wij willen ook een nieuwe auto (bw:1999/2000).. nu zijn we op zoek naar een 2 hands ford focus.. maar is deze wel zo ideaal? kan de kinderwagen mee?
Bij topic Gezinsauto zag je staan dat de maxi cosa er niet ideaal in past. Dus voeten in je rug wat erg irri is.. Wij wouden em eerst ook hebben hihi
ik vind de focus een leuke auto en volgens mij zijn ze ook lekker ruim kennnise hebben een swen die is echt ruim achterin
Wij hebben een ford focus Sedan, en daar past de kinderwagen makkelijk in, en de maxicosi ook hoor. In de Focus hatchback heb je wel wat minder ruimte achterin, wij rijden teveel km voor een benzine, en zijn dus opzoek naar een diesel of gas auto, dus hij is evt. te koop als je intresse hebt pb me maar even dan. Hij is uit 2000 en heeft 122.000 km op de teller.
Mijn moeder heeft een ford focus hatchback uit 2005, en wat is dat een prut auto zeg. Allemaal kleine probleempjes....maar komt misschien ook omdat het een first editon is
wij hebben een fort focus staion. en daar past de kinder wagen met gemak in. de maxicosi ook alleen kon die niet met de riemen vast omdat die te kort zijn. maar dat is tegen woordig in haast elke auto zo.
heb er ook een, en alles past met gemak! Met de maxi cosi nog nooit problemen gehad, gordels zijn lang genoeg en de kinderwagen past ook gewoon.
ik rij 75000 km per jaar en ben met de huidige brandstofprijzen goedkoper uit met benzine dan met diesel..
wij hebben ook een ford focus station. We zijn er erg blij mee! Alles past erin! Kinderwagen ,maxicosi autostoeltje ,voor de oudste en wij zijn allebei vrij lang{1.78 en 1.90 }we hebben een diesel Groetjes Linda
Wij hebben een ford focus station. Achterin is ruimte voor 2 kinderwagens. De maxi cosi hadden wij met easybase vastzitten en dat ging ook perfect. Vind het echt een hele fijne auto.
hier ook een ford focus hatchback uit '99 Zelfs onze duowagen past in de kofferbak! Maxicosi is ff puzzelen maar past echt net. Ik vind het een heerlijke auto!
Heey! Wij hebben een focus station van '99 Echt een superbak! Nu 2 jaar in ons bezit, en nooit niks gehad! De kinderwagen gaat er goed in, zelfs 2 (van mijn vriendin die meeging)(welgezegt de quinny buzz en een musty 4 wiel). De maxicosi gaat dr prima in hor! alleen ff sjorren met de gordel maar volgens mij is dat in iedere auto. Succes
Wij hebben ook een ford focus station diesel en die rijd prima , buiten het gebruikelijke onderhoud en een enkele lekke band geen problemen mee gehad. rijd ook best zuinig vind ik . Lekker ruim ook achterin . Ik heb er nog geen maxi cosi in gehad alleen de twee kinderzitjes van mijn neefje en nichtje en dat paste makkelijk.
wij hebben een ford focus trend(sportief model) super auto alles kan erin! rijd trouwens ook heerlijk! ik zou voor de focus st gaan google maar es die is zoo mooi haha
Hier ook een ford focus station, echt briljant Kinderwagen kan met gemak achterin (met alle andere troep...haha...). Maxi cosi hebben we altijd op de easybase gehad dus weet niet hoe het gaat als ie los in de gordels gaat. Vind het ook achterin een ruime auto. En er is idd nooit iets mee. Wij hebben hem in 2006 gekocht en er moesten nu alleen nieuwe banden op met de apk. Dat was wel anders met onze vorige auto (een alfa 156), daar hadden we echt altijd iets mee.
estertje.. opzoek naar andere auto? klinkt goed de focus van jullie! alles ligt beverwijk beetje ver weg om auto te kopen (ik woon in provincie groningen) .. helaas. hebben jullie al een idee wat jullie er voor willen hebben (pbtje?).. ik ben een beetje opzoek naar vergelijkingen..thanks veel goede berichten dus! mooi zo.. heb er nu nog meer zin in..
Wij hebben een ford focus station gehad, was een heerlijke auto! Alles paste met gemak hoor! We hebben nu een ford focus c max en ook die bevalt heel erg goed! Ruimte zat en net even iets hoger, vooral heel handig als we ons (tegenstribbelende) zoontje in zijn stoeltje vast moeten zetten. Succes!
Wij hebben een paar jaar een Focus gehad ( mijn man dan), Diesel 2001. Hebben er veel km op gezet en we vonden het een hele fijne auto. Hij is ook erg ruim. Nooit spijt van gehad! Als mijn man nog voor- of nadelen kan bedenken zal ik hem nog wel vragen die hier neer te zetten
PS het was volgens mij 1999 of 2000! Maar die hebben we wel in 2004 gekocht. Houd er dus wel rekening mee dat hetzelfde type nu al 4 jaar ouder is. Zeker met een diesel vind je ze bijna niet met weinig op de teller... En ben je niet bang dat ie dan sneller mankementen gaat vertonen, omdat ie 8 0f 9 jaar oud is? PS we hennen nu een mondeo station, bevalt ook erg goed