Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wendo, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendo

    Wendo Lid

    31 mei 2016
    23
    13
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

    Dochter van 2 heeft sinds een paar dagen bultjes op haar lichaam en een grote rode vlek op haar arm (zie foto's) iemand enig idee?

    Groetjes
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. S2909

    S2909 Fanatiek lid

    14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Geen idee wat het is. Even bellen naar de huisarts morgen ?

    En ondertussen eens nadenken of er niets veranderd is qua wasproducten of verzorgingsproducten, nieuwe zonnecrème of misschien iets gegeten ze anders niet eet?
     
  3. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Ik heb geen idee maar zijn ze wel wegdrukbaar? Het ziet er niet eng/ verkeerd uit ofzo maar die grotere vlek lijkt wat donker? dus vandaar voor de zekerheid mijn vraag...

    Met wegdrukbaar bedoel ik of ze verbleken wanneer je er een glaasje op zet. Mocht dit niet gebeuren en ze dus gelijk blijven qua kleur moet je direct de huisarts(enpost) bellen!
     
  4. TanjaK

    TanjaK Bekend lid

    29 mei 2019
    833
    640
    93
    Vrouw
    Ik heb zelf ooit zoiets gehad en dat was een allergische reactie op spinnenbeten, maar bij een klein kindje kan het zoveel zijn, dat ik toch zeker even langs de huisarts zou gaan. De kleine bultjes lijken wel iets op waterpokken, maar de grote vlekken helemaal niet. Heb je het gevoel dat ze er jeuk aan heeft en kunnen de grotere vlekken door krabben ontstaan zijn?
     

Deel Deze Pagina