Iemand een idee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Katje2, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katje2

    Katje2 Actief lid

    20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    hallo,

    Sinds vorig jaar mei/juni ben ik gestopt met de pil, maar sinds maart dit jaar echt ervoor gegaan.
    Ik heb altijd een mooie cyclus gehad die redelijk regelmatig was, wel tamelijk kort.
    Afgelopen zaterdag/zondag had ik een positieve ovulatietest, sinds dinsdag is mijn temperatuur gestegen (kijk maar in mijn album).
    Nu ging ik daarnet naar toilet en zag ik een klein beetje bruinverlies, ook buikkrampen zoals ik voel vóór ik mijn regels moet krijgen.
    Mijn NOD is uitgerekend op 9/9, dus dit is wel heel vroeg dat ik nu al bruinverlies, heb nog nooit sinds ik gestopt ben met de pil een tussentijdse bloeding gehad, iemand een idee?
    Ik hoop dat mijn cyclus na al die tijd niet opeens tilt slaat!
     
  2. sabrine

    sabrine Actief lid

    11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp

    Het kan innestelingsbloed zijn volgens mij.......
    Ik weet het niet zeker,gewoon even testen over 10 dagen.
     
  3. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Je kan sowieso wel wat bloed verliezen tussentijds. Ik heb het zelf regelmatig. Het kan wat bloed zijn dat nog rest van je eisprong. Het lijkt me nog wat vroeg voor een innesteling als je 9-9 je NOD hebt.
     
  4. linda221

    linda221 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is...succes! gr linda
     
  5. Katje2

    Katje2 Actief lid

    20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    ik hoop ook dat het een innestelingsbloeding is, het is wel heel weinig hoor, zo lichtbruin/rozig meer, bij de ene nestelt dat mss wa vlugger in dan bij de andere, elke lichaam is anders natuurlijk.
    ik denk dat 9/9 mijn NOD is, maar ben dat nie zeker, elke cyclusduur is anders zoals je kan zien onderaan mijn banner.
    het wachten is toch wel heel ambetant hoor!
     

Deel Deze Pagina