Ideeën partijtje meisje 7 jaar

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Jigsaw, 29 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jigsaw

    Jigsaw Niet meer actief

    Hoi dames,

    Mijn dochter wordt volgende maand 7 en natuurlijk hoort daar een partijtje bij.
    We hebben al wat afgezocht maar nog niet iets gevonden wat ze super leuk vindt.

    Ze is een stoere meid, houdt van wilde dingen. Er zullen ook meer jongens dan meiden op haar feestje komen. Vorig jaar zijn we wezen bowlen dus dat valt af. Zwemmen wil ik nog niet dat vind ik een te grote verantwoordelijkheid met nog een aantal 6/7 jarigen. Het liefst doe ik iets buitenshuis maar als er een heel leuk idee binnenshuis op ons pad komt vind ik het ook prima.

    Iemand nog ideeën? We wonen in Noord Holland, vlakbij Alkmaar
     
  2. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.435
    8.282
    113
    Afhankelijk van de lengte van de kinderen: een klimparcours?

    Trampolinehal?

    Paardrijden?
     
  3. Sopje1234

    Sopje1234 Bekend lid

    30 okt 2018
    732
    477
    63
    Schaatsen? Lasergamen/paintballen? Trampolinehal? Indoorspeeltuin? Bij ons in de buurt heb je bij een sportschool een verjaardagsarrangement waar je verschillende sporten kan doen. Gymzaal huren?
     
  4. Taiga

    Taiga Fanatiek lid

    28 apr 2019
    1.325
    2.031
    113
    Lasergamen, trampolinehal, wandklimmen...
    Dat is wat bij mij het eerste opkomt.
    Wij hebben hier ook zo'n buiten skiebaan waar je met zo'n band vanaf kan. Die doen ook kinderfeestjes. Misschien zoiets in de buurt?
     
  5. Jigsaw

    Jigsaw Niet meer actief

    Paardrijden vindt ze niks.
    Klimparcours gaan we naar kijken. Lijkt mij wel leuk idd.
    Trampolinehal kan ook leuk zijn, we hebben alleen thuis ook een trampoline dus vraag me dan weer af of zo'n hal nog veel toegevoegde waarde heeft.
     
  6. Jigsaw

    Jigsaw Niet meer actief

    Schaatsfeestjes is hier Vanaf 8 jaar.
    Lasergamen zou kunnen ga ik ook naar kijken.
    Indoorspeeltuin hebben we gedaan toen ze 5 werd.
     
  7. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.435
    8.282
    113
    Trampolinehal is echt compleet anders dan een trampoline thuis. Je kan op beide springen, maar dat is wat mij betreft de enige vergelijking die op gaat. ;)
     
    Jo79 en Jigsaw vinden dit leuk.
  8. Jigsaw

    Jigsaw Niet meer actief

    Wandklimmen en de skibaan ga ik ook checken. Dat zou ze wel erg leuk vinden denk ik
     
    Taiga vindt dit leuk.
  9. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.435
    8.282
    113
    Geen idee trouwens of Amsterdam aan te rijden is voor jullie, maar daar zit een hele leuke klimhal. Ben er zelf. Iet geweest, maar mijn dochter wel met een feestje en die heeft het er nog regelmatig over.

    https://www.clipandclimbamsterdam.nl/
     
  10. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.502
    6.204
    113
    zuid-holland zuid
    Glowgolf?
    Een kindvriendelijk museum? (Hier bijv het legomuseum in de buurt die kinderfeestjes doet)
    Schaatsfeestje hebben we ook gedaan en was echt een succes. We moesten wel voor alle kindjes schaatsen huren, want alleen die van ons hadden schaatsen
     
  11. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Lasergamen is idd erg leuk, mijn niet zo stoere meisje meisje, veranderde daar in een fanatieke Rambo!

    skiles, schaatsles, klimmuur is ook leuk.
     
  12. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.578
    3.804
    113
    Wij zijn daar toevallig laatst geweest (in Best, niet A'dam) en het is echt een superleuk en megaveilig concept!
     
  13. Miss T

    Miss T Fanatiek lid

    3 mei 2012
    4.346
    297
    83
    Bootcamp.

    Dat heeft mijn dochter vorig jaar gedaan. Alle kinderen vonden het superleuk.
     
  14. Jigsaw

    Jigsaw Niet meer actief

    De skibaan bij ons in de buurt verzorgd ook partijtjes. Heb het aan mijn dochter voorgesteld en ze is helemaal enthousiast!
     
    Taiga en Sopje1234 vinden dit leuk.
  15. Kat1981

    Kat1981 Fanatiek lid

    7 dec 2009
    1.910
    1.664
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Mijn dochter kwam gisteren thuis van een circusfeestje. Ik weet niet of bij jou in de buurt zoiets is? Mijn bijna 7 jarige heeft het erg leuk gehad en wil dit ook voor haar feestje. Ze mochten oefenen, en een voorstelling achteraf geven.
     
  16. Akira1978

    Akira1978 Actief lid

    3 mrt 2013
    109
    15
    18
    Vrouw
    Hoi,

    Ik woon ook in die buurt en wij gaan binnenkort bowlen, wandklimmen en boogschieten bij een partycentrum hier vlakbij. Alle activiteiten duren 1 uur en we sluiten af met een maaltijd.
     
  17. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.555
    3.456
    113
    Landal biedt ook actieve feestjes, prijzen vallen wel mee.
     
  18. Jigsaw

    Jigsaw Niet meer actief

    Oh boogschieten is ook leuk zeg! Waar kan je dat doen?
     
  19. Akira1978

    Akira1978 Actief lid

    3 mrt 2013
    109
    15
    18
    Vrouw
    Bij sport - en eventcenter de Geus in Broek op Langedijk. Ik weet niet of je alleen kunt boogschieten. Ik zou ze gewoon even bellen. Ze hebben met mij ook goed meegedacht toen ik het feestje voor onze zoon boekte. Hij wordt trouwens ook 7.
     
    Jigsaw vindt dit leuk.
  20. Spritsmetmelk

    Spritsmetmelk Actief lid

    11 okt 2019
    283
    185
    43
    Kan je niet zelf een speurtocht uitzetten bij jullie in de buurt of in het bos (schatzoeken, piratenfeestje)? Of binnen Oudhollandse spelletjes doen? Naar een boer(derij) of spelletjes doen bij een mooie, grote speeltuin (met kinderboerderij) in de omgeving? Misschien ergens met een skelterbaan.. en daarna lekker frietjes of poffertjes! Volgens mij vinden kinderen dat net zo leuk of zelfs leuker dan van die dure bijzondere dingen.
     

Deel Deze Pagina