Hallo , ik zal even me verhaal uitleggen. 14 april 2008 heb ik een soort van seks gehad. Alhoewel dat niet veel voorstelde omdat ik hem na een paar seconde wegduwde. Ik ben die avond dat t gebeurde de pil vergeten! Ik ben altijd gewoon doorgegaan met de pil slikken. Altijd gewoon ongesteld geworden. Niet veel omdat ik dat normaal ook nooit ben. Alleen de laatste keer wel erg veel met erge buikkrampen. Nu begin ik een buik te krijgen, ik ben zelf niet dun , maar ik merk dat ik een buik krijg. Kan t zijn dat ik zwanger ben ? ook al ben ik gewoon normaal ongesteld en de laatste keer heel hevig! Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik zit hier dus echt mee ? (het is natuurlijk ook vakantie geweest , je doet niet veel .en je verwend jezelf wel natuurlijk)
misschien zelf ff testen? lijkt me niet dat je zwanger bent hoor, dat zou betekenen dat je dan nu al 4 maanden zou moeten zijn! En als je zoo hevig ongesteld bent geweest lijkt het me al helemaal stug.... maar voor de zekerheid voor jezelf gewoon testen
Tja Anoniempje, ik denk dat er maar 1 persoon is die kan helpen en dat is de huisarts! Je bent denk ik al te lang zwanger (als het zo is) voor een positieve zw test. Gewoon morgen bellen en een afspraak maken! Voor jezelf voelt je buik ook wat stevig dik aan. Dat is namelijk wel een duidelijk verschil tussen een zwangerschaps en een vet buikje zeg maar. Vooral heel laag! Maar dat geeft geen zekerheid! Veel succes ik ben benieuwd Jooze
Nou ik kan me buikje gewoon pakken zoals ik altijd voor de gein deed. Als een vetrol haha. misshien heel stom ! maarja je probeerd vanalles natuurlijk.
Heb je nog meer details over de pil die je vergeten was die avond? In welke week ben je hem vergeten? In de 1e week heb je wel kans op zwangerschap. Ben je hem in de 2e of 3e week vergeten, maar heb je hem wel binnen 24 uur ingenomen, dan is de kans heel erg klein dat je zwanger bent hoor. (ik neem tenminste aan, gezien je titel, dat je liever nog even wilt wachten met zwanger raken)
klopt ik wil nog even wachten met me zwangerschap. Ook omdat de relatie nu helemaal voorbij is met die jongen. Ik durf dat dus niet meer met zekerheid te zeggen. In welke week dat was. Maar ik denk dat dat de laatste week ongeveer was. Want ik ben niet lang daarna ongesteld geworden kan ik me herinneren
En je hebt de pil daarna wel ingenomen? De volgende ochtend bijvoorbeeld? Want dan is de kans echt uitermate klein hoor! Je kunt voor de zekerheid even langs de dokter gaan, maar als dit het geval is zou ik me er niet te druk over maken. Ik zeg expres niet dat de kans er helemaal niet is, want er zijn natuurlijk ook mensen die door de pil heen zwanger raken, maar daar gaan we hier maar even niet van uit.
Jups , als ik me pil vergeet neem ik um ook gelijk daarna in! Ik vind het alleen vreemd ik krijg wel een buikje, maar heb op internet naar symptomen gezocht . Geen van die alle heb ik , ja af en toe een misselijk omdat ik me hierover gewoon druk maak!
ja daar is maar 1 manier om er achter te komen of je echt zwanger bent.. en dat is een test ! maar als het al in april is gebeurd , dan moet je nu al 4 maand zwanger zijn , en rond de 4 maand krijg je al echt een buikje en verder ben je wel weer ongesteld geweest.. maar ik zou gewoon voor de zekerheid een test ophalen..!
Ik heb altijd al een buikje gehad , en wat doet een meid als ze een buikje heb . verbergen of inhouden. Alleen merk nu dat t gewoon meer is . maargoed ik heb ook de ene kant vakantie en ik ben gestopt met sporten en beweeg niet heel veel meer door me autorijbewijs
Toch denk ik dat ik een test wil halen. ik ben over 2 weken ongesteld . dat kan ik natuurlijk ook nog even afwachten. verder helemaal geen symptonen. als het zo zou moeten zijn zou ik 17tot 18 weken zwanger moeten zijn. ik voel niks in me buik. alleen me buik is dik ! sorry beetje onzeker hoor haha
Ha meis, Met 17 weken hoef je ook nog niet zoveel te voelen Meis als ik jou was zou ik toch even naar de HA gaan hoor. succes!
Dan denk ik dat ik morgen toch maar een afspraak maak bij de huisarts. eng eng eng Ik wou alleen zeker weten . ik ben gewoon normaal ongesteld donker rood , en de laatste keren weer best erg. met hevige krampen . hevige krampen heb ik altijd al gehad , medicijnen voor gehad en daardoor ook de pil . de pijn was weg , maar laatst niet. Bij die ongesteldheid had ik ook ruim 5 dagen diarree. Sinds dat ik de pil gebrui ben ik ook maar zo'n 3 dagen ongesteld ongeveer. Ik merk wel , nu ik me er druk om maak alle kleine dingentjes ga ik over nadenken
Als je zekerheid wilt hebben zou ik idd even naar je ha gaan. Als je zwanger zou zijn zou je zo lang zijn dat een zelftest niet zo veel zin meer hebt. Het heeft denk ik niet zoveel zin om te wachten tot je weer ongesteld wordt, want je bent immers tussendoor aldoor nog ongesteld geworden. Laat je het even weten? Succes!
Ik laat het weten . ik ga morgen een afspraak maken. Wil het ook eerst zelf regelen en proberen op te lossen totdat ik me vader erbij haal
maar als het zo is ben ik al 17 /18weken zwanger . en er werd me net verteld dat t dan niet zo betrouwbaar meer is
Voor zover ik weet ligt je hcg waarde nog altijd hoger dan wanneer je 4 weken zwanger bent. Dus waarom zou een test geen zin hebben? En dat zou dan toch in de bijsluiter moeten staan? Ik vraag me af waar je dit vandaan hebt want ik kan het ook nergens vinden...