komt de tijd van bewegen van het kind overeen met het wakker worden nu?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zwangerevrouw, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    vraagje aan de bevallen dames,
    ik voel mijn kind elke avond vanaf 21:30 duidelijk

hadden jullie ook bepaalde tijden en komt dat als het geboren is overeen?
    kan ik er nu zo goed als vanuit gaan dat het straks ook zo zal zijn?

2. adi

adi Niet meer actief

Dat zeggen ze wel vaak :)

De eerste periode is er amper een ritme bij een baby hoor, vooral s avonds zijn de meeste babys onrustig en wakker in het begin.

En het voelen s avonds laat is ook wel logisch, omdat jij dan meestal juist gaat rusten. Zolang jij beweegt wordt de baby gewiegd in je buik en ligt lekker te slapen, als jij rustig bent, gaat de baby trappelen.

In in de eerste periode kun je wel op rekenen dat de baby rond deze tijd bij jou zal willen zijn, veel zal willen drinken, knuffelen enz.

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hier wel! Had een heel druk manneke in mijn buik, nou hij is nog steeds heel druk! Tijden waren altijd wisselend, hij had soms een slaapdagje in mijn buik en soms een hele dag trappelen en ook dat heeft hij nog!! Grappig hoor:)

4. MB1980

MB1980 Actief lid

6 jun 2011
    148
    0
    0
    Adviseur bank
    Gelderland
    Toen ze pas geboren was zeker! Op een gegeven moment verandert het wel, maar in het begin kwam het echt overeen.

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Alleen de eerste paar dagen eigenlijk, vooral de 3e had het erg, die had de eerste twee weken het dag en nachtritme compleet andersom. En hier waren rustige kindjes in de buik daarbuiten druk en andersom.

6. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ja hier was m'n dochter in de zwangerschap s'avonds heel druk. Toen ze geboren is was dat de 1e dagen ook nog zo.

7. Bri

Bri Niet meer actief

Ik kon er niet veel van herkennen.
    Hier ook veel drukte in de avond (tussen 21 en 22 uur), maar waarschijnlijk viel het me gewoon meer op omdat ik dan zelf rustig was; overdag loop je zelf veel meer te rennen en dan valt het getrappel minder op.
    M'n kinderen waren niet opvallend levendiger op het tijdstip van het getrappel.

8. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Rustig in de buik en rustig buiten de buik..Ze had al meteen en goed ritme. Snachts nooit gehuild of bewegelijk wakker.

9. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hier druk in de buik en druk uit de buik :D beide jongens overigens!

Benjamin was met name 's avonds in de kraamtijd heel wakker, de rest van de dag sliep hij eigenlijk constant ;).

Ik werd vaak 's nachts ook wakker tussen 3 en 4 tijdens de zw.schap en de kleine man plande zijn nachtvoedingen ook meestal in dat uur, dus dat kwam ook overeen.

Het ritme veranderde wel heel snel hoor, kwam al vrij snel overeen met ons eigen dag/nachtritme!

Deel Deze Pagina