X adventure Immotion 3wheel en adapter maxi cosi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door , 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hoihoi,

    Van het weekend hebben we eindelijk de adapter aangeschafd om de maxi cosi op de kinderwagen te zetten. Ze zeiden in de winkel dat je het onderste gedeelte van de adapterset gewoon op de kinderwagen kan laten zitten, maar dat gaat dus niet. Dan pas de kinderwagenbak er niet meer op. Wij hebben geen handleiding van de X adventure, dus we weten ook niet of we hem goed bevestigd hadden. We hadden de adapter aan deze stang bevestigd:
    [​IMG]

    Hebben we het goed gedaan (we zouden eigenlijk niet weten waar hij anders moest) en waarom past onze bak er niet op dan? En heeft er toevallig iemand nog een handleiding liggen waar we een kopietje van mogen hebben?

    Liefs, Tanya
     
  2. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
  3. Niet meer actief

    Zwangere doos die ik ben, had dat stukje op hun site helemaal niet gezien... Ga meteen even een berichtje sturen! Thanks!

    Liefs, Tanya
     
  4. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Weet niet of ze reageren hoor. Heb destijds ook een vraag gesteld en ik geloof niet dat ik daar toen antwoord op had gekregen! Maar goed, het is het proberen waard...
     
  5. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    gaat hie rook niet hoor!
    en volgens mij doe jij het geod en wij ook hoor!
     
  6. Chelsea

    Chelsea Bekend lid

    6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Ik heb de X-adventure Columbia, en ik kan de adapters er wel op laten zitten.
     
  7. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Je kan de adapters wel laten zitten.
    Je kan namelijk je adapters door een druk op de knop halveren.
    Dus dan laat je het onderste gedeelte gewoon op je wagen zitten en het bovenste gedeelte haal je eraf. Dan past gewoon je bak erop!

    Daar zijn wij vandaag achter gekomen... wij hebben de wagen vandaag gehaald.
    Alleen snappen wij nog helemaal niets van het wandelwagen gedeelte, hoe we dat goed op moeten zetten. Staat erg slecht beschreven in de aanwijzingen!
     
  8. Niet meer actief

    Bij ons past de bak niet, als we de onderste gedeeltes van de adapter laten zitten. Dan zit er iets van het onderste gedeelte in de weg waardoor we de bak er dus niet tussen krijgen.
    En het wandelwagengedeelte kan ik je niet mee helpen, helaas. Ik weet dat we net een ander soort hebben. Bij ons moet je veel om de stangen heen bevestigen.

    Liefs, Tanya
     
  9. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Balen dat het net niet past. Is dan een hoop gekloot steeds om die adapters erom te krijgen!
     
  10. Niet meer actief

    Ja inderdaad, die gaan er niet heel makkelijk op nee...

    Liefs, Tanya
     
  11. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wel hoo rgan er makkelijk op maar moet je even handigheid in krijgen!
     
  12. mamapatricia

    mamapatricia Bekend lid

    5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik heb de wagen ook precies die van het plaatje mijn adapters kan ik ook laten zitten door ze te halveren.

    de wandelwagen is op zich heel makkelijk het is wel even puzzelen omdat je al die klittnband heb ik heb hem net weer uit elkaar gehaald ook heel makkelijk ik ga morgen even voor je kijken hoe je het ongeveer ook alweer doet weet het zo niet uit mijn hoofd
    dan zet ik dat hier morgen wel even neer teminste ik probeer het een beetje te omschrijven of is het al gelukt
     
  13. Winter

    Winter Actief lid

    5 dec 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    Hey,
    Wij hebben ook deze wandelwagen besteldt!

    De adapter kun je erbij kopen he (24 euro dacht ik)

    Gaat het hierover of over een adapter die niet bij de set past?

    Groetjes Winter ***
     
  14. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Vriendin van me heeft deze wagen dus ook.
    En zij kan de adapters wel laten zitten.
    Wel even halveren en als je de bak erop zet ze even wat verder naar buiten draaien.

    Dus Tan... als je straks uit het ziekenhuis bent en je weer wat beter voelt... toch even proberen!

    KUS VOOR JOU!
     
  15. Pipo

    Pipo Actief lid

    7 jul 2007
    159
    0
    0
    Wij hebben em ook en kunnen de adapters er gewoon op laten zitten en hoeven niks te halveren.
     
  16. Marjolie

    Marjolie Nieuw lid

    13 jul 2007
    3
    0
    0
    Hoi Tanya,

    Ik heb een beschrijving gemaakt voor de bevestiging van de adapter voor de maxicosi cabrio (ook bebe relax) op de x adventure kinderwagen.

    Als je 'm wilt lezen, mail me even, dan mail ik 'm naar je. Dan heb je zekerheid. Wij hebben overigens dezelfde kleur wagen. Hij bevalt mij nog steeds perfect. De kinderwagenbak kan gewoon tussen de adapters geplaatst worden hoor.

    groetjes Marjolein
    marjolein@vanwelij.com
     
  17. Niet meer actief

    Je mag hem naar me PB-en hoor. Maar we hebben echt alles geprobeerd, de bak past er gewoon niet tussen! Het zijn adapters die afkomen van de Aktiebaby, geschikt voor X-adventure. We krijgen ze er wel op, en ook weer eraf, maar de kinderwagenbak past er net niet tussen, hoe we het ook proberen. Het andere gedeelte zit trouwens gewoon op de maxi-cosi vast, dus daar ligt het ook niet aan. Maar PB het maar, misschien zien we iets heel simpels over het hoofd!

    Liefs, Tanya
     
  18. Marjolie

    Marjolie Nieuw lid

    13 jul 2007
    3
    0
    0
    Het is een pdfdocument, dus het is handiger om het te mailen. Als ik het hier "knip en plak", krijg je de foto's er niet bij.

    groetjes Marjolein
     
  19. Niet meer actief

    Je hebt PB
     
  20. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb ook deze wagen en ik kan ook de adaptors laten zitten als de bak er op zit, maar wij haalden de bovenste er ook altijd af omda thet anders toch wel heel erg duwen werd op de bak er op te krijgen.
     

Deel Deze Pagina