iemand ervaring met een kort geding ( rechtbank )

Discussie in 'De lounge' gestart door skatjuh87, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

    skatjuh87 Niet meer actief

    Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft. Omdat het salaris van mijn man maar niet gestort word hebben we contact met een advocaat. Vandaag is de uiterste dag van betalen, als het niet op onze rekening staat word het een kort geding.

    Wat kunnen we verwachten?

    Liefs
     
  2. Tycuna

    Tycuna Fanatiek lid

    19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Oei, balen zeg! Ik heb hier geen ervaring mee maar wil jullie wel succes wensen! Hopelijk is het snel achter de rug!
     
  3. skatjuh87

    skatjuh87 Niet meer actief

    thanx meis
     
  4. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    he bah meis, het zit jullie echt niet mee zeg..

    Veel sterkte met alles en hoop dat de centjes snel zullen komen!
     
  5. lillyenco

    lillyenco Fanatiek lid

    5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    wat je kunt verwachten, een hoop papierwerk en een lange wachttijd.
    Als het volgens de katonrechter gaat zal het wel iets sneller gaan.
    Ik heb toendertijd mijn stalker voor laten komen dus dat is heel wat anders.. maar is 1,5 jaar overheen gegaan voordat hij opgeroepen werd voor de rechtzaak..
     
  6. skatjuh87

    skatjuh87 Niet meer actief

    1,5 jaar :$:$.

    Mijn god dan komen we echt in de problemen, hoop toch stiekem dat het hier iets sneller gaat.

    Gelukkig zet de advocaat er flink druk achter, maar zonder geld kunnen we geen rekeningen betalen. Nog 1 maand achterstand bij de hypotheek en we krijgen een BKR registratie en de volgende maand word ons huis getaxeert :(

    Hopelijk is het bij jou allemaal goed afgelopen.

    Liefs
     
  7. lillyenco

    lillyenco Fanatiek lid

    5 okt 2009
    4.080
    0