Ik ben er teveel mee bezig... zucht..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel80, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1983

    butterfly1983 Actief lid

    29 mrt 2006
    359
    0
    0
    Dag meiden,

    Ik sluit me helemaal bij jullie aan. De eerste keer dat mijn vriend en ik het probeerden was ik er helemaal niet mee bezig. Het lukte ook al na 1 maand. Maar na de miskraam kan ik het maar niet uit mijn hoofd krijgen. We zitten nu al in ronde 6 :) :)
    Pfff ik heb echt weinig geduld.
    Het is ook zo dubbel.
    Aan de ene kant denk ik weleens ahh....lekker nog met mijn schatje alleen... we hebben helemaal geen haast..... (dit is denk ik alleen zodat het geen obsessie wordt)
    Maar aan de andere kant kan ik gewoon niet meer wachten....om zo'n klein wondertje vast te houden.
    Ach ja valt niet mee hè meiden :(: :(:

    Liefs Daan
     
  2. wizard

    wizard Actief lid

    19 apr 2006
    338
    0
    0
    Hoi dames,

    Allemaal zooo ontzettend herkenbaar! Ook ik heb weleens zoiets van: jemig, zou ik er nu echt zoveel mee bezig zijn dat dit juist tegenwerkt? Zit nu in ronde 5 en dat lijkt een eeuwigheid... Ik weet het, we zijn nog niet zo lang bezig maar toch heb ik nu al wel eens de angst dat het misschien wel helemaal niet gaat lukken. Er zijn zoveel vrouwen in mijn omgeving die zwanger zijn of al kinderen hebben...zucht.... En dan wil je zelf ook het liefst NU NU NU. Mijn mannetje en ik gaan aankomend weekend lekker samen een weekendje weg, even heerlijk ontspannen en even wat anders aan mijn hoofd!

    Veel succes dames en dat we maar gauw met z'n allen mogen typen dat we zwanger zijn!!
    Liefs Eva
     

Deel Deze Pagina