ik zit normaal rond cyclus 29 vorige x dag 15 ei maar ongi 3 dgn eerder. Dus weet eigenlijk niet welke cyclus ik moet aanhouden maand ervoor was het wat langer ivm medicatie en daarvoor 29 Nu zit ik dus eigenlijk op cyclusdag 9 Aangezien we zo dicht mogelijk op de dag vd eisprong willen klussen vraag ik me af wanneer kan ik beginnen met testen en wanneer is de piek bereikt ( de dag vd eisprong) welke ovu test komen beste uit de test? Bedankt
Onderaan deze pagina staat een tabel met wanneer je het beste kunt beginnen: Gebruiksaanwijzingen zwangerschapstesten en ovulatietesten - Zwanger & Kids Gebruik zelf ook dit merk testen en ben heel tevreden.
Ik ga ook voor de eerste keer ovu testen gebruiken. Ik heb net de testen van sensitest besteld. Hoop dat ik ze voor het weekend heb maar denk dat mijn ei nog wel ff op zich laat wachten. Ongi is net over. Denk dat mijn ei volgende week een keer komt. hoorde dat het ook goede zijn dus hoop dat het gaat helpen.
ik heb altijd de testen van sensitest gebruikt, (de roze) ben altijd tevreden geweest, ik begon altijd op dag 10 van de cyclus met testen en teste tot 1 dag na de positieve test door.
thnx voor reacties wil de smiley clear bleu gebruiken lijkt me toch handiger ipv aflezen die geeft 2 vruchtbaarste dagen aan als hij nou 1e smiley aangeeft is dat de dag vd eisprong of de 2e smiley?