Ik heb een Medela kolftas op Marktplaats verkocht, ook het geld keurig netjes ontvangen, maar ik heb het adres niet van de koopster, dus ik kan het niet opsturen! Ik heb nu al drie mailtjes gestuurd, maar ze reageert niet.... Wat nu? Ik voel me zo lullig! Omdat ik een paar weken geleden hier een link naar mijn advertenties op Marktplaats had gezet wil ik hier graag een oproep doen! Ben jij degene die mijn tas heeft gekocht? Zo ja, wil je me dan je adres sturen per e-mail of per pb? Ik hoop wat te horen!
Kun je via het rekeningnummer (wat op je afschrift staat) geen adres achterhalen? En anders via haar achternaam en www.telefoongids.nl Ben je trouwens Spaanse of ZuidAmerikaanse ofzo? Ikzelf ben Spaanse.
Misschien zelfs een mailtje naar mp sturen? Dan heb je je in elk geval al ingedekt als ze gaat klagen...
Wat je ook zou kunnen doen is 1 cent overmaken naar haar rekening en dan bij beschrijving neer zetten dat je haar adres nog moet hebben. Heb ik ook wel eens gedaan zo. Mensen kijken vaak eerder op hun rekening dan in de mail.
waarschijnlijk is diegene op vakantie, anders zou die toch wel reageren? ik zou geen geld terug storten. wel zou ik nog 1 mail sturen dat je haar adres nog moet hebben, maar daarna zou ik wachten tot ik iets van haar zou horen.
sja had je dat niet moeten doen, als ze na zoveel dagen nog niet hebt gereageerd zal ik het terugstorten en de advertentie weer opnieuw erop zetten. Als ze nu niet meer reageert kan je het niet maken dat geld te houden, misschien is er wel iets gebeurt waardoor ze niet meer reageert ofzo.
Ik wacht het gewoon nog even af. Uiteraard krijgt ze haar geld terug als ze dat wil. Moet ze natuurlijk wel reageren.
Hoezo zou je het niet houden, het is toch niet jou schuld dat zij het niet ophalen en niets van zich laten horen? Zolang jij dat ding wat ze zouden kopen gewoon bewaard en niet verkoopt aan iemand anders... Moeten ze het maar af komen halen! (of idd adres doorgeven) Misschien zijn ze wel gewoon op vakantie!
dat begreep ik er wel uit omdat je zei dat je het niet meer terug kan storten omdat je er wat van hebt gekocht...