ik ben bang....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door petty, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo is het meis als het geen kwaat kan dan eerst je kwaaltjes oplossen !
    Ik zeg maar zo als mama blij is is de beeb ook blij en als het van het weekeind posi is voel je jezelf ook weer beter
    laat je het nog ff weten hier of je zwanger bent ? ik hoop het voor je ! ik zal duimen
     
  2. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    haha zo is dat! ofcourse, ik laat het weten positief of negatief, jullie horen van mij!

    ik hoop het ook.. [-o< 8-[
     
  3. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    jeetje meid nu weet je nog niets, he jammer. Nou maar hopen dat het geen blaasontstekking is ;)
    Ik zal voor je duimen,

    knuffel conny
     
  4. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    haha nou moet zeggen heb deze ochtend nog geen lage buikklachten gehad, en gister al 2 tabletten ingenomen dus kan maar zo zijn dat het toch een blaasonsteking is hahaha shitttt ](*,)

    ach ik zie het wel hoor meiden...doe of het weekend of in de loop van volgende week nog een tesje voor de zekerheid (hij ligt er toch) en dan maar hopen dat het neit te lang meer duurt voordat ik ongesteld wordt (als deze negatief is)...

    trouwens, hoe zat dit met jullie dan? toen jullie net gestopt waren met de pil? ook zo onregelmatig? :(:

    liefs!
     
  5. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    nou meiden, ik ben vanmorgen ongesteld geworden en nog nooit zo blij geweest daarmee! hahahahaha! echt waar! nu kan ik weer gewoon verder voor de volgende ronde! ben echt blij dat het alsnog heeft doorgezet zou er niet aan moeten denken om nog langer in die onzekerheid te moeten zitten zeg! nu maar weer afwachten wat de volgende maand mij brengt. ik hoop maar dat mijn cyclus na een tijdje wat regelmatiger gaat worden.

    liefs!
    XX
     
  6. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    jeetje meid dat is wel jammer. Maar ik begrijp dat je opgelucht bent, het is elke maand toch weer zenuweslopend als dan de :evil: :evil: er zijn dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Ik zit nu zelf te wachten of het deze ronde raak is, het is voor ons de eerste ronde na mijn bbz. Echt heel spannend en vind het tegelijk ook heel erg eng, bang dat het weer fout gaat. Het geke is dat dit mijn vierde zwangerschap zou zijn maar ik heb elke keer weer het gevoel alsof het helemaal nieuw is. Voelde ik dit bij de vorige keren ook? Zou ik zwanger zijn of zijn het mijn darmen? Echt sloopend.
    Meid heel veel succes in de volgende ronde, ;)

    knuffel conny
     
  7. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Jammer van je ongi meid
    je lichaam doet gekke dingen hoor !
    volgende ronde beter en probeer je niet te druk te maken
    groetjes van Emma
     
  8. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    hai conny,

    ja ach idd, wel jammer, maar ben er inmiddels al niet meer mee bezig, we gaan gewoon vrolijk door! wel vind ik het vreemd dat mijn menstuatie zo kort is, dat had ik vorige maand ook..alleen eerste dag heb ik rood bloedverlies, 2e dag is het bruin.... :oops: ...ik hoop maar dat dit geen slecht teken is...

    ik hoop voor jou dat je snel weer zwanger mag raken meid! [-o<

    liefs!
     
  9. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    jaaah nou echt hoor! echt dat ontpillen dat is echt geen pretje!

    idd, we gaan gewoon weer vrolijk verder! :D

    liefs!
     
  10. daantje28

    daantje28 Lid

    19 jul 2007
    63
    0
    0
    Tilburg
    Bij mij begon het precies hetzelfde, maar naast blaasontsteking was ik wel zwanger, dacht even dat het bij jou ook zo was omdat je er meer kans op hebt (wijdere urinebuis) Zo zie je maar, er valt weer geen pijl op te trekken!
    Succes in de volgende ronde!
     
  11. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    nou meiden, kuurtje allang voorbij, ondertussen nog steeds kleine steekjes in onderbuik...het gaat van links, recht, midden enz enz..ik voel het niet iedere dag, soms een paar dagen niet en dan weer 2 dagen wel enz enz...erg vaag..ben ook weer bij huisarts geweest..hij heeft een uitstrijkje gemaakt..eind deze week krijg ik de uitslag..pfff wordt er gek van en begin me echt zorgen te maken!
     

Deel Deze Pagina