Icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marielle31, 4 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marielle31

    Marielle31 Actief lid

    14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    hallo allemaal,

    Wij hebben afgelopen maand de 1 Ste icsi gehad.. er zijn 3 goede eicellen gevonden maar helaas heeft er geen bevruchting plaatsgevonden. We zijn zo verdrietig. Wie heeft dit ook meegemaakt? En wat deed het ziekenhuis ermee ik hoop dat ze het nog wel eens proberen.

    Knuffel Mariëlle
     
  2. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    wat verschrikkelijk, ik kan me voorstellen dat jullie ontzettend verdrietig zijn.
    Ik heb hier geen ervaring mee, maar wellicht kun je hier wat lotgenoten vinden

    http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/geen-bevruchting-of-celdeling-bij-icsi.549964/
     
    Marielle31 vindt dit leuk.
  3. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Onze eerste ronde was ook zwaar teleurstellend, 6 eicellen waarvan maar 4 bruikbaar. 2 bevrucht, 1 deelde maar goed door. Tevens ook niet zwanger.

    Poging 2 zelfde. Alleen wel 2 deelden door, alleen die laatste heel slecht, dus ook waardeloos.

    Poging 3 had ik 8 eicellen, 6 bevrucht rn 6 goed gedeeld. Zoon is 1 van de eerste twee die ze terug hebben geplaatst, en ik ben nu zwanger van de 3e cryo (hadden dr 4)

    Dus houd hoop!
     
    Haticehellie vindt dit leuk.
  4. Marielle31

    Marielle31 Actief lid

    14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Hoi hoi

    Het is zo moeilijk als je zo teleurgesteld bent.. maar als ik dit lees heb ik toch nog hoop. Hoe lang zat er bij jou tussen de pogingen? En welk ziekenhuis?
     
  5. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik zat in zwolle.

    Eerste poging was in augustus/september.
    Tweede in november/december
    Derde in april/mei

    Tuurlijk is het verdrietig, en verrot en veel meer. Maar probeer die kracht te houdenn! Trek je op aan verhalen als de mijne!

    En hopelijk komt jullie wens snel uit!♡
     
    Marielle31 vindt dit leuk.
  6. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Wij hebben afgelopen augustus/september icsi 1 gedaan, 9 eicellen, 8 bevrucht uiteindelijk 1 tp de rest was gestopt met delen of compleet kapot gegaan. Hadden toen het lange protocol (15 dagen pil, dan decapeptyl en na onttrekkingsbloeding begonnen met Fostimon)

    In november hebben we icsi 2 gedaan dit keer flare up protocol (decapeptyl met Fostimon), 6 eicellen, 6 bevrucht en uiteindelijk wederom 1 tp. 3 waren gestopt met delen en 2 waren niet goed genoeg om in te vriezen.

    Begin maart zouden we starten voor icsi 3, wederom flare up protocol nu menopur ipv Fostimon. Poging is afgebroken vanwege te weinig goed gegroeide eitjes, slechts 2 op een goede grote de rest wel gegroeid maar te klein. Mochten een escape-iui doen en hier zijn we zwanger van geraakt met slechts 0,1 miljoen semen.

    Wat bubblez ook al aangeeft de ‘succes’ en ‘uitzonderlijke’ verhalen kunnen je net even die kracht geven om door te kunnen gaan. Het maakt het niet minder zwaar, moeilijk en verrot.
    Heb je al wel een evaluatie gesprek gehad met de arts? Of ben je juist op zoek naar vragen om daar te stellen?

    Duim dat jullie snel ook een mooi resultaat hebben.
     
    Marielle31 vindt dit leuk.
  7. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Hey! Wat ontzettend vervelend. Zo'n zwaar traject met zo'n ontzettende domper. Maar ajb, geef de moed niet op. Wat hierboven ook al staat.....Ik zoek me ook suf naar percentages en statistieken maar het zegt zo weinig! Voor hetzelfde geld heb je de volgende keer 3 eicellen die allemaal bevrucht worden en goed delen. Ubiquinol raad ik altijd aan en magnesium. Ik weet natuurlijk niet of het helpt maar het kan iig geen kwaad!
     

Deel Deze Pagina