Iemand ervaring met kma na tweede jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lientje, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ons meisje is nu 2 jaar en 4 maanden en heeft koemelkallergie en soja-allergie. Nu heb ik flexical voorgeschreven gekregen, maar hier moet ze echt van braken. En ik kan haar geen ongelijk geven, het is niet te drinken. Heeft iemand ervaring met bijvoorbeeld neocate, is dit beter of is dit ook zo vies? Of weet iemand andere alternatieven? Rijstmelk is ook niet gelukt. En sojamelk kan dus niet.
     
  2. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    En Nutramigen? Of is dat niet geconcentreerd genoeg?
    Ik weet dat al dit soort voedingen een viezige smaak hebben. behalve de soja maar die mag je kindje dus niet.

    succes meid!
     
  3. clarike

    clarike Actief lid

    22 mrt 2006
    455
    0
    0
    Onze oudste drinkt ook flexical. Hij wilde dit eerst ook niet, maar steeds een beetje gemengd met de vorige voeding (nutramigen) De Nutra hebben wij hem leren drinken door te mixen met bambix en siroop, vervolgens afgebouwd naar alleen met bambix en daarna naar alleen nutramigen. Dit was een kwestie van even doorzetten, maar uiteindelijk lukte het. Wij hadden ook niet zoveel opties omdat mijn bv door een zwangerschap ineens helemaal stopte en niet meer op peil kwam. Hoop dat het lukt, overigens drinken kinderen van een vriendin van mij met dezelfde allergie alleen sinaasappelsap met calium en met een calciumtablet erbij. Dat kan natuurlijk ook!
     

Deel Deze Pagina