heeft iemand de dubbele lederen armband van pandora? kunnen daar alle soorten en merken bedels aan? dus ook die van trollbeads? bevalt de armband, of gaat het erg zweten?
ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen dus maar even de link Pandora Bedels Winkel / Shop - Lederen gevlochten armband, Dubbele streng PA 78030
wow super mooie armband, die ga ik voor moederdag vragen. heb er dus nog geen ervaring mee maar dat komt snel genoeg.
Jeetje 50 euro voor een gevlochten armbandje...vind ik een beetje duur. Maar moet zeggen dat ik ook totaal niet van pandora hou, en volgens mij ben ik een van de weinigen, want zie echt iedereen ermee lopen.
ik kan nergens een voorbeeld vinden van hoe het eruit ziet met bedels eraan. ik vind het wel een mooie armband, maar inderdaad wel behoorlijk aan de prijs. de zilveren versie is 55 euro, dat is meer het geld waard denk ik. laat je me even weten hoe hij in het echt is als je hem krijgt voor moederdag, en als je wat bedels eraan hebt wil je dan een keer een foto sturen??
ik vind de prijs wel meevallen eigenlijk, pandora is sowieso heel duur. maar waar zie jij die zilveren? ik zal een foto maken als ik hem krijg
Ik heb een leren band van pandora. Dezelfde, maar dan wel enkel. Het bevalt erg goed. Het leer is heel degelijk dus het blijft mooi. Ik heb geen ervaring met bedeltjes van andere merken, ik koop ze alleen van pandora. Maar persoonlijk vind ik de lederen band veel mooier dan de zilveren.