Net gekocht voor 8 euro bij vakantieveilingen, helemaal happy vind vriendlief het weer te ver rijden tssss :x... Dus wie wil hem over kopen ? Lastminute vakantiehuizen | Met het hele gezin naar Recreatiepark Parelstrand
oh leuk zeg! helaas lukt dat ons ook niet deze vakantie... je kan het zo op mp zetten hoor ben je het zo kwijt! zelfs nog voor 50 euro...
serieus ? Zo ben ik niet maar ga het eens proberen als iemand het van ZP wil dan ga ik het uiteraard gewoon voor die 8 euro doen ... wil alleen ff kijken of het lukt op MP
Hoi Chantal, volgens mij is het weekend wel op naam. Dus kun je niet zomaar een ander laten gaan.... Tenminste, in de algemene voorwaarden staat dit vermeld. Ik weet niet hoe het in de praktijk gaat.
Net even nagevraagd en ik kan hem gewoon over brengen naar iemand anders .. Dus wie heeft er zin en tijd ?
Oehh ik ga meteen even mijn man bellen, wil je ze een half uur "vast" houden. Als hij kan dan willen wij misschien wel !
Ik heb hem gekocht voor 8 euro maar doe hem wel gewoon weg FOR FREE ... Het is voor 2 - 6 personen ( volgens mij die comfort home ) @BenN: Dat is wel jammer Had graag iemand blij willen maken het is ook zonde als niemand gaat zeg maar ...
Yep ik had hem voor 4 euro op die veiling site gekocht en er komen dan altijd nog 4 euro administratie kosten bij dus 8 euro totaal
Serieus ? Jeetje dan is het idd een goede deal hahaha dus nog steeds niemand die dat weekend GRATIS weg wil / kan ?