Over 4 weken ga ik met verlof en een aantal van mijn leerlingen zie ik dan niet meer. Het is een groepje van 7 leerlingen, waarvan 1 jongen. De meiden zijn rond de 15. Ik heb een leuke band met ze opgebouwd en wil ze graag iets meegeven als afscheid. Wie heeft een leuk idee? Het mag wel een euro of 5 kosten, maar liefst iets minder. Naar de mac gaan wordt hier al vaak gedaan en heb ik eerlijk gezegd ook niet zoveel energie voor, dus wil echt graag iets geven. Hoop op veel tips!
Leuke foto met elkaar en dat achter zo'n insteekhoesje van een doosje doen of zo (heb ik zelf eens gehad) Doosje kunnen ze gebruiken voor spulletjes/ sieraden o.i.d.
voor de meiden zijn van die kaarsenhoudertjes altijd wel leuk, een leuk gekleurd waxinelichtje erin. Bij blokker kost dat maar een paar euro ofzo. Maar ja wat voor die knul dan, ik denk nog even na.
Voor iedereen een mooie kaart waar bijvoorbeeld "heel veel geluk" op staat en dan in iedere kaart een klavertje 4 kraslot doen? Kun je in de kaart nog een leuk persoonlijk tekstje schrijven voor iedereen wat anders. Die loten kosten 1 euro per stuk en misschien winnen ze nog wel wat
oeh een kraslot, dat kan niet hoor! Ik werk in het onderwijs, kan moeilijk de kids aanzetten tot gokken! Ik heb gelukspoppetjes in babyvorm gevonden, lekker blauw. Kost amper wat. Ik ga nog even mooie kaartjes maken, zakjes naaien en dan vind ik het wel mooi. Heb er meteen wat extra besteld, kan mijn dochter ze ook trakteren als haar broertje geboren is!
Ow ja....dat is idd niet zo handig dan Maar die poppetjes is echt een heel leuk idee! Succes met naaien!