Icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marielle31, 4 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marielle31

    Marielle31 Actief lid

    14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    hallo allemaal,

    Wij hebben afgelopen maand de 1 Ste icsi gehad.. er zijn 3 goede eicellen gevonden maar helaas heeft er geen bevruchting plaatsgevonden. We zijn zo verdrietig. Wie heeft dit ook meegemaakt? En wat deed het ziekenhuis ermee ik hoop dat ze het nog wel eens proberen.

    Knuffel Mariëlle
     
  2. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    wat verschrikkelijk, ik kan me voorstellen dat jullie ontzettend verdrietig zijn.
    Ik heb hier geen ervaring mee, maar wellicht kun je hier wat lotgenoten vinden

    http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/geen-bevruchting-of-celdeling-bij-icsi.549964/
     
    Marielle31 vindt dit leuk.
  3. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Onze eerste ronde was ook zwaar teleurstellend, 6 eicellen waarvan maar 4 bruikbaar. 2 bevrucht, 1 deelde maar goed door. Tevens ook niet zwanger.

    Poging 2 zelfde. Alleen wel 2 deelden door, alleen die laatste heel slecht, dus ook waardeloos.

    Poging 3 had ik 8 eicellen, 6 bevrucht rn 6 goed gedeeld. Zoon is 1 van de eerste twee die ze terug hebben geplaatst, en ik ben nu zwanger van de 3e cryo (hadden dr 4)

    Dus houd hoop!
     
    Haticehellie vindt dit leuk.
  4. Marielle31

    Marielle31 Actief lid

    14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Hoi hoi

    Het is zo moeilijk als je zo teleurgesteld bent.. maar als ik dit lees heb ik toch nog hoop. Hoe lang zat er bij jou tussen de pogingen? En welk ziekenhuis?
     
  5. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik zat in zwolle.

    Eerste poging was in augustus/september.
    Tweede in november/december
    Derde in april/mei