iemand ook meegemaakt?

Discussie in 'Miskraam' gestart door petratje, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petratje

petratje Lid

11 aug 2008
    27
    0
    0
    winkelmedewerkster (12 uurtjes)
    lelystad
    hoi Dames

Zal eerst ff mijn verhaaltje doen...
    In April kwam ik erachter dat ik zwanger was
    Toen op 12 juni kreeg ik lichte bloeding en op 13 juni werdt doormiddel van een echo gezien dat t vruchtje al bij 7 weken was gestopt met groeien(i.p.v. dus de 10 weken).
    Maandag de 16 van juni is de miskraam zelf begonnen met echte weeen en bloed en van alles...
    Na een dike week vloeide ik niet meer en ook geen kramp en of buikpijn dus hoefte geen controle.
    Op 6 juli zo n 2/3 dagen licht gevloeid en daarna brak t los zeg maar en daarna nog 7 dagen ong. gevloeid ..dit zag ik als mijn menstruatie die weer op gang gekomen is .
    Op 20 juli had ik weer 2/3 dagen bij t afvegen wat bloed meer niet
    Op 3 augustus verwachte ik weer ongesteld te worden...helemaal niks..test gedaan ..die was toen negatief dacht ik t zal woensdag/donderdag wel beginnen omdat t toen pas losbarste maar ook toen helemaal niks en test .
    Afgelopen zaterdag overigens weer bij t afvegen wat bloed(nou ja druppel zeg maar ) zondag ook maandag ook(vandaag ook voor t laatst een test gedaan ,omdat ik mezelf helemaal gek maak...maar negatief..)

Het is nu voor het eerst dat ik er naar uit kijk om ongesteld te worden :rolleyes:

Zou het nou kunnen zijn dat de bloeding van begin juli alsnog een nabloeding is ? Bedoel heeft iemand daarmee ervaring ?
    Dus dat t nu gewoon nog steeds in totaal 8 weken of langer kan duren voor ik ongesteld word?

Ik ben overigens altijd gewoon regelmatig geweest (28 dagen)ook na mijn eerste zwangerschap

Dus nu ff kortom
    heeft er iemand 3 weken na een miskraam nog wel eens een nabloeding gehad van de miskraam?
    En zou ik nu contact met dokter moeten opnemen of dus nog gewoon 4 weken wachten?

groetjes petra

2. petratje

petratje Lid

11 aug 2008
    27
    0
    0
    lelystad
    niemand dus he :cry: ...
    en als ik t nou zo stel..bij wie is de tweede cyclus langer dan de eerste cyclus na de miskraam?

groetjes petra

3. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hallo Petra,

Allereerst heel erg dat je een mk hebt mee moeten maken. Leuk is anders. Ik heb in mei een ma gehad en daarna ben ik gecuretteerd. Mijn 1e menstruatie kwam pas na 39 dagen, en mijn 2e is dus meteen 32 dagen zoals mijn cyclus ook voorheen was.

Mijn testen waren na 2 weken al negatief, maar de nabloeding bleef ik wel af en toe houden zelfs tot 3,5 week. Niet dagelijks, maar af en toe oud bloed bij het afvegen. Dus je cyclus kan dus heel onregelmatig zijn na een mk. je zou het dus even moeten afwachten. Maar als je je veel zorgen maakt dan kan je altijd de huisarts inschakelen.

Sterkte!

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hoi Petra,

Volgens mij is dart bij iedereen wel anders .
    Ik ben 24 juni aan bbz geopereerd , duurde bijna 6 weken voordat ik weer ongesteld was....En dan nog was die anders dan mijn gewone menstruaties dus had ik ook twijfels ....
    Na operaties heb ik ong 2 weken gevloeid ..

Maar Petra als je ergens over twijfelt , gewoon ff je ha , vk of gyneacoloog bellen daar zijn ze voor he !

Succes en sterkte

Gr M@rjon

5. samkids

samkids Niet meer actief

Hi Petra.
    1,5 dag na mijn miskraam had ik een dag bloedverlies (echt met maandverband aan de slag geweest) en 4 weken na de mk licht/oud bloedverlies. Dat is inmiddels ook weer 2,5 wk geleden, en nog steeds niet ongesteld. Vk maakte zich geen zorgen toen ik 2,5 wk geleden belde.

Maar ben het eens met Marion: gewoon bellen als je je niet prettig voelt, daar zijn die mensen voor.

Succes!

6. Trees

Trees Niet meer actief

Het is lastig te zeggen, maar een nabloeding is inderdaad mogelijk. Heb het zelf nu ook weer. Bij mijn eerste miskraam duurde het 7 weken voordat ik ongesteld werd. Het kan dus een poos duren, maar het is lastig te beoordelen hoe het bij jou zit. Ik zou gewoon even de vk of je huisarts bellen om te vragen hoe het zit? Deze kan je misschien beter geruststellen!

7. petratje

petratje Lid

11 aug 2008
    27
    0
    0
    lelystad
    hoi dames!

bedankt voor jullie antwoorden,ik kijk t zelf nog heel ff aan en anders neem ik idd contact op met huisarts of vk ...

t probleem bij mij zit t dus meer dat ik na 3 weken mijn ongi kreeg(wel veel zwaarder dan normaal)en dat t nu al 5 weken verder is (dus ondertussen 8 weken na miskraam)en nu ondertussen is t heeel lichtjes aanwezig zeg maar ,afgelopen week maakte ik me drukker want toen was er helemaal niks...ook als is t nu nog steeds niet te vergelijken met normale menstruatie

wat ik dus bedoelde kan die eerste keer wat ik voor menstruatie aanzag gewoon een nabloeding zijn geweest...(maar dan heb ik wel 2 weken lang niet gebloed zeg maar tussendoor)en dat nu dus pas mijn normale menstruatie langzaamaan op gang komt
    of was t wel mijn menstruatie en is mijn tweede cyclus nu dus langer(5 weken)

terwijl ik dit tik besef ik ook wel dat niemand t antwoord voor me heeft en dat ik t eigenlijk gewoon moet afwachten...,maar ja altijd handig als je iemand treft die dezelfde ervaring heeft ermee(dan voel je je net toch wat gerustgestelder;))

groetjes !

8. samkids

samkids Niet meer actief

En het is gewoon fijn je verhaal kwijt te kunnen Petra.
    Effe afwachten dus, hoe moeilijk dat ook is...

Liefs!

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Erg he die onzekerheid , maar ja wanneer krijg je het goede antwoord van iemand , we kunnen alleen onze eigen ervaringen me je delen ,want wat ik al vaker zeg , niks zo ingewikkeld als een vrouwenlichaam.

Succes

10. petratje

petratje Lid

11 aug 2008
    27
    0
    0
    lelystad
    idd het is ook lekker gewoon je verhaal kwijt te kunnen en tuurlijk bij een ieder gaat t toch net weer ff anders...
    hier begint t nu eindelijk een beetje "normaal "te worden :)
    Een ding scheelt ..ik ga nu maar gewoon uit van een 33 dagen cyclus, dus dan zal ik de volgende keer in ieder geval niet te vroeg testen
    dit hele gedoe heeft me al een aantal testen gekost namelijk :D :D

iedereen nomaals bedankt voor de antwoorden en hoop bij iedereen dat t toch snel raak mag zijn

groetjes!

Deel Deze Pagina