iemand ervaring met de kivik bank van ikea?

Discussie in 'De lounge' gestart door debozoe, 19 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debozoe

    debozoe Bekend lid

    12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    hallo allemaal,

    We zijn aan het kijken voor een nieuwe bank, en nu vinden we allebei de kivik bank van ikea erg leuk. Nu heb ik alleen een beetje m'n twijfels over de stof. We willen namelijk een zwarte en deze is er alleen in een rib-achtige stof. Ik vraag me af of dit wel mooi blijft.
    Iemand die 'm toevallig heeft??

    groetjes
     
  2. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Wij hebben geen Ikea bank, maar wel een zwart stofen bankstel, en 2 stoffen zwarte stoelen.

    :$ Ik moet eerlijk zeggen (en ik vind het nog steeds super super strak en mooi staan hoor :) , ben er erg blij mee), maar wat een werk om het schoon te houden!!!
    Je ziet er echt alles op!
    Nou er mag geleefd worden in huis, zo er ben ik ook niet, maar echt je blijft er dingen op zien, en op den duur ga je je eraan ergeren.

    Ik stofzuig de bank en stoelen minimaal 2 x per week en tussendoor vaak met een kleefroller stofjes/haren eraf halen.
    Heb je huisdieren??
    Ik heb ook nog 2 katten (1 grijs en 1 wit/beige) haha goede combi met zwart stof.

    Ja het staat erg mooi, maar heel onpractisch en veel extra werk.

    Dus, en ik wil me nergens mee bemoeien (ben alleen maar 'ervaringsdeskundige :D '), maar denk er nog een keer goed over na vóórdat je effen zwart stof aanschaft!!

    Succes!
     
  3. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb een stoffen gispen stoel en hocker, ook van zwarte rib stof.
    Ik vind het wel meevallen wat je erop ziet liggen.
    Stofzuig hem 1x per week en dat is voldoende.
     

Deel Deze Pagina