Ijzer/bloedsmaak bij cola drinken (voor NOD)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door CF1995, 17 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CF1995

    CF1995 Niet meer actief

    Vanmiddag op het werk nietsvermoedend een blikje cola gehaald, ik nam een slok en het leek net of ik een slok bloed nam. Zo’n gigantische ijzersmaak! Ik ben naar een paar vriendinnen gelopen die ook bij mij werken en gevraagd of ze dit ook proefden, maar ze keken me aan alsof ik onzin aan het praten was. Volgens hun niks mis met die cola. Heb maar een nieuw blikje gehaald want ik dacht dat het dan aan het blikje zou liggen, maar ook daar proefde ik precies hetzelfde. De enorme ijzersmaak verdween wel wat meer naarmate de middag, maar het bleef een zeer aparte ijzer achtige muffe nasmaak houden na het drinken van cola. Ik heb dit echt nog nooit maar ook nooit gehad. Ik verwacht mijn NOD tussen 18 en 23 mei.

    Iemand dit ook gehad en bleek je later zwanger te zijn?
     
  2. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    De allereerste maand dat wij probeerden zwanger te raken had ik na mijn eisprong ook een bloedsmaak in mijn mond. Ik had ooit gelezen dat dit een eerste symptoom kon zijn. Ik bleek niet zwanger. Daarna heb ik ook nooit meer die smaak in mijn mond gehad (en we zijn twee jaar bezig geweest), dus ik had het mezelf volledig aangepraat. Maar hopelijk betekent het bij jou wel iets positiefs!
     
    CF1995 vindt dit leuk.
  3. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ik had het met de cola niet nee.
    Wel dat ik sommige vlees ontzettend naar een bloederige slagerij vond ruiken.
    Hopelijk betekend het voor jou idd wel iets positief ;)
     
    CF1995 vindt dit leuk.
  4. Willemijntje19

    Willemijntje19 Fanatiek lid

    26 apr 2016
    2.356
    1.186
    113
    Vrouw
    Toen ik zwanger was kreeg ik wel een rare nasmaak van cola. Maar ook van andere frisdranken en pas rond de 10 weken zwangerschap. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het iets betekend. Succes!
     
  5. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Ja en nee. Ik heb ook wel eens een rare nasmaak van de cola uit blik gehad, maar dat was nooit een teken van zwangerschap.

    Wel dat bepaald eten mij ineens tegen staat met name geur van vlees braden en de smaak van vlees.
     
  6. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.580
    6.548
    113
    Vrouw
    Dat had ik ook
     
  7. izzy1984

    izzy1984 Actief lid

    29 jun 2015
    296
    78
    28
    Ik had het toen ik zwanger bleek ook voor mijn nod. Ook als ik niks at of dronk.
    Heb mezelf er toen ook van overtuigd dat het ECHT een eerste teken was.
    Maar merk dat ik het toch wel eens vaker heb en ben echt niet zwanger.
    Maar wie weet bij jou, succes met aafwachten!
     
  8. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Nee ik herken dat niet. Heb in de 3,5 jaar dat we nu bezig zijn wel al allerlei andere symptomen gehad, maar helaas. We wachten nu nog altijd.

    Ik zie dat jij ook depot hebt gehad? Toevallig decapeptyl of lucrin depot vanwege endometriose? Hier namelijk ook, vanwege endometriose en het ivf traject waar we nu mee beginnen. Heb t 3 maanden moeten spuiten. Maar je leest/hoort weinig over die depots.
    Veel succes met wachten!
     
  9. Deniseje3

    Deniseje3 Bekend lid

    2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Ik had dat toevallig ook vandaag! Ik drink ook best vaak cola en die slok viel echt niet goed.
    Nou vondt ik het meer een as smaak, haha

    Ik weet niet of het kan komen door zwangerschap, ik heb vandaag mijn nod, maar een negatieve test. Even afwachten dus!
     

Deel Deze Pagina