Ik weet niet of ik het onderwerp hier goed plaats, maar mijn zoontje van nu bijna 10 maanden krijgt een nieuwe kamer want hij krijgt er een broertje of zusje bij. Ben nu bijna 20 weekjes dus we gaan beginnen aan de kamer van mijn zoontje. Ik heb al heel internet afgezocht voor leuke ideeen voor een jongenskamertje, maar tot nu toe nog niks leuks kunnen vinden helaas! Ik hou niet van druk behang met figuren etc en het moet echt een beetje een stoere jongenskamer worden, ik wil denk ik iets met de kleuren zilver/zwart/turquoise en iets met sterren ofzo aan de muur... Misschien willen jullie je jongens/baby kamertje showen zodat ik wat ideeen op kan doen??? Alvast harstikke bedankt!
hier een meisje, dus aan foto's heb je niks. Maar misschien wel een heel ander idee, ik vind voor een jongen een jungle/dierenthema heel leuk. Daar heb je ook hele gave muustickers van. Dan met donkergroen en lime ofzo. Bij ikea heb je hele leuke beesten die in het thema passen.
Nee meisje heb ik idd niks aan maar beankt voor je reacties! Jungle etc hou ik niet van....ben best wel beetje moeilijk! haha Hou eigenlijk helemaal niet van thema's etc, meer met sterren en een naam of tekst aan de muur.... Maar bedankt voor t meedenken!!!
Ik heb laatst een soortgelijke topic geplaatst, en kreeg best leuke ideeen. Wij gaan binnenkort aan de slag met het kamertje voor mijn zoon (volgens mij precies even oud als die van jou ) En we hebben gekozen voor een marine-kamer. Hij krijgt behang van LIEF (marine-motief), en een oude stuurwiel aan zijn bedje. Aan een wand hangen we een vissersnet en daarin gaan zijn knuffels en daarop kunnen we ook wat foto's hangen. En op zijn deur krijgt ie een anker met zijn naam erop (gaat zijn opa maken). Ik vind het heel stoer, en over 4 jaar is het nog steeds mooi voor een jongen.
Toevallig is het kamertje van mijn zoontje zilver/wit/lichtblauw. Een lange wand is helemaal zilver. De overige zijn wit met op de ene muur drie grote zilveren sterren in de hoek. En de andere witte muur heeft 1 grote zilveren ster in de hoek. De sterren heb ik eerst in karton gesneden, toen met potlood op de muur overgetrokken en daarna met een dun penseel overgeschilderd en ingekleurd... even kijken of ik een foto kan vinden
Bedankt voor de ideeen! Denk idd dat het een grijze wand gaat worden met daarop een witte tekst en sterren..... Die kan je op internet bestellen,maar welke tekst......? haha Dus ideeen welkom
uhmmmm, misschien zoiets? onze stoere vent we zijn blij dat jij er bent het is tijd om te gaan slapen want je zit flink te gapen met de sterretjes om je heen ben je nooit alleen
en nog een stukje... ondertussen hangen er natuurlijk wel andere gordijnen hoor. stickers besteld, de letters maak ik zelf
o wat leuk neit alleen voor een jongen, ik heb een dochtertje, maar zit is wel iets voor op de schuine wand, erg leuk!!!!!!!!
Heel gaaf zeg!!!! En die sterren super leuk! Maak je dat ook zelf? Wij denken dat we deze tekst boven zijn bedje doen|: Dag sterren, dag maan Ik moet nu slapen gaan... En dan daaronder waarschijnlijk nog weltrusten! En dan met sterren etc erbij...