gekletst. Toen moesten we voor de follikel meting, nou daar stonden we echt met 2 tellen weer buiten.
    Links een stuk of 5 van 19 mm. Rechts een stuk of 10 van 20-21 mm. Deze arts zei dat ik vandaag gewoon nog moest gaan spuiten en dan vanavond Pregnyl. We kregen nog wel even een gesprek hierover met de Nederlandse assistente. Nog ff gekletst met Ploon, zei mochten eerst naar M.i.e.p en toen door naar de punctie. Daarna mochten wij. Ze had de punctie ingepland voor maandag om 1300 uur omdat we van zover komen (dan zou de pregnyl vannacht om 2.00 moeten) . Toen zeiden wij we gaan toch in een hotel kan het niet eerder, nou dan kan het wel om 8.00. Moest vanmorgen na het gesprek nog menopur spuiten wel iets minder (225 IE) dan normaal, vanavond nog de purogon en de laatste synarel en dan om 21.00 de pregnyl. (De purogon en de synarel moeten we nog voor de pregnyl).
    Ik vond het wel raar dat ik nog moest spuiten omdat ze al zo groot waren, maar de vorige keren spoten we ook de laatste dag nog voor dat we de echo hadden dus. . . . Ze zullen het wel weten.
     
  3. Salcia

    Salcia Fanatiek lid

    7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Dpannend Ddees, mooie opbrengst toch?
     
  4. Ddees70

    Ddees70 Fanatiek lid

    14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ben zo vrij geweest om het lijstje bij te werken met wat ik in de handtekeningen terug vond en ook degene eraf te halen die al zolang niet hier geweest zijn. Iedereen mag zich natuurlijk wel weer toevoegen.
    Aanvullen gaat heel makkelijk: Quote het bericht en haal de Quote weg.

    Dd meisjes:
    Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus - Bevallen
    Arie77 -
    Bbibi- ICSI/PICSI 1 - 1e kindje
    Botala - ICSI/IMSI 3 - 4e en 5e kindje (3 kinderen uit eerdere relatie) - zwanger
    Boboke - IFV 2 - 1e kindje
    Ddees70 - ICSI 6 - 1e kindje
    Dreamer82 - ICSI 2 - Bevallen
    Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje
    Haai10 - IVF 4 - 1e kindje
    Jippieee - IVF 4 - 1e kindje - Zwanger
    Lets - ICSI 1 - 1e kindje
    klaproos - eind januari 2014-ivf 1 - eerste kindje
    Loontje85 - ICSI 1 - 2e kindje (spontaan zwanger)
    Mikka - ICSI 2 - Zwanger
    Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje - Zwanger
    Ploon - IVF1 - 2e kindje
    Salcia - 1e ICSI - 2e kindje
    Shaddixxx - IUI-D - 2e kindje
    Sneeuwmees - na 3 x IVF (spontaan zwanger) - 2e kindje
    Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje - Bevallen
    Tassie74 - IVF - 1e kindje
    Tevka -ICSI 2 - 2e kindje (zwanger)


    Agenda:
    Januari:
    25: Ploon - punctie
    25: Ddees70 - fm
    27: Botala NIPT test Brussel
    27: Ddees70 - punctie

    Februari:
    03: Monatoetje84: Controle verloskundige (35weken)
    06: Loontje85 - echo + controle gyn

    ZWANGER en uitgerekend op:
    28-02: Elize84 (tweeling)
    10-03: Monatoetje84
    24-03: Sneeuwmees
    30-04: Loontje85
    10-06: Tevka (tweeling)
    24-07: Mikka
    14-08: Botala (tweeling)
    03-09: Jippiiee

    Geboren:
    20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp)
    21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging)
    22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp)
    07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging)
    13-02-2013 Meisje N.ina - Kippetjuh
    17-09-2013 2 jongetjes Jes.per & Flo.ris - Aklina (met 35w4d, 3e icsi-cryo tp)
    03-10-2013 Meisje F.aya S.ifra - Stiertje
    07-10-2013 Jongen H.ugo - dreamer82
    23-10-2013 Jongen L.ucas - Yj81
    12-11-2013 Jongen J.urre - Djuuzie
     
  5. Botala

    Botala Actief lid

    2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Ddees wauw wat een mooie opbrengst op naar de punctie maandag en hele mooie bevruchtingen... ga echt voor je duimen...
    Leuk dat jij en Ploon ff lekker gekletst hebben....
     
  6. Ddees70

    Ddees70 Fanatiek lid

    14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja veel follikels voor mijn doen. Nu hopen dat er rijpe eitjes in zitten.
     
  7. boboke

    boboke Fanatiek lid

    1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Botala dat is al snel na 9 dagen, brengt toch denk ik wel wat spanningen mee zo'n onderzoek

    Sneeuwmees gelukkig is de kleine uk weer volop aanwezig

    Tassie geen sprake van dat jij kadootjes moet gaan teruggeven!Deze kleine vindt het veel te leuk bij jou ;). hoe gaat t nu met de misselijkheid en je lage bloeddruk? Was er nog iets uit je testen gekomen van suiker en schildklier/

    Ploon fijn dat de punctie goed verlopen is en 7 is een mooie opbrengst hoor. Nu duimen voor mooie bevruchtingen! lekker rustig aan doen vandaag.

    Lets hoe is het met jou? Al zenuwen of heb je genoeg afleiding?

    Salcia vervelend dat je zo last hebt van bijwerkingen, hopelijk snel minder

    Ddees wow wat een score zeg! Zoveel heb je er volgens mij nog nooit gehad toch? Alvast succes met de punctie maandag
     
  8. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Jeetje, deel 4 alweer. De traditie wil dat nieuwe delen altijd beginnen met nieuwe zwangerschappen, dus dames, zet 'm op!! :D:D:D
    Ddees: lekker veel follikels. Nu idd hopen op veel goede eitjes.
     
  9. Ploon

    Ploon Fanatiek lid

    6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Dd meisjes:
    Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus - Bevallen
    Arie77 -
    Bbibi- ICSI/PICSI 1 - 1e kindje
    Botala - ICSI/IMSI 3 - 4e en 5e kindje (3 kinderen uit eerdere relatie) - zwanger
    Boboke - IFV 2 - 1e kindje
    Ddees70 - ICSI 6 - 1e kindje
    Dreamer82 - ICSI 2 - Bevallen
    Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje
    Haai10 - IVF 4 - 1e kindje
    Jippieee - IVF 4 - 1e kindje - Zwanger
    Lets - ICSI 1 - 1e kindje
    klaproos - eind januari 2014-ivf 1 - eerste kindje
    Loontje85 - ICSI 1 - 2e kindje (spontaan zwanger)
    Mikka - ICSI 2 - Zwanger
    Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje - Zwanger
    Ploon - ICSI2 - 2e kindje
    Salcia - 1e ICSI - 2e kindje
    Shaddixxx - IUI-D - 2e kindje
    Sneeuwmees - na 3 x IVF (spontaan zwanger) - 2e kindje
    Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje - Bevallen
    Tassie74 - IVF - 1e kindje
    Tevka -ICSI 2 - 2e kindje (zwanger)


    Agenda:
    Januari:
    25: Ddees70 - fm
    27: Botala NIPT test Brussel
    27: Ddees70 - punctie
    30: Ploon - hopelijk tp

    Februari:
    03: Monatoetje84: Controle verloskundige (35weken)
    06: Loontje85 - echo + controle gyn

    ZWANGER en uitgerekend op:
    28-02: Elize84 (tweeling)
    10-03: Monatoetje84
    24-03: Sneeuwmees
    30-04: Loontje85
    10-06: Tevka (tweeling)
    24-07: Mikka
    14-08: Botala (tweeling)
    03-09: Jippiiee

    Geboren:
    20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp)
    21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging)
    22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp)
    07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging)
    13-02-2013 Meisje N.ina - Kippetjuh
    17-09-2013 2 jongetjes Jes.per & Flo.ris - Aklina (met 35w4d, 3e icsi-cryo tp)
    03-10-2013 Meisje F.aya S.ifra - Stiertje
    07-10-2013 Jongen H.ugo - dreamer82
    23-10-2013 Jongen L.ucas - Yj81
    12-11-2013 Jongen J.urre - Djuuzie
     
  10. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: hoop dat jij, als topic opener, ook de eer mag hebben snel zwanger te raken, zoals meestal gebeurd is als een van ons een deel opende. Ik gun het je van harte. En wow, wat een hoeveelheid follikels heb je. Daar moeten toch een paar hele mooie tussen zitten lijkt me. Nu nog even een spannend moment met punctie, bevruchtingen en dan kun je weer broeden. Hopelijk (niet nodig), maar je zou toch denken met zoveel follikels dat er toch ook cryo's uit moeten kunnen komen! Sterkte met de laatste spuitjes.
    @Ploon: bij mij zeiden ze het aantal follikels dat ze aangeprikt hadden en het aantal gevonden eitjes. Ik denk dat als ze het over 7 hebben ze het over 7 gevonden eitjes hebben. Mooi aantal! En je moet dus toch tot maandag wachten. Nou ja, bij goed nieuws is er ook al weer een dag voorbij van de wachtdag naar de tp. Ik duim voor mooi nieuws.
    @Tassie: ik voelde mijn zoontje rond de 17 wkn en deze keer, ondanks placenta aan de voorkant, zelfs tussen de 13-14 wkn al het eerste plopje. Met een angelsound kan je soms vanaf 10 wkn al wat horen, maar soms ook nog niet. Dus mocht je dat eens willen uitproberen niet gelijk in de stress schieten als er nog even niets te horen is. En dat cadeautje blijft de komende maanden lekker bij jullie thuis in de kast liggen tot de kleine geboren wordt. Lief dat je collega zo meeleeft.
    @Stiertje: hoe bevalt je eerste vrije weekend weer? Zal nu wel echt als weekend voelen. Lekker bijkomen voordat de nieuwe werkweek weer begint. Is het allemaal goed gegaan met je dochtertje en de oppasadressen?
    @Salcia: ik had de eerste 2 dagen dat ik net met menopur begon dat ik erg misselijk was. Daarna moet ik zeggen dat ik eigenlijk geen bijwerkingen meer heb gehad. Jij bent toch ook net begonnen met spuiten? Hopelijk is het bij jou dan ook snel voorbij.
    @Boboke: wanneer verwacht jij weer te kunnen gaan beginnen. Heb je het idee dat je cyclus weer een beetje op orde is?

    Hier is kleine uk gelukkig weer vollop aanwezig. Zelfs bewegingen waar ik eerder niet zo gelukkig mee was, vind ik nu juist prettig. Had vandaag tijdens het lopen af en toe wel steken onderin mijn puntje, puntje. Het lijkt er op dat de kleine al een beetje in positie aan het komen is. Had nog met de gyn willen overleggen of ik weer een keizersnee zou kunnen krijgen, maar weet niet of dat nog bespreekbaar of een optie is als de kleine uk er al klaar voor ligt. Nou ja, over 4 weekjes mag ik naar het zkh, dus dan zullen we eens kijken wat de mogelijkheden zijn.;)
     
  11. Lets

    Lets Fanatiek lid

    18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow, ik hoop dat dat werkt nieuwe zwangerschappen bij een nieuw deel;)
    Weer lekker fris verder he;)

    Sneeuwmees, fijn dat je de kleine weer beter voelt!

    Boboke, ik heb eigenlijk veel te weinig afleiding, als ik me bedenk dat ik nog een week moet wachten, pff... zit helaas nu in de WW dus veel thuis en veel alleen, niet echt fijn dus. Probeer wel zo veel mogelijk af te spreken, maar dat valt niet mee als de meeste mensen om je heen fulltime werken.
    Gelukkig ben ik gek op tv-series die ik het liefst allemaal achter elkaar kijk dus dat scheelt wel iets. en het huis blijft een stuk opgeruimder;)

    Ddees, fijn dat er veel follikels zijn, hopelijk met allemaal eitjes!
     
  12. Ploon

    Ploon Fanatiek lid

    6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Stiertje, ik hoop dat je gelijk krijgt en dat een nieuw forum veel nieuwe zwangeren oplevert :)
    Oh Lets kan ik me voorstellen dat je niet kunt wachten tot de testdag......
    Ddees, dus toch wel spuiten. Zei M.iep nog waarom wel? En waarom soms niet? Wel top hoor die opbrengst. Super!!! Moet goed komen deze keer....
    Boboke, al tekenen van een naderende menstruatie?
    Hier dus een pucntie met een opbrengst van 7. Ga er dan maar vanuit dat het eitjes zijn. Ach, weet je, ik vind het niet zo erg dat ik tot maandag moet wachten. We zien wel.
    Het viel weer erg mee. Was wel wat moe en weeïg toen ik in de uitslaapkamer lag. Lekkere koekjes gegeten daar.
    Wat een lief personeel is daar toch allemaal...
    We hadden vandaag alles anders dan de vorige keer. Andere arts, andere anesthesist, andere verpleegkundige, ander uitslaapbedje (bij die fotocollage Ddees ;)), andere opbrengst. En daar kan ik wel in geloven. De vorige keer ging het mis, dus nu hoop ik dat het goed gaat.
    Nu wel buikpijn. Ook opgezet nu. Dus zit met een dekentje op de bank en warm kussentje erop. Fijn! En op tijd naar bed.
     
  13. Lets

    Lets Fanatiek lid

    18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lekker rustig doen ploon.. Op dat uitslaapbedje lag ik ook! We hadden vast wat babytjes uitgezocht;)
    Ja lief personeel he...
     
  14. Ploon

    Ploon Fanatiek lid

    6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Misschien brengt dat bedje geluk :)
    Heb nu van die eisprong pijnen. Zal er wel bij horen.
    Ik doe inderdaad lekker rustig aan.
     
  15. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ploon: wie weet wat voor een voorteken het is, als net alles anders liep dan anders.... Nu lekker bijkomen en op naar goed nieuws op maandag!
    @Lets: kan me voorstellen dat de dagen lang kunnen duren als je thuis zit. Hopelijk heb je snel een positieve test, zodat je met volle overgave kunt storten op babyshoppen e.d. Ik herken het ook wel dat toen ik ouderschapsverlof had van mijn werk en dat ik toch praktisch nooit kon afspreken, omdat kennissen juist op die dagen werkten.
     
  16. Salcia

    Salcia Fanatiek lid

    7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Mees ja hoop t ook dat bijwerkingen snel stoppen maar had het met puregon ook al, en dat was veel lagere dosis

    FF vraag, ik moet dag 8 dus die eerste fm, wanneer heb je er dan weer 1? Dag 11? \en neem aan dat die in DD is?
     
  17. Salcia

    Salcia Fanatiek lid

    7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik weet trouwens niet meer wie dat zei, maar het scheelde maar een haartje of geboortedatum van dochter was 11-11-11, ze is om 22.57 uur geboren. Gyn vroeg nog of ik het uurtje wilde ophouden, hahahaha, ik zei, eruit, NU!
     
  18. Salcia

    Salcia Fanatiek lid

    7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Fijn Mees dat je weer veel beweging voelt, is toch altijd geruststellend gevoel.

    Duurt lang he Lets die wachtweken, ik werd er gek van altijd, en moest me echt beheersen niet elke dag een test te doen. Haal ze nu ook niet meer in huis.
     
  19. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Wow deel 4 alweer !

    @Ddees: mooi aantal follikels zeg. Ik ga duimen voor een mooie opbrengst !

    Ik probeer morgen weer te reageren !
     
  20. arie77

    arie77 Bekend lid

    6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Meiden. Nogmaals allemaal bedankt voor de reacties. Heb er veel aan.
    Ga nu duimen voor jullie dat er weer een paar dames zwanger mogen worden.
     

Deel Deze Pagina