Ik ben Evalyn en ben 34 jaar. Uit een erder huwelijk heb ik al twee meiden en mijn man heeft ook twee kinderen uit een eerder huwelijk. Na allebei een tijdje gescheiden te zijn leerden wij elkaar kennen tijdens een wandeling. Het klikte ontzettend goed. We zijn al een paar jaar bij elkaar met de twee meiden van mij die bij ons wonen en twee keer per maand komen zijn kids er een weekend bij (en ook de vakanties). Mijn man had zich laten steriliseren omdat hij na een vervelend huwelijk toch echt niet meer het drama wilde hebben van kinderen uit een scheiding. Zoiets brengt heel veel verdriet met zich mee. Toch bleef er bij beiden iets kriebelen. Hoe zou het zijn om een kindje te hebben van ons samen? We hebben er diep over nagedacht. De financiele consequenties, de invloed op de kinderen die er al zijn e.d. We besloten ervoor te gaan. Mijn man heeft een herstellende operatie ondergaan. Slagingskans was 70 tot 80 procent bij goed herstel. Als de operatie geslaagd zou zijn is er slechts 30 tot 40 procent kans om er een zwangersschap uit voort te laten komen in het eerste jaar na de operatie. Daarna kan de kwaliteit afnemen. Na vier maanden bleek ik al zwanger! Helaas bleek na twee en een halve maand dat het vruchtje niet leefde en dat mijn lichaam het niet afstootte. Het werd een currettage. Vreselijk want ik voelde me echt zwanger. Na een kleine periode van herstel was het dan in April raak! In December verwachtten wij ons kerstkindje. gr, Evalyn
Gefeliciteerd met jullie toekomstig kerstkindje, het zijn prachtkindjes en ik kan het weten want mijn jongste is op 1e kerstdag geboren !