Iemand ervaring met tweeling kinderwagens?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Beausecret, 14 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Omdat wij in verwachting zijn van onze 2e, kort op de 1e, zoek ik een fijne, niet dure tweeling wagen. Ik heb de Joie Evalite™ Duo Coal op het oog. Iemand toevallig ervaring met deze? Met de autostoel erin van Joie kan de baby toch slapen. De reiswieg hebben wij zelden gebruikt voor baby 1, dus dat is geen must.


    137300_3_evaliteduo_coal_rtprof_ics_cs_cc_hr.jpeg
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Ik heb geen ervaring met een duowagen. Misschien weet je het wel maar aangeraden wordt om de baby niet in de maxicosi te laten slapen als het niet nodig dus. Dus eigenlijk echt alleen voor auto ritjes. Dit in verband met mogelijk kans op te weinig zuurstof door geknikte houding van de nek. Ook is deze houding niet goed voor het ruggetje. Liefste plat liggen slapen.
     
    Liana84, Roodborstje2, Mimus en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.173
    3.124
    113
    Vrouw
    Wij hebben zelf de uppababy vista maar dat was wel een dure. Wel heel blij mee nog steeds.

    Ik zou als ik jou was gaan speuren op marktplaats voor een goede tweedehands van bijvoorbeeld bugaboo, uppababy oid. In ieder geval niet je baby in een autostoeltje laten slapen. Zoals hierboven geschreven zijn ze daar echt niet voor bedoeld.
     
    Neskio en Beausecret vinden dit leuk.
  4. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Ja ben ik van op de hoogte! Op mp vragen ze alsnog snel 700 euro, wat logisch is hoor maar pfoe vind ik erg veel geld en heb ik niet over voor een kinderwagen.
     
  5. 3musketierseneengirl