Nou hebben ze t eindelijk op voorraad wat ik en mn moeder willen hebben, dus combineren we de bestelling...kom je er niet doorheen "probeer het later nog een keer". Iemand al wel geluk gehad? plus evt tips? We worden de behangtafel/ keukentafel als alternatieve werkplek wel een beetje beu namelijk.
Ik kom er juist savonds niet door, alleen overdag. Van de week was eindelijk alles op voorraad dus meteen besteld, duurt wel nog een maand voor levering
Ik heb laatst met gemak 2 wandplanken kunnen bestellen (die op voorraad waren) maar de levering duurde lang, meer dan 3 weken..
Ik heb zonder problemen onlangs nog besteld, wel een vrij lange levertijd (ruim 3 weken), maar het bestellen was geen probleem.
Jeej dankzij dit topic zojuist alweer geprobeerd een bureau te bestellen en het is gewoon gelukt! Levering 26 feb pas, maar goed. Dat nemen we maar voor lief, net als die belachelijke bezorgkosten. Heb echt 2-3 weken elke dag gekeken, en vanmorgen voor het eerst via een incognitotabblad geprobeerd en het lukte meteen. Geen idee of het toeval is of dat hij steeds dezelfde zoekopdracht liet zien ondanks pagina verwijderen en verversen.
Na een paar keer proberen gelukt. Levertijd inderdaad 3 weken. Maar ja, de Ikea gaat voorlopig nog niet open gok ik dus toch maar bestelling geplaatst.
Ik heb ook recentelijk nog besteld en tot mijn verbazing zou het de volgende dag al geleverd worden en ik zou dan iets horen over het tijdstip. Ik hoorde die dag (zaterdag) niks meer en ineens om 17.50u stond er een medewerker aan de deur met de bestelde spullen. Top!
Eind december en begin januari bestellingen geplaats. We hebben gisteren de eerste bestelling binnen gekregen. Die was ruim een week te laat. De andere twee hadden afgelopen week binnen moeten komen, maar verwacht ik nu volgende week of de week daarop. Ze hebben het echt ongelooflijk druk met de bestellingen die al geplaatst zijn, daarom is het soms niet mogelijk om een bestelling te plaatsen. Ze hebben de capaciteit gewoon niet. Dus ik zou blijven proberen een er rekening mee houden dat de levertijd nog iets langer kan zijn dan er in eerste instantie wordt aangegeven. En de klantenservice is al helemaal nauwelijks bereikbaar. Ik heb een week moeten wachten op antwoord, tussendoor kreeg ik via messenger de vraag of mijn vraag al beantwoord was. Dus ik was eindelijk aan de beurt, kreeg ik nog geen antwoord en kom ik weer wachten Het schijnt dat de klantenservice vanuit huis werkt. Dus ik begrijp het wel, maar het is handig om even rekening mee te houden.
Al tot 2x toe geluk gehad, 17 januari stoeltjes en tafeltje besteld, 19 januari geleverd. Afgelopen dinsdag een bureaustoel besteld en die is donderdag netjes geleverd.
Hier ga ik zo ook een bestelling plaatsen maar zag dat dan Dinsdag al de eerstvolgende bezorg moment is.. Vindt alleen de bezorg kosten nogal duur bij de Ikea
Het mag duidelijk zijn dat Ikea geen webshop is. Ik zat te kijken voor een dekbedovertrek: 49 euro bezorgkosten Jammer Ikea, ik koop wel ergens anders.
Ik heb het weekend na de kerst meerdere dingen besteld. Zou die dinsdag worden geleverd, niks gekregen. Oudjaarsdag voicemail bericht van een medewerker met excuses dat het niet geleverd was en dat ze het hadden klaar staan en die dag nog wilde leveren, ik zou nog terug gebelt worden om tijdstip te bespreken. Tot op heden moet ik nog steeds terug gebelt worden en een week na dat belletje is mijn bestelling geannuleerd . Via Facebook er achter proberen te komen waarom maar krijg geen duidelijk antwoord . Na 3 dagen kreeg ik antwoord: zoals je merkt is het druk blablablabla als je nog geen antwoord heb stuur dan je gegevens via dit bericht door. Die gegevens had ik allang gestuurd .