ik ben ook nieuw

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door samkids, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samkids

samkids Niet meer actief

Hi, ik ben ook nieuw.
    Mijn man en ik zijn al lang samen en hebben sinds het begin van dit jaar ook een kinderwens. Ik was sinds begin mei zwanger maar dat liep op 1 juli uit op een miskraam. Erg verdrietig dus.
    Het positieve is dat we dus nog helemaal niet lang aan het proberen waren en dat we in iedergeval hebben laten zien dat ik zwanger kan worden. Het is nu 6 weken geleden dat ik een miskraam heb gehad en bij vlagen lijk ik er overheen te zijn. Maar het blijft zwaar om alle leuke verhalen om je heen te horen waar het wel goed gaat. Ik hoop hier wat steun te vinden en ervaringen te delen.

Liefs!

2. welkom hier DrewB :)

ik heb je even een eigen topic gegeven, dat is ook wel leuk ;)

3. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Sterkte nog met je mk en hopelijk mag het bij de volgende zwangerschap goed gaan.

Liefs wolly :)

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi Drewb welkom hier en hopelijk heb je snel n positieve test in je handen. Vreselijk van je miskraam! :(

5. samkids

samkids Niet meer actief

Hi Rach, Wolly en Patrouschka, bedankt voor jullie lieve berichtjes. Alleen dit soort berichtjes zijn al erg fijn, doet me goed. Niet veel mensen weten van de miskraam, en 'live' praat ik er toch niet zo makkelijk over. Het is fijn om hier dan toch je verhaal kwijt te kunnen.

Mooi om te lezen dat jullie wel in blijde verwachting zijn of al een kleintje hebben rondlopen. De gedachte dat dat ooit ook bij mij zal zijn doet me ook goed.

Liefs!

6. Niet meer actief

welkom

Deel Deze Pagina