hey meiden. Heeft iemand een idee voor mij om te eten vanavond? Ik ben vandaag alleen en iets koken is aan mij niet besteed. ik gooi dan meer dan de helft weg en vind dit erg zonde. liefs
patatje? shoarma bestellen? pizza? tosti maken met ham en kaas? ik weet niet wat je in de kast hebt en of je iets wil ophalen of maken of bestellen. zat opties in ieder geval,
wij hebben vandaag eigen gemaakt frietjes gegeten.. met zo´n pan wat je op je kookstel zet,echt heerlijk een een stuk vlees erbij.. en groetnen. eigen geemakte saus. en komkommer sla.. lekkerrr
patatje of pizza klinkt wel verleidelijk maar vind dat eigenlijk weer niet zo slim. Wil die kleine wel normaal eten geven haha. Ik ga wel eens kijken naar lekker fruit voor op brood ofzo. vleestomaten of aardbeitjes ofzo. Hmm krijg er eigenlijk al wel zin in hihi.
ja lekker is dat he. Alleen heb ik dit al redelijk vaak gehad de laatste tijd. Denk dat ik voor tomaatjes ga, met mayo en peper en zout. ( gelijk niet heel gezond meer hihi ) maar erg lekker