ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie fijn dat er nu links nu ook een aantal groeien. Spannend de punctie vrijdag. Ik ben ook benieuwd hoe ik dit met narcose volgend jaar ga ervaren. al moet ik zeggen dat mijn punctie me in Nl 100% is meegevallen.

Stiertje heel veel succes morgen met je kleine meid!

Tevka wat vervelend dat je nog zo misselijk bent. Hopelijk gaat t snel beter nu je de 12 weken bereikt hebt.

Botala bij mij hebben ze altijd gezegd dat je alles mag doen na een tp. Zou zelfs beter zijn voor de doorbloeding...

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Botala: volgens mij mag je alles doen. Maar je moet doen waar je je zelf goed bij voelt. Ik deed ook wel alles, maar bijv. zware dingen sjouwen of iets wat echt in je buik drukte bijv. deed ik die periode na de tp niet (ondanks dat het misschien best had gemogen). Heb ook wel eens gehoord als je lekker actief bent dat die doorbloeding de innesteling kan bevorderen.

3. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Botala; Wat leuk, een eigen cupcake bedrijf! Doe je dat thuis? Ik krijg er altijd zo'n gezellig idee bij wanneer mensen taarten of cupcakes bakken. Lekker die geur in huis. Trouwens wat leuk al 3 grotere kinderen. En nee, die hoef je niet meer rond te sjouwen lijkt mij.

@Shaddixxx; spannend donderdag! Mijn duimen draaien!

@Boboke; dank voor je berichtje. Ik ben ook heel erg blij dat mijn linker eierstok nog voor een leuke verrassing zorgde!

@Stiertje; heel veel succes vandaag!!!

@ego; ik heb slecht geslapen. Ik heb echt last van mijn buik en rug. Natuurlijk ben ik daardoor bang dat ze allemaal gaan springen waardoor ik ook niet echt heb kunnen ontspannen vannacht. Tja, ik ben ook wat gesloopt door al die uurtjes (6 uur per keer) op en neer naar DD rijden.
    Oh ja, ik heb het idee dat de Pregnyl prik van vanavond 23.30 uur te vroeg is? Ik moet vrijdag om 10.30 uur voor de punctie waarbij de NLe verpleegkundige (ik weet haar naam niet meer) vertelde dat het vrijdag erg druk is en dat het wel eens wat later zou kunnen worden.
    Hebben jullie het idee of 23.30 uur vanavond wel goed is?

4. Ik had mijn punctie pas om 13:00, omdat het die dag echt bizar druk was, maar het is geen minuut uitgelopen (dat vind ik nog steeds knap, haha). Ik begrijp je twijfels echter wel.. Nu hebben ze wel een uur speling ingebouwd, en ik denk dat je er toch ook vanuit mag gaan dat ze er rekening mee houden. Alles draait daar om het verkrijgen van goede eicellen, die laten ze echt niet zomaar schieten meissie!

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: heb zelf ook nooit meegemaakt dat de punctie uitliep. En er zit inderdaad een veiligheidsmarge ingebouwd met de pregnyl. Maar ze zullen jullie zeker niet (te) lang laten wachten, dus niet over in zitten, hoor. Wij konden toen ook gelijk al door lopen naar de verpleegkundige om alle papieren in orde te maken en je wordt dan al gelijk doorgestuurd naar de wachtkamer. Dus geen zorgen! Gaat helemaal goed komen en je eitjes zitten er vrijdag echt nog. Niet leuk, maar wel een goed teken dat je 'last' hebt van je eitjes. Dat betekent dat ze lekker goed aan het groeien zijn.;)
    @Shadixx: is alles nu nog goed gekomen met het regelen van de donor? Ik begreep dat er vorige week nog even wat onduidelijkheid over was.

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    meiden, jullie hebben idd veel geschreven! wel gezellig maar veel bij moeten lezen!
    Oja ik heb lekker wat dagen opgenomen... waardoor ik nu tot het einde van het jaar nog maar 2 daagjes per week werk! En daarna lekker 2,5week vakantie! Dus ik zal vermoedelijk nog wat minder online zijn op ZP...
    Al kan ik jullie niet missen dus kom geregeld spieken ;)
    Verder begint mijn huis zoooo op te schieten meiden, echt heeerlijk! was weer zo blij verrast toen ik gisteren avond thuis kwam, wat mijn mannetje weer gedaan had! het is nu echt aftellen! nog een week of 3 en dan staat mijn bankstel gewoon binnen! heeerlijk zo naaruit gekeken hihi...

klaproos spannend meissie, toch weer een mooie kans voor jou deze maand?

tevka 12 weken alweer? jeetje wat gaat het snel

stiertje succes vandaag

Tassie woooow bij jou gaat het ook al zo mega snel! vrijdag gewoon al punctie? geweldig zeg! en 5 links? super!

boboke hoe ziet jou traject er nu verder uit lieverd? Eerst nog een echo om te kijken of je '' schoon '' bent :( ...?
    en vervolgens beginnen in DD? *knuf*

sneeuwmees zat jou zoontje nu eigenlijk op school of nog niet? sorry ben het even kwijt?

shaddixxx owh wat spannend wanneer heb je weer een echo? zou geweldig zijn als dit weekend je iui is :)

botala jij dus 2 toppers aan boord? wat een geweldig nieuws zeg!

Kan er iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen IMSI en PICSI ?wij hebben PICSI gehad maar dat hoor je toch heel weinig... maar wat is dan IMSI ?

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Oja en over activiteiten na terugplaatsing...

Van de zomer bij mijn blasto heb ik anderhalve week op bed gelegen (ook vanwegen de overstimulatie buikvocht en pijn) had ik een licht posi test en toen ongi...

2e keer met tp (slechte kwaliteit) rustig aan gedaan en dat is niets geworden die ronde...

En deze ronde bewust wel rekening gehouedn met niet tillen en met mijn weekendje weg niet zwemmen enzo... Maar verder alles gedaan, gelijk de stad in in DD na terugplaatsing... en nu weer een posi test maar helaas vervolgens ongi...

Zo zie je maar het zegt helemaal niets, rust of geen rust...

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: lekker dat het huisje echt begint op te schieten. Wat is het dan heerlijk om straks lekker kerst te vieren in je nieuwe huisje op je nieuwe bank met nieuwe meubeltjes. Hieronder twee links die ik van de DD-site heb gehaald met uitleg over IMSI en PICSI. Hopelijk heb je er wat aan:
    IVF Düsseldorf | IMSI
    IVF Düsseldorf | PICSI
    Mijn zoontje gaat overigens al naar school, maar alleen nog de ochtenden. Hij is ook nog niet leerplichtig en hij trekt een hele dag nog niet. En zo hebben we hem 's middags toch nog lekker bij ons thuis. Ze kunnen nog lang genoeg naar school.

9. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Nou dan moet het helemaal goed komen ben behoorlijk druk geweest gisteren en vanochtend ( 144 mini-cupakes opgespoten en geleverd) en vandaag eerst ff alles gesopt in de keuken en huiskamer en toen weer door met de volgende bestelling.
    @Tassie ik doe het inderdaad vanuit huis. Nog wel wie weet groeien we ooit onze eigen keuken uit hihi....
    En wat betreft je punctie maak je geen zorgen ze laten je echt niet wachten. Puncties gaan altijd voor.

@Bbibi Wat fijn dat je huisje lekker opschiet snap dat je er helemaal naar uit kijkt.

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @sneeuwmees hoe oud is je zoontje? Nog geen 4? want vanaf dan zijn ze geloof ik leerplichtig toch? En wel lekker idd dat hij de ochtendjes naar school is en dat je de middag lekker met hem hebt om te genieten heerlijk!

En bedankt voor je kopie van de linken van duitsland... al vind ik het nog steeds lastig te begrijpen... tenminste met imsi doen ze dus de zaadcellen 6500x vergroten zodat ze de vorm kunnen beoordelen en weten welke goed zijn en welke niet...
    En bij PICSI kijken ze naar welke rijp zijn en welke niet...

Beide factoren zijn belangrijk lijkt me dus waarom is IMSI en PICSI geen combinatie dan? vind het zo vreemd... we kijken of naar punt A of naar punt B, terwijl beide belangrijk zijn voor een hoger slaginspercentage... vind het zo vreemd! :(

@botala... wat ontzettend leuk dat jijzelf cupcakes bakt thuis op bestelling... heb je ook een internetsite (mag per pb) ben namelijk wel erg benieuwd naar wat je doet en je creaties! leuk hoor!

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    owh en ps. idd lekker sneeuwmees... we kijken er zoooo naaruit! het einde is echt in zicht! komend weekend komt de stucer! En voor die tijd moet bijna alles af zijn (en dat is het nu ook bijna!) dus daarna is het ondervloer leggen, dan onze houten planken, dan de plintjes, en mijn eilandkeuken moet nog geplaatst worden (leidingwerk ligt er allemaal al... dus alleen kwestie van keuken stellen en aansluiten)... dus dat gaat zo mega hard...
    ik kijk er echt naaruit om weer lekker quality time te hebben met mijn man, lekker samen in te richten... en lekker samen de kerstboom te zetten... I love it...

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    meiden vraagje is er iemand die mij kan helpen aan het nieuwe email adres van die nieuwe dokter pfeiffer?
    Ik wil hem graag een mailtje sturen... (graag per pb)!

dank!

13. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Oh Bbibi ik heb met je te doen. Wat onwijs rot zeg. Ik kan me zo voorstellen dat je onwijs verdrietig bent. Een dikke knuffel voor jou. Wel fijn dat jullie een vooruitzicht hebben in de pleegzorg. Maar wel heel spannend zeg.
    Boboke: wat onwijs jammer dat het misgegaan is. Ik hoop dat je hcg dan maar zo snel mogelijk weer op -0- is en jullie verder kunnen. Hoe hard het ook is.
    Sneeuwmees: die fysio zou je toch wel achter het behang willen plakken....
    Botala: wat SUPER zeg! Ben heel blij voor je. Was het in eerste instantie jullie bedoeling om er één terug te laten plaatsen? Wat zou het toch mooi zijn.... Weet jij welke waarde jouw blasto's waren?
    Ook jullie krijgen een mooi Sinterklaaskado! :)
    Lees nu dat jullie op het laatste moment besloten hebben voor 2. Ach dat wordt een mooi gezellig vol huis met 5 kids. Meid, wat zul je gelukkig zijn met je kroost.
    Toch apart he dat je met een ene partner wel kids kunt krijgen en met een ander dat het niet lukt. De natuur is maar een raar iets.
    Wat leuk een cupcake-bedrijf. Van je hobby je beroep gemaakt?
    Tassie: ik hoop zo voor jullie dat die kamertjes weer gevuld worden en die spulletjes weer gebruikt gaan worden. Wat goed toch van jullie dat jullie je voor pleegzorg in aanmerking stellen.
    Wat goed dat er links nu ook follikels te zien waren.
    Dan waren ze ook al best groot dat je vrijdag de punctie hebt. Super zeg. En waarom zou het ditmaal niet al lukken... Positief zijn (ahum moet je horen wie het zegt hihi).
    En v.w.b. het springen van de eitjes voor de punctie: oh wat had ik die angst toch ook. Maar ze zeiden me dat dit echt heel zelden voorkomt (en ik dacht: zul je net zien gebeurt het bij mij). Maar de Synarel houdt het echt tegen. Gaat goed komen!
    Ik kan je geen antwoord geven op de narcose.
    Onze punctie was ook precies op tijd. En 35 uur na de Pregnyl spuit. Dus dan klopt 23.30 uur wel.
    Jeetje Shadixxx moest jij dan 's nachts om 02.00 uur je Pregnyl zetten?
    Stiertje: hoe verliep het onderzoek vandaag? Spannend. Succes!
    Haha Botala, dat had ik ook. Ik heb echt gevraagd hoe ik op de uitslaapkamer terecht was gekomen. Gewoon lopend mevrouw. Euhm, ik? Heb er niets van mee gekregen. Zo apart eigenlijk.
    Tevka: vervelend dat je zo moe en misselijk bent. Daar ben je niet blij mee. Maar gelukkig weet je waarvoor het is ;) Maar dat neemt niet weg dat misselijk zijn zo onwijs vervelend is.
    Shadixxx: hoe gaat het met jou dan? Morgen 2e fm? Spannend!
    Bbibi: straks een 'nieuw' huis, nieuwe meubels, rust in huis.... Laat de pleegkinderen maar komen :)

14. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Jeetje wat kunnen jullie kletsen ;) Ik moest echt even teruglezen. En hoop dat ik op iedereen heb gereageerd.
    Hier gister de laatste Pregnyl-spuit gezet (3x). Nu dus alleen nog Utrogestan. Hopelijk is het voldoende om deze embryo te behouden :)
    Ik slik trouwens ook nog steeds al die vitamines die dr.S. me voorgeschreven heeft. Dat is toch wel juist?
    En tarwekiemolie voor het baarmoederslijmvlies.
    's Avonds liggen er een heleboel pilletjes klaar voor me :)
    Gister naar de acupunctuur geweest. Meer kan ik er toch niet aan doen ;)

15. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie vervelend dat je zo'n last hebt van je buik en rug. Gelukkig worden de eitjes bijna geoogst ;). En jeetje wat moeten jullie een eind rijden zeg :$! Dan kan ik me voorstellen dat je wel op bent na 6x. Hoe doe je dat dan met je werk als ik vragen mag? Want dat zijn toch echt hele dagen die je ervoor uit moet trekken.
    Voor mij is het van huis uit anderhalf uur en vanuit mijn werk een uurtje, dus dan hoef ik gelukkig niet zo heel veel uren op te nemen.

Bbibi heerlijk zeg maar 2 daagjes werken in de week! Zo heb je ook lekker veel tijd om straks je huis in te richten en gezellig te maken voor de kerst. Gelukkig is de verbouwing nu bijna klaar en kunnen jullie er heerlijk van gaan genieten! En zo'n eilandkeuken klinkt wel super leuk hoor!
    Vwb mijn traject, volgende week heb ik een afspraak staan voor echo en bloedprikken om er zeker van te zijn dat er geen zwangerschap is. Volgens protocol moeten ze dit na een week nog een keer controleren. Dan mag ik ook pas stoppen met de progynova en utro. Daarna is t wachten wanneer de miskraam op gang komt. Daarna zeker wel n controle of alles schoon is. En het liefst met een hysteroscopie, aangezien ze bij mijn vorige miskraam tot 4x toe gezegd hebben na een echo je bent schoon en dit bleek dus absoluut niet zo te zijn. Nog bijna 8 weken bloedingen gehad en uiteindelijk 2 hysteroscopiën om mijn baarmoeder schoon te maken!
    Daarna is het de bedoeling om in januari weer te starten en dan in DD. Ik heb vandaag gebeld en gevraagd of er nog aanvullend onderzoek gedaan moet worden ivm mijn allergiën en nog een paar andere zaken en daar wordt ik vrijdag over teruggebeld. Ik heb in ieder geval wel t ok gekregen om te kunnen starten in januari :).
    Nu nog de zorgverzekering regelen en dan kunnen we volgend jaar starten (wel al druk mee bezig hoor)

Ploon dank je wel voor je berichtje. Ik denk dat het hcg vrij snel zal zakken wanneer t er eenmaal uit is aangezien het nu al zo laag is.
    Heerlijk geen spuiten meer voor jou! Alleen even kliederen met de utro ;). Je hebt er inderdaad zo weinig invloed op helaas. Hoe bevalt acupunctuur? Ik heb er ook over zitten denken om dat eens te proberen.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ploon: ik ben alle vitamines blijven gebruiken tot ik zwanger was. Volgens mij kan het zelfs nog daarna gebruikt worden, maar dat vond ik toch wat spannend. Bovendien was ik de enorme maaltijd per dag wel zat, dus toen ik zwanger bleek te zijn heb ik het maar snel vervangen door een zw.vitamine pil.
    @Boboke: wij deden er maar 3 uur over (1,5 heen en 1,5 uur terug), maar toen dat op het laatst 3 keer in de week was, moet ik zeggen dat de lol er bij ons ook wel vanaf ging.

Hier enorm aan het rommelen met mijn verlofuren op mijn werk. Vorige week bleek er een vinkje niet goed te staan in mijn verlofsysteem, waardoor de korting om van 40 uur, 4x9 te gaan werken niet was uitgevoerd en met terugwerkende kracht alsnog ging gebeuren. Ik kwam toen diep in het rood. Toen aangeboden maar wat werk mee naar huis te nemen, om zo het teveel aan uren te compenseren. Maar nu hebben ze er weer in zitten rommelen en hebben ze er nog meer uren afgehaald:x. Snap er nu helemaal niets meer van.
    Baal er ook van, want heb voor mijn hele ivf-traject en de echo's van deze zwangerschap steeds allemaal verlof opgenomen (omdat ik dacht genoeg te hebben en omdat ik het graag 'zuiver' wilde houden naar mijn werk toe). Maar nu breekt me dat enorm de nek.:(

17. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Tassie: waarom doe je niet een fm ook in NL dichtbij huis?
    Het is elke keer toch wel een hele rit voor je.
    Boboke: waarom doe je geen curettage? Dan weet je zeker dat het snel kan en schoon is. Is mij 'goed bevallen' (tja wat heet goed bevallen, maar je begrijpt me vast).
    Sneeuwmees: wat balen van je uren zeg. Dat geklooi daarmee. Dan wil je het goed doen en dan blijkt achteraf dat je toch te kort hebt omdat er een fout is gemaakt. Lekker dan! Willen ze je daarom niet iets tegemoet komen?
    Acupunctuur bevalt me erg goed. Ben ik 5 maand voordat ik zwanger werd van onze dochter ook aan begonnen. Geen idee of het echt bijgedragen heeft aan het geheel, maar het geeft me een goed gevoel. En dan in combinatie met de chinese kruiden (moet je er wel weer bij slikken, naast alle vitamines, maar dat heb ik er graag voor over). Zie hier info erover: Acupunctuur bij IVF / ICSI / IUI
    Ik raad het toch eigenlijk iedereen wel aan. Bij mij wordt 2/3 vergoed van de behandeling (niet van de kruiden).

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ploon wat lief dat je alles hebt terug gelezen en op ieder reageerd :)
    Je laatste spuit zit er dus weer in? Heerlijk ben je daar iig vanaf! nu iig nog de utrogestan! fijn hoor! (al is dat ook vieze troep natuurlijk) wanneer mag jij testen? al best snel toch?
    En idd laat de pleegkindjes idd maar komen! ik hooooop zo dat dat iig doorgaat! zou zon enorme lichtpunt zijn in ons leven! ik heb er echt gewoon zin in!

boboke, hihihi nou inderdaad ik heb nu inderdaad genoeg tijd! heerlijk! straks idd alles gezellig maken! ik hoop zooooo dat we 17 december nieuws krijgen dat wij mee mogen doen aan pleegtraject en dat we dan maar een heeeeeele fijne gelukkige kerst met een leuk vooruitzicht mogen hebben... zou ik echt gelukkig mee zijn :)

Goed dat ze nu hopelijk een hysteroscopie gaan doen, jij hebt afegelopen zomer al zo verschrikkelijk moeten af zien :( hoe gaat het nu verder met jou, emotioneel gezien? trek je het allemaal nog een beetje? :(
    Hopelijk een nieuw jaar met een frisse start en nu eens een zwangerschap van 9 maanden voor jou! ik gun het je zo!

sneeuwmees huhhh hoe kan dat nu? ze kunnen toch niet zomaar alles aanpassen en wijzigen? dat is toch niet mogelijk? :( pfoehhhh en nu? :(
    Lijkt me ook zo erg... ik heb ook van de 4 weken vakantie die ik krijg per jaar zelf steeds vrij genomen voor de ritjes DD dan hou je daarnaast echt geen dagen meer over zeg! ik ben blij dat ik parttime werk en vaak op mijn vrije dagen kon gaan anders was het echt niet te doen! Dus je begrijpt dat ik dit jaar echt nog bijna geen vaakntie heb gehad, dus blij ben naast de mmm en verbouwing dat ik nu lekker maar 2 daagjes hoef te werken en dan vakantie hihi heeeerlijk! ik verdien het gewoon ;)
    Maar hopelijk dat ze voor jou ook een oplossing hebben... nog veel meer werken moet je echt niet doen hoor! je moet echt aan jou en de beeb denken! veeeeeeeel belangrijker dan je werk! echt hoor *knuf*

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    owh en PS. wat zouedn jullie doen? heb DD vanmorgen gemaild en no response! maar morgen ben ik al cyclusdag 3, dus vraag me af of ik nog een uitgangsecho moet of kan beginnen met spuiten?

Daarnaast heb ik de knoop einedlijk doorgehakt meiden! ik heb me zojuist aangemeld voor PNO na lang wikken en wegen, en toch gekozen voor pakket 3 ipv 4... dan loop ik het risico om maar 2 pogingen te kunnen doen komend jaar ipv 3 maar goed, liever dat dan extreem veel betalen voor niets! daarnaast krijg ik wel alles nu netjes vergoed en bij mijn vorige verzekeraar niet... plus dacht ik, ik kan pas op zijn vroegst in februari beginnen met icsi-2 ... eer je dan weer een keer een tp hebt... en dan nog een keer een rustmaand... eer ik dan met icsi-3 ben aanbeland red ik dat wel tot december 2014 hoop ik ... dus toch maar besloten niet het duurste pakket te nemen! ik heb niks geen vragen via internet gehad! dus neem aan dat alles goed geregeld is zo :)

20. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees het scheelt bij mij denk ik wel ,dat ik al gewend ben om elke dag ruim een uur naar mijn werk te rijden. Een uurtje meer of minder maakt dan niet zoveel uit. En de gewone echo's zal ik ook alleen naar toe gaan, mijn vriend kan daar echt niet elke keer vrij voor krijgen/nemen.
    Wat een vervelend dat gerommel met je uren. Zorg er wel voor dat er niet te veel vanaf gehaald wordt. Laat het ze maar eens goed uitleggen hoe en waarom.

Ploon ik zit helaas in een ziekenhuis dat niet graag curretages doet vanwege het risico op verklevingen. Nu moet ik zeggen dat ik het nu wel eerst een kans wil geven om natuurlijk af te komen, aangezien ik nu nog pillen slik die het tegenhouden. Maar als het niet snel daarna komt zal ik ook zeker staan op een curretage, want cytotec doe ik nooit meer!!! Al ben ik wel bang dat er inderdaad verklevingen kunnen ontstaan, zeker omdat mijn vruchtbaarheidsorganen al behoorlijk beschadigd zijn door de endo.
    Ik zal zo de info even lezen van de acupunctuur (nog geen tijd voor gehad)

Bbibi inderdaad dan sluit je het jaar toch heel anders af. Maar dat gaat vast helemaal goed komen de 17de!
    Het gaat op zich redelijk, aangezien ik vandaag behoorlijk wat afleiding had en me ook helemaal gestort heb op het voorbereiden van de start in DD. Het moeilijkste zal waarschijnlijk nog komen als het bloeden ook echt daadwerkelijk begint.
    Kan je DD niet bellen? Dan heb je gelijk antwoord.
    Hoeveel cryo's heb je nu eigenlijk nog? Wordt dit dan de laatste keer van je eerste poging? Ik denk dat het wel verstandig is om nu niet het duurste pakket te nemen. Zeker niet met jouw voorraad cryo's.

Deel Deze Pagina