ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Babii, Jan 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Ddees: lekker naar het strand, al zal het ook daar wel afzien zijn geweest. Jij ook al rommelende darmen.... ? Oh jee, ik voel een roze golf naderen...:p
    @Elize: nog maar 3 dagen zelfs. Oh, oh... spannend, hoor! En wat een zelfbeheersing dat je geen zw.test hebt gedaan. Je verdient een lintje. :D Ik heb vorige week vrijdag gebeld naar DD en mag in juli weer starten. Een week voor ongi weer voor uitgangsecho en dan hoor ik ook het behandelplan (het bekende riedeltje). Dr. S. is wel van half juli t/m eerste week augustus met vakantie, maar zijn taken worden overgenomen door een Duitse arts.
    @Mona: vanavond de pregnyl? De punctie schiet nu snel op gelukkig. Had je al een keer een poging gedaan in DD, of is dit je eerste punctie daar? Ik ga aan je denken!
    @Jippiejee: een mooie score, toch? Zeker als dat al bij de eerste echo is. Wanneer mag je nu weer terug?

2. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Heeft een van jullie dit ook gehad, dat je zo'n opgezette buik hebt dat je wel 3 mnd zwanger leek?
    Ook heb ik vreselijk zin in drop. Zal de pregnyl wel zijn? ?

Het was heerlijk op het strand 24 graden en een klein beetje wind

3. Elize84

Elize84 Bekend lid

Dec 2, 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ja ik.. mijn buik zet in de loop vd dag op. Nu helemaal bol terwijl ik bepaald geen last van obstipatie heb :D
    Maarja...zucht ;)

Voor geïnteresseerden: heb even een fotootje van hondje in album gezet

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Ddees: heb veel zw.kwaaltjes gehad afgelopen poging (als gevolg door de pregnyl), maar trek in drop herken ik daar niet van...:cool:. Zou het dan toch...? Moet je nog pregnyl spuiten?
    @Elize: wat een grappige kruising is jullie hondje. Ik zag dat hij getrimd moet worden. Is hij dan weer helemaal gladgeschoren, of wat doen ze precies? Wij zouden ook een cocker spaniel willen, maar zie een beetje tegen het onderhoud van de vacht in (veel kammen, en om de 3 maanden trimmen). Hoe denk je dat hij zal reageren als er een kleine komt?

5. aklina

aklina Fanatiek lid

Jun 13, 2010
    1,159
    0
    0
    Purmerend
    Ddees: Trek in drop heb ik ook. Maar dat kan ook door het weer komen. Maar ik heb sinds het begin van de zwangerschap wel erg veel trek in zoute dingen. Hartige hapjes! Geen snoep of koek oid. Alleen maar kaas, crackertjes, etc. Ik mag van mezelf maar 1 of 2 dropjes per dag. Gelukkig lukt me dat goed om me er aan te houden.
    Ik hoop zo dat het een goed teken is!

Elize; wat knap dat je nog niet gaat testen morgen. Zaterdag is je testdag toch? Wil je echt tot zaterdag wachten of al eerder spieken??? Vind het zo spannend!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Ik at tijdens mijn zwangerschap altijd chocoladepasta op mijn brood. Voor die tijd nooit behoefte aan gehad, en na de bevalling ook niet meer. Toen ik de tweede keer zwanger was, had ik enorme behoefte aan coca cola. Terwijl ik dat normaal nooit drink. Een zwangerschap kan rare fratsen met ons uithalen.

7. Elize84

Elize84 Bekend lid

Dec 2, 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @sneeuwmees: nee ze wordt wat korter geknipt. Ik doe verder niet heel veel aan haar vacht, af en toe even kammen ;). Ze ziet af en toe baby's, die wil ze vooral likken haha. Ze kan wel jaloers zijn, maar meer dat ze dan ook bij me wil liggen.

@aklina: nee ga morgen echt nog niet testen. Zondag was de testdag die ik meekreeg, maar Ddees mocht na 10 dagen al testen, dus nu heb ik er zaterdag van gemaakt ;). Maarja wat als er Niet zwanger verschijnt...X-(

8. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi, ben er weer :).....sorry door de drukte op werk, ben ik steeds laat thuis.... Lees wel mee!

Elize en Ddees,
    Wa spannend meiden! Opgezette buik toenemend in de loop van de dag klinkt heel positief! Het zou geweldig zijn wanneer jullie straks samen positief testen :D

Sneeuwmees,
    Wat fijn dat ook in juli kunt beginnen.....kunnen we weer samen alles bleven! Deal om samen zwanger de zomer in te gaan staat er! :)

Alkina,
    Hoe is het met jou en de pijnklachten?

9. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sow dr is weer veel geschreven...
    Nog 15 min en dan gaat de laatste spuit er in... de pregnyl..
    Mijn buikpijn is stukke minder... Zal toch niet zo zijn dat donderdag mijn eitjes al gesprongen zijn he......

X

10. Elize84

Elize84 Bekend lid

Dec 2, 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    #4050 Elize84, Jun 18, 2013
    Last edited: Jun 18, 2013
    Succes Monatoetje!

@ninad: jij stelt hele goede dingen voor!

Ik heb vanavond de bloeduitslag van zaterdag gekregen. Geen afstoting, wel gematigd tolerantieniveau..zelfs wat lager in de regulatore t cellen in vergelijking met vorige check:(. Heb elke dag alle supplementen trouw geslikt! Hij adviseert een aanvullend infuus en bloedcheck na 1 week...
    Maarja voor we dat gaan doen, wil ik wel weten of ik zwanger ben.. Zou het nu wel goed komen, nu die cellen zaterdag niet zo hoog waren...
    Iemand ervaring mee? Het was nu 16.5, vorige keer 18.2...
    Zou een test normaliter positief zijn 2 wk na punctie? Anders vrijdag toch maar testen....

11. ICSIchick

ICSIchick Lid

Apr 27, 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    @monatoetje succes met punctie donderdag!

12. aklina

aklina Fanatiek lid

Jun 13, 2010
    1,159
    0
    0
    Purmerend
    Normaliter is een test positief op de twaalfde dag na de punctie. Bij cryo tp tel je vanaf ovulatie.
    Ik heb geen ervaring met de immunologische onderzoeken.

Nina: als ik niks doe gaat het goed. Als ik de deur uit ga gaat het wisselend. De ene dag slecht, de andere dag goed.
    Ik blijf het dus gewoon maar rustig aan doen.

13. Elize84

Elize84 Bekend lid

Dec 2, 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Heb vanmorgen een ovulatietest gedaan, deze is positief.. Heb alleen geen goedkope zw testjes liggen. Kan straks wel halen, maar heeft het zin op dag 12 na punctie om niet met ochtendurine te testen? Ik kan ook eerst even niks drinken vanmorgen...
    De reden dat ik nu ineens ga testen is de uitslag van t onderzoek. Vind t alleen doodeng. Vooral nu met zo'n ovu test. De 2e streep is zo goed als even donker, dat heb ik niet eerder gehad. Pregnyl is allang weg.

14. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

Jan 18, 2013
    207
    0
    0
    Ik zou idd even niks drinken en testen. Succes!

15. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

Jan 18, 2013
    207
    0
    0
    Monatoetje het gevoel dat mijn eitjes gesprongen zouden zijn heb ik ook twee keer gehad. De laatste keer zelfs zo erg dat ik niet durfde te geloven dat ik die dag een punctie zou hebben. Maar beide keren niets aan de hand.
    Succes morgen!

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Elize: wat spannend. Persoonlijk zou ik wachten tot morgenochtend en dan weer testen.

17. Elize84

Elize84 Bekend lid

Dec 2, 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @loontje: was het bij jou nog negatief op deze dag?

18. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    7 dagen na tp had ik echt een super licht streepje (volgens zp zelfs vals positief of niet goed doorlopen test), ik denk dat die niet verschenen was als ik het niet met ochtendurine had gedaan. Testen staan ook in m'n album.

19. Elize84

Elize84 Bekend lid

Dec 2, 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ja heb ze inmiddels bestudeerd :D. Ik twijfel ook wel... aan de ene kant denk ik: dan doe ik morgen gewoon nog 1, aan de andere kant word ik depri van weer een witte test.

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Purmerend
    Zou zo zonde zijn als je een witte test krijgt, terwijl je misschien wel zwanger bent. Begrijp het ook wel hoor, je wilt het gewoon weten natuurlijk.

Share This Page