ben en jerry's karamelsutra en caramelroomijs vh C1000 merk heb ik altijd een bak of twee van in huis
=P~ meiden ik ga dankzij jullie nu ff lekker ijsje halen.. denk dat h et een magnum wordt. Daar ben ik dan weer verslaafd aan ennuuuh wel met nootjes he =P~
mijn schoonouders hadden 5 keer prijs op hun lot van de loterij vandaar dat ik er 5 in de vriezer heb
Roberto's in Utrecht...die heeft de allerlekkerste smaken...witte vrouwen ijs, port, boerenjongens en nog veel meer lekkere smaken. De lekkerste die er is...en toen zijn we zo stom geweest om terug te verhuizen richting haarlem ... Nu doen wij het ook weer met garone (ook erg lekker) maar die heeft minder bijzondere smaken. En in de vriezer natuurlijk perenijsjes
Meiden, jullie zorgen ervoor dat het water me in de mond loopt! Ik moet helaas nog een uur werken, dan ga ik daarna maar lekker aan de caramelijs! Mmmm, echt zin in!
Schepijs en vooral appeltaartijs!MMMMM!Maar een Swirl of een Sundae ijsje met caramelsaus en nootjes vind ik ook helemaal niet verkeerd! Ben sinds mijn zwangerschap helemaal verslaafd aan ijsjes,maar eet nu vooral raketjes...
perenijsjes, magnums, cornetto's, 3 chocolade ijs, softijs waar ik vroeger woonde hadden we eenrijdende softijskraam ohh die had lekker softijs...en dan het liefst zo'n obliehoorn met ijs chocolade en slagroom