Iemand nog op Kos geweest?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Knuffelmonster, 28 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    755
    254
    63
    Hoi,

    Wij hebben vorig jaar geboekt voor Kos, herfstvakantie. Hardstikke leuk, maar nu lees ik dat heel Kos vol is met vluchtelingen? Dat ze overal op bankjes liggen en je aanstaren terwijl je eet.

    Iemand er nog geweest?

    (Begrijp me niet verkeerd, ik vind het verschrikkelijk voor die mensen en ik snap dat ze een beter leven willen maar... Tja ik vind het altijd apart dat 95% mannen zijn en een handjevol vrouwen en kinderen, dus ja, maar nogmaals opzich snap ik ze wel)
     
  2. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.151
    2.237
    113
    Vrouw
    Vorige herfst zag ik er vooral toeristen..
     
  3. Charlie007

    Charlie007 Niet meer actief

    Ik las het ook al ...wij gaan in de zomer...maar naar een all incl. resort uit de buurt van Kos stad dus ik denk niet dat we die mensen zullen zien. Ik ben benieuwd hoe het af gaat lopen met Griekenland sowieso...

    Ben ook wel benieuwd naar ervaringen van mensen...
     
  4. Ntje

    Ntje Fanatiek lid

    11 nov 2012
    3.689
    76
    48
    Almere
    ik ben daar ook wel benieuwd naar..

    wij gaan in aug. naar Kos, wel op een resort maar toch.

    mijn schoonmoeder is voor 2 weken terug geweest ik zal is aan haar vragen of het haar is opgevallen
     
  5. yenolah

    yenolah Fanatiek lid

    12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    :(
    En?
     
  6. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.816
    394
    83
    wij gaan ook naar kos. ook een resort dat dan wel. verder zal het me een worst zijn of er vluchtelingen zijn. ik kom toch niet ( veel) van mn ligbed af
     
  7. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    755
    254
    63
    Misschien dat jij dat fijn vindt, maar ik zit daar niet op te wachten.

    Nogmaals ik heb niks tegen vluchtelingen en ik snap waarom ze de overtocht maken

    Ik vroeg me alleen af of er mensen zijn geweest, omdat ik overal lees dat de sfeer er grimmig is
     
  8. Jebb

    Jebb Niet meer actief

    Twee weken terug geweest. Zaten jn Kos stad, toen (nog) helemaal niks van gemerkt!
     
  9. Charlie007

    Charlie007 Niet meer actief

    Ha ha, oh ik krijg er al helemaal zin in...papa met kids in het glijbanen gedeelte en mama in het 'adults only' gebied op een ligbedje :D...
     
  10. Kari

    Kari Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Mijn ouders zijn gisteren teruggekomen van een weekje Kos. Ze hebben geen vluchteling gezien. En ze hebben zowat de hele noord-westkust rondgefietst. Denk dat het wel meevalt. :)
     

Deel Deze Pagina