Elize heb ff mijn testen erbij gezocht. Zie dat mijn eerste test van dag 6 na TP is. De eerste is van 's morgens. Daarop is wel wat te zien maar wel erg weinig. De tweede is van 's middags half twee. Die was zonder twijfel positief. Geen knal test maar zeker positief. Was toen niet lekker in orde waardoor ik te weinig gedronken had. Ik snap je angst voor een witte test maar persoonlijk heb ik wel altijd de voorkeur gegeven aan vroeg testen. Mocht de test wit blijven de dagen erna, dan is de teleurstelling tenminste in fases gekomen. Na de eerste witte test hield ik namelijk hoop welke steeds meer verdween met de dagen. Ik hou er niet van om al die tijd in spanning te moeten blijven zitten. Na 1 witte test was er altijd nog voldoende hoop en geen mega teleurstelling wat zonde zou zijn als je toch zwanger zou zijn. Bedenk dat je vooral moet doen waar jij je goed bij voelt!
Heb ff een foto van mijn testen voor je in mijn album gezet. Zoals je ziet heb ik nooit knaltesten gehad. Dat maakte me overigens wel onzeker. Maar als er wat te zien zou moeten zijn zou ik denken dat dat na zes dagen wel te zien zou zijn... Ondanks de vage testen word ik op dit moment beurs geschopt rond mijn maagstreek. De kleine man is wakker en laat duidelijk van zich voelen. Schijt aan alle vage testen
Monatoetje je buik gaat ook wennen aan die grote hoeveelheid eitjes zodat je het op een gegeven moment bijna niet meer voelt. Elize klinkt positief zo'n ovu test. Ik heb wel eens gehoord dat die ook goed reageren. Gewoon test kopen en morgen met ochtend urine testen. Als ik dinsdag mag testen is het 4 dagen na de laatste pregnyl. Ik ga morgen de laatste nemen. Met het schema zou er dan nog 54 pregnyl in zitten dus op woensdag kan ik veiliger testen. dan is het nog maar 27. Ik ga ook dan maar niet die van het kruidvat kopen want die gaan al vanaf 25 geloof ik.
Niet drinken en gauw naar de kruidvat om 2 voor 5 euro testen te halen. Ben erg benieuwd! Ik heb zelf nooit een ovu test gedaan om te kijken of ik zwanger was. Zal mijn testen ook ff toevoegen in mijn album.
Ohh elize spannend meis! Ik heb ook vaker gehoord dat een ovuyrst positief kan worden v een zwangerschap!! Succes meis... Xx
@Elize: je maakt het wel spannend, meid! Snap dat je eerst duidelijkheid wilt hebben voordat je weer allerlei infusen gaat nemen. @Mona: ik denk ook dat je lichaam eraan went en dat eitjes zich misschien soms ook net even iets anders schikken, zodat je er meer of minder last van hebt. De eerste keer kon mijn man niet snel genoeg naar het zkh rijden voor de punctie. Ik wilde mijn eitjes zo snel mogelijk veilig stellen omdat ik bang was dat ze zouden springen. Nog een dagje, meid! @Ddees: jij mag volgende week al weer testen. Gek dat ik altijd het idee heb dat de wachtweken bij een ander sneller gaan dan die van mij (al zullen jullie dat natuurlijk helemaal niet vinden ). @Dreamer: vond het bij jou absoluut geen vage twijfeltestjes, hoor! En voor diegenen die het wel beweerden, kun je inderdaad een mooie buikfoto als bewijs laten zien van de kleine uk. Is het vol te houden met de warmte?
Hij is positief!! Oh my god ik weet niet waar ik het zoeken moet van blijdschap en ongeloof........ ik zet een foto in mijn album.
@Elize: zie je nu wel!!! Yes, yes! Gefeliciteerd, meid! Nu lekker potje janken (ik doe wel met je mee ).
*valt even binnen* lees stiekum af en toe met jullie mee! aangezien wij waarschijnlijk volgende maand ook gaan starten met ICSI in DD. Elize wat onwijs goed nieuws van harte proficiat! werd gewoon helemaal blij van jou bericht! ik krijg namelijk dezelfde behandeling en medicatie als jij (vit D omega en infuzen!) geniet van je zwangerschap!!
Jaaaaaaaaaa Elize geweldig! Gefeliciteerd! Sneeuwmees op mijn werk is het standaard onder de twintig graden. Vandaag een dagje vrij. Eerst lekker in bed met airco en daarna ons zwembad in de achtertuin opzoeken. Zo zwaar heb ik het dus niet
Ik lees ook nog steeds stilletjes mee, maar op zulk goed nieuws kom ik even reageren. ELISE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!
@Elize: hoe is het, meid? We horen niets meer van je? Moeten we je bijbrengen van de schrik. Hoe reageerde je man???
Oooooh lieve Elize, wat een GE-WEL-DIG nieuws!!!!! Ik snap dat je helemaal in shock bent! Ben ook reuze benieuwd hoe je man reageerde!!! Ik ben ZO blij voor je! Eindelijk is het jouw beurt