ik ben bang....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door petty, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    lieve meiden...

    ik weet niet wat ik moet...en haal de meest gekke dingen in mijn hoofd..

    kijk mijn man en ik zijn bezig zwanger te raken en zitten pas in de 2e ronde...eerste ronde werd ik ongesteld op dag 31 nu zit ik op dag 35 maar nog niet ongesteld geworden..maar nu heb ik sinds vorige week/anderhalve week hele rare steekjes in mijn onderbuik heel laag zit het...en het lijkt alsof het met de dag erger wordt..het is een zeurderige pijn...en wordt er de hele dag door bezig gehouden..daarbij ben ik heel erg moe, en het ene moment heel vrolijk en dan kan dat zo weer omslaan in zwaar chaggie zijn! doordat ik dit dus had dacht ik gister laat ik maar es een test doen...maar helaas negatief!...en toch vertrouw ik het niet..zal ik dan te vroeg hebben getest? je leest vaak dat het hcg nog niet genoeg is aangemaakt ofzo? en nu waar ik zo bang voor ben....stel ik ben echt niet zwanger...zou ik dan een eierstokonsteking of eileiderontsteking hebben? want dan zijn ook de symptonen lage pijn in onderbuik etc...ik zit echt te stressen....wie had ook dit soort klachten zoals ik ze hier omschrijf? het lijkt net alsof ik ongesteld moet worden maar ik wordt het maar niet? maarja ze zeggen die testen tegenwoordig zijn betrouwbaar...en je kunt al na dag 1 overtijd testen...dus ik zal denk ik niet zwanger zijn...dat zij de doktersassistente ook...en toch denk ik om morgen een afspraak te maken bij mijn huisarts..gewoon es voorleggen wat ik voel, en of dit wel normaal is? straks loop ik wel met een onsteking.... :cry:

    sorry voor mijn lange verhaal...maar ik moet het kwijt, ik hoop dat er iemand is hier die mij kan gerust stellen of tips heeft alles is welkom!

    alvast dank!

    liefs!
     
  2. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meid ik heb zo vaak steken helemaal onderin en dat dagen lang achter elkaar
    Ik zie dat dit pas je 2e ronde is dus het kan ook heel goed ontpillen zijn en daar ben ik echt een paar maanden heel ziek van geweest
    Ik hoop voor je dat je of snel ongi wordt of snel en posi test mag hebben
     
  3. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    ja ok...maar tis bij mij nu al bijna 2 weken zo...(over 2 dgn)..en dat is toch vreemd...

    ik hoop ook dat ik snel ongesteld wordt, dan kan ik verder voor de volgende ronde..en ja helemaal geweldig zou het zijn als ik toch zwanger zou zijn natuurlijk! maar daar ga ik niet van uit...
    als ik het weekend nog niet ongeteld ben doe ik de 2e test denk ik... :rolleyes:
     
  4. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    verder niemand?
     
  5. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    dames, is er niemand die dit herkent? of weet wat ik het beste kan doen? ben nog steeds niet ongesteld...en ik voel het zelfde..ik slaap ook heel slecht..onrustig, veel dromen en heb het snachts steeds heel warm! ook moet ik zoveel plassen gister avond echt aan de lopende band!
    ik denk dat ik dit weekend nog es een test doe, is deze weer negatief dan ga ik toch maar langs de huisarts...
     
  6. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Meissie als ik jou was zou ik even langs de dokter gaan en het hem voorleggen al is het maar om je gerust te stellen !
    Ik denk zelf ook ontpillen maar zo stressen is niet goed voor je !
    Succes
    Groetjes van Emma
     
  7. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    ja? dus toch maar wel even bellen en afspraak maken dan? :rolleyes:
    of is dit ietwat overdreven... :oops:
     
  8. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Hoezo overdreven als het voor jou niet goed voelt gewoon gaan ! Jij betaalt de dokter toch zelf... zo zie ik het ! vooral als je jezelf zo onzeker voelt ik zou geen dag langer doorlopen meissie !
    Succes knuf emma
     
  9. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    ja dat is waar! al moet ik zeggen dat het vandaag weer wat beter gaat met die pijntjes...ik kijk het nog heel even aan denk ik..zie dat jij zwanger bent meid! wat super! gefeliciteerd! hoe gaat het met jouw kwaaltjes? hihi erg veel last of valt het mee..

    liefs! ;)
     
  10. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    hahaha hoezo wispelturig! heb net toch maar afspraak gemaakt, ik kan vanmiddag al terecht zo fijn! :D
    hopelijk word ik er wat wijzer van..

    liefs
     
  11. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    petty veel succes bij de dokter vanmiddag, laat even weten hoe het was.
    ben nieuwsgierig
     
  12. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    thanks!
    zal ik doen! raar hoor, je hebt echt zo'n dubbel gevoel...

    tot straks! ;)
     
  13. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Dat kan ik me goed voorstellen dat het dubbel voelt. Anders moet je aan je arts vragen of hij geen bloedtest kan doen om te zien wat je hcg waarde is. Dan weet je gelijk of je zwanger bent.
    [-o<
     
  14. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    ja ik denk dat ik dat ook ff ga vragen, en wie weet komt hij er zelf al wel mee...de assistente zei ook al t kan zijn dat ik de eerste keer te vroeg had getest en dat er nog niet genoeg hcg in mijn urine zat, dus vandaar..het kan zijn dat het wel raak is...hope so!
     
  15. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Hoe laat moet je er zijn? Of ben je er al :)
     
  16. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    ben net terug...
    maar trut dat ik ben..niet met een gerust gevoel!
    ik kwam binnen vertelde net 2 tellen wat er gaande was en mijn huisarts roept oh tis een blaasontsteking! dus ik was helemaal verbaasd! dat was wel het laatste waar ik aan dacht...dus hij zegt kan je even plassen in een potje jawel hoor zei ik (moest immer toch weer nodig)..dus zo gezegd zo gedaan, daarna gelijk getest op blaasontsteking met zo'n staafje, en er kwam niets, dus hij zegt goh nee geen blaasontsteking, hmm nou moeten we verder kijken, dus hij wilde het opruimen en toen zag je volgens hem wel iets verkleuring wat duid op een blaasonsteking...dus ik heb een kuurtje gehad! maar over eventuele zwangerschap werd niet gesproken! ik voelde me eigenlijk een beetje voor lul zitten...
    over een eierstokken of baarmoeder onsteking hoefde ik volgens hem ook niet bang te zijn, dan had ik andere klachten erbij...

    maar nu dus...kan ik mezelf wel voor me kop slaan dat ik niet erop heb aangedrongen toch bloed af te nemen voor een eventuele zwangerschap! terwijl ik er wel om vroeg! maar t leek alsog hij haast had, en liet de urine na kijken door de assiste terwijl ik dat niet bedoelde! pfff....wat nu! ohhh wat ben ik toch een trut zeg.....

    antibiotica en zwangerschap das toch ook niet goed?
    stel ik ben wel zwanger?

    sorry hoor....kan mezelf wel voor mijn kop slaan! :evil:
     
  17. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    bel ze anders even.... complex hoor! pff
     
  18. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Bellen ! :(
    en geen genoegen nemen met afwinpelen het is wel jouw lijf hoor !
    ik had 2 maanden geleden voorhoofdholtontsteking en kreeg niks omdat ik zwanger "kon" zijn nou ik ben toch boos en ziek geweest maar mijn gevoel zei ook hmmm volhouden ! :cry:
    volgende week gaan ze kijken of ik 6 of 10 weken ben en ben dus ook blij dat ik geluisterd heb naar mijn gevoel ! :)
    je hebt in nl ook recht op een second opinnion ! en hebben ze misschien meerdere dokters bij je kan je morgen misschien naar een andere gaan !
    succes meid hou vol

    PS je moet ook maar zo denken jij betaald zijn salaris hoor zonder jou geen werk ! ;)
     
  19. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    heb net gebeld, de assistente heeft het nagevraagd aan mijn huisarts, de kuur kan geen kwaad mocht ik wel zwanger zijn... ;)

    ik ga er dus gewoon mee beginnen dan kom ik er snel genoeg achter..vaak helpt het al vrij snel nemen de klachten af, dan komt het door die blaasonsteking..

    ben ik t weekend nog steeds niet ongesteld dan gooi ik er een 2e test tegen aan! :rolleyes:
     
  20. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    hai, hai!

    zie mijn reactie bij beastie... ;)
    lijkt me voor nu even de beste oplossing...
     

Deel Deze Pagina