www.emailservice24.nl Het komt er dus op neer dat je per verwerkt email 25 euro verdient. Maar het lijkt me eigenlijk zo makkelijk en snel verdient. Dus mijn vraag heeft iemand ervaring met dit progamma?
als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het ook te mooi om waar te zijn! hier moet je dus niet intrappen, dan zou iedereen daar wel willen werken.
dit is niet waar hier moet je niet intrappen. Zo kan je op een dag wel 10 mailtjes verwerken, nou dan zou er niemand meer buitenshuis werken hoor voor 250 euro per dag! en dan nog bijna niks doen ook
`hoi hoi dit klopt wel, echter moet je eerst trainingsmateriaal enzo bestellen (waar je dus honderden euro's voor kwijt bent) alvorens je mailtjes krijgt groetjes nathalie
het is waar maar jij moet gewoon hetzelfde doen wat die mensen doen zorgen dat iemand dat pakket koopt. weinig mensen die daar in trappen volgens mij.
Nou was niet van plan het te gaan doen Dus je krijgt pas je geld als je iemand zo'n pakket hebt aangesmeerd? Gewoon de boel misleiden...dat dat nog steeds mag zeg
Heb jij dat dan gedaan Talia? of ken je iemand die het heeft gedaan. Maar er staat niks van pakketten verkopen wel van emails beantwoorden. niet dat ik het doe hoor eerst informatie inwinnen natuurlijk
een vriendin van me had dat gedaan niet via die site maar via een andere het enige wat ze eraan had was 25 armer geworden.
Heb een tijd lang onderzoek gedaan naar thuiswerk, maar helaas is toch een enorm groot deel oplichting. Natuurlijk zal er wel iets zijn, dat geen oplichting is, maar let altijd op dat je van te vore ngeen geld hoeft te betalen!