Iemand ervaring?

Discussie in 'Miskraam' gestart door mimi1988, 7 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Op 20/10 is mijn miskraam begonnen. Ik was ongeveer 4.3 weken zwanger. Ik heb een week gebloed. De bloeding was gelijk aan mijn normale menstruatie. Ook geen krampen gehad.
    1/11 verloor ik 1x beetje rozig rekbaar slijm. Maar sinds afgelopen zaterdag vloei ik weer. In de ochtend helderrood, in de avond donkerbruin.
    Ik was al beginnen met ovutesten na het bloeden. Deze leken even op te lopen rond 30/10. Maar de laatste dagen blijven ze gelijk.
    Vandaag de vk gebeld. Zij zei dat het of een nieuwe menstruatie is of dat mijn lijf nog wat moet afstoten. Ik baal zo enorm! We willen zo graag verder en dit is zo confronterend. Maakt me zo verdrietig.

    Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe verliep het proces? En wat gebeurde er daarna?
     
  2. Miltje

    Miltje Niet meer actief

    Ik heb ook een MK gehad de begon op dinsdag 16-10 en de zaterdag verloor ik de vruchtje met 7+1 en 6 dagen gebloed zonder stolsels of zo en minder bloed dan bij ongesteldheid. Totheden cd 24 en nog geen ei en geen menstruatie.
    Ons lichaam is soms zo ingewikkeld en na een MK kan van alles gebeuren met de cyclus. Enige oplossing is afwachten.
    Veel sterkte en hopelijk snel een plakbabie voor jou ;)
     
  3. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Bij mijn vroege miskramen (rond 4/5 weken) was het eigenlijk als een gewone menstruatie en daarna weer door zeg maar. Dus zou het wel even in de gaten houden.

    Ben de laatste keer gelijk de cyclus erna weer zwanger geraakt en toen zat het goed :)
     
  4. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Voor zoontje had ik ook een miskraam
    Met 4.5 weken. Week gebloed en cyclus was daarna net zo als anders en gelijk zwanger van zoontje.

    Gelukkig is het bloeden nu 2 dagen gestopt. Hoop dat de ovutesten binnenkort gaan oplopen.
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  5. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Ja je lijf kan echt even helemaal in de war zijn hè?! Het bloeden is nu 2 dagen gestopt. Hopelijk blijft dat zo en komt mijn ei binnenkort.
     
  6. Miltje

    Miltje Niet meer actief

    Hoop ik ook voor jou ;). Hier ook nog niet :(
     
  7. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Vind dat gewacht zo zonde van de tijd. Wil gewoon graag verder... pff
     
    Miltje vindt dit leuk.
  8. Roodborstje2

    Roodborstje2 Fanatiek lid

    18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Ik heb vrij lang gebloed na mijn miskraam van 4+6 en ik heb er fysiek ook heel veel pijn aan gehad. Ieder lichaam en elke zwangerschap reageert weer anders. Je kunt alleen maar afwachten. Zeker heel erg frustrerend.
     

Deel Deze Pagina