Iemand verstand van cb ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vindjelief, 26 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vindjelief

    Vindjelief Actief lid

    14 mrt 2020
    220
    154
    43
    Vrouw
    Heee, omdat ik ineens sterk het vermoeden kreeg dat mijn eisprong later kwam dan wanneer ik dacht heb ik 1,5 week geleden vrijdag een cb roze ovulatietest gehaald, toen ik terugkwam van de winkel ( rond 11uur ‘s ochtends ) heb ik gelijk getest en kreeg ik direct een vaste smiley. Diezelfde avond hebben we het “gezellig” gehad. De volgende ochtend zelfde tijd kreeg ik weer een vaste smiley en de dag erna een leeg rondje. Nu ben ik constant aan het brainstormen over de vraag: ben ik te laat geweest? Kan het namelijk zo zijn dat als ik een dag eerder ( donderdag ) had getest er ook een vaste smiley had gestaan en me eisprong dus misschien vrijdag ochtend ofzo al is geweest ( sperma doet er natuurlijk ook zo’n 12? Uur over om bij de bestemming te komen ) HELP :confused::p
     
  2. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Hoi vindjelief, de roze CB geeft je twee meest vruchtbare dagen aan. Na je LH-piek duurt het gemiddeld nog tussen de 24 en 36 uur voordat je eitje springt. Veel dames denken dat een ovulatietest aangeeft wanneer je ei springt, maar het geeft aan wanneer je LH piek aanwezig is. Dus het is geen kwestie van nu of nooit. De CB kijkt ook nog naar een ander hormoon, dus is nauwkeuriger. Sperma blijft gemiddeld 3 dagen in het lichaam leven, en een eitje 24 uur. Dus je was zeker niet te laat.
     
    Vindjelief vindt dit leuk.
  3. Vindjelief

    Vindjelief Actief lid

    14 mrt 2020
    220
    154
    43
    Vrouw
    Ah super duidelijke uitleg top! Zaterdag is me NOD spanneendddddd :D
     
  4. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Veel geluk gewenst. Hopelijk zijn jullie snel zwanger!

     
    Vindjelief vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina