Iemand ervaring dubbel bubble 12 vingerigedarm vernouwing/afwijking?

Discussie in 'Aangeboren afwijkingen' gestart door SmMy, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmMy

    SmMy Actief lid

    3 mei 2012
    223
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Wij zijn vanaf onze 20 weken echo in een medische molen terecht gekomen, zijn nu in behandeling bij het willamina Kinderziekenhuis en uit inderzoeken is gekomen dat onze dochter een afsluiting of vernouwing aan de 12 vingerige darm, dat houd in dat er kans is op 30 tot 50 % down syndroom en in utrecht moeten bevallen, en dan onze meid daar dan wordt geopereerd aan de vernouwing. door deze afwijking heb ik veel vruchtwater en dus al echt wel een dikke buik voor 22 weken. Heb gauw harde buik en kan niet veel, waardoor ze verwachten dat ik tussen de 30 en 38 weken ingeleid wordt en bevalt. We konden een punctie doen voor down syndroom maar we hebben er voor gekozen dat niet te doen omdat dat een risico met zich mee brengt en down syndroom ofniet het is ons kindje en dus altijd welkom!
    Zijn er meer mensen die dit of mee hebben gemaakt of zo gelijk of er jn zitten? ben so benieuwd naar verhalen van andere hoe zei er mee om gaan en het ervaren. Kan echt bijna niks op internet vinden op 1 blog na.

    Ik heb hem ook bij echo en onderzoeken staan aangezien onze meid nog niet geboren is
     
  2. SmMy

    SmMy Actief lid

    3 mei 2012
    223
    0
    0
    Mag van deze groep weggehaald worden!
     

Deel Deze Pagina