Iedereen een leuke jaarwisseling gehad?

Discussie in 'De lounge' gestart door MissPuma, 1 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Wij wel in ieder geval, we hebben eerst met zijn tweeen (misschien wel voor de laatste keer :D ) lekker t.v. gekeken toen om 12 uur elkaar uitgebreid nieuwjaar gewenst...daarna zijn we naar mijn schoonouders gegaan, en hebben daar nog ff gefeest tot 3 uur toen zijn we maar eens naar huis gegaan, gedoucht en ons bedje in gekropen...!

    Liefs, misspuma
     
  2. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Wij ook we hebben gezellig bij de schoonouders gezeten.. en lekker wat gedronken..en later even na me moeder en haar vriend geweest was ook gezellig en toen lekker gedoucht ook haha en na bedje..
    groetjes channie
     
  3. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    niet egt :(
    caitlin had erge last van diaree en der daardoor open liggende billetjes
    we kregen haar pas om 1.30 stil nadat ze een tijdje in der blote bippie in de box had gelegen
    maar toen sliep ze lekker en wel tot 9.15
    hopelijk volgend jaar beter, welzijn van je kindje gaat voor teminste vind ik :)
     
  4. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Daar heb je gelijk in hummel, jammer dat het niet zo leuk is verlopen...hopelijk volgend jaar beter!
    En succes met caitlin!

    Liefs,misspuma
     
  5. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dank je wel :)
     
  6. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    we hebben het heerlijk gehad hihi iets voor 12 naomi wakker gemaakt prachtige hoe die genoot van het vuurwerk buiten hihi voor herhaling vatbaar zo
     
  7. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    We hebben met een hele groep vrienden bij een vriendin gezeten. Was heel gezellig! En het was voor ons een heel bijzonder oud en nieuw. Ik had heel erg het besef dat dit de laatste keer oud en nieuw was zonder kind... Net alsof het nu pas doordringt. Ik heb zo'n zin in dit jaar!

    Gelukkig nieuwjaar allemaal!
     
  8. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hoi Nala, zo dachten wij ook, wij hadden echt zoiets van dit is misschien wel onze laatste oud en nieuw zonder klein hummeltje!

    Heb ook zo een zin in dit jaar! Nieuw jaar nieuwe kansen!

    Liefs, misspuma
     
  9. Niet meer actief

    Onze oudjaars avond is ook lekker rustig verlopen lekker gegeten van de tapas en alysha heeft van 8:15 tot vanochtend 10:00 doorgeslapen. Niet wakker geworden van het vuurwerk
     
  10. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Lekker hoor paula dat ze er doorheen sliep!
    Liefs, misspuma
     
  11. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Wij zijn bij mijn ouders geweest, we hebben natuurl;ijk naar Youp van het Hek gekeken. I.pv. champagne Jip en Janneke bubbelsap van de Hema gedronken :) en heel veel vuurwerk afgestoken.
     
  12. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Wij hebben gezellig met zijn 3-en gegourmet.
    Hebben wel veel last gehad van de bovenburen :(
    Nikky is op tijd naar bed gegaan, en we hebben haar om 23:45 wakker gemaakt. Ze vond het geweldig!
    Ondanks het verbod hebben ze toch vreugdevuren gemaakt hier in de straat. Gelukkig stond de wind de goede kant op, anders hadden we een probleem...
    Maar verder hebben wij ons wel vermaakt hoor
     
  13. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Wij zijn bij vrienden geweest en waren vanochtend om 6 uur thuis, was dus wel gezellig. Ik was de BOB (goede dekmantel toch!) en heb dus 2 wijntjes op en voor de rest frisjes. het was heel gezellig, maar ik was toch ook wel blij dat ik weer in mijn bedje lag vanmorgen. Hoewel ik al 2 jaar ben gestopt met roken heb ik nu toch het gevoel of ik 3 pakjes gerookt heb!
     
  14. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Wij hebben het gezellig met zijn drietjes thuis gevierd.
    Onze dochter om 23.45u wakker gemaakt, maar wat haar betreft had ze wel lekker verder willen slapen. ;)
    Ze vond het vuurwerk wel heel erg interressant, maar na 20 minuten hebben we haar weer in bed gestopt en is ze heerlijk in slaap gevallen. Ze had weinig last van het vuurwerk.
    Daarna zijn wij lekker in bed gekropen en hebben nog een beetje tv gekeken...
     

Deel Deze Pagina