Ik ben toe aan...

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 16 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Ik ben toe aan:
    - normaal kunnen slapen (is 4 uur, en nog steeds wakker)
    - aan een nieuwe garderobe (wil eigenlijk een complete nieuwe kledingstijl, speur dan maar het internet af op zoek naar ideeen. Maar helaas nog niets leuks gevonden)
    - aan lekker mooi weer
    - aan vakantie, terwijl iedereen het rustig had tijdens de lockdown. Heb ik nog geen moment vrij gehad. Sterker nog, drukker dan ooit.

    Waar zijn jullie aan toe?
     
    anica vindt dit leuk.
  2. Lm2

    Lm2 Niet meer actief

    Slaap...
     
    Eenkadootje vindt dit leuk.
  3. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    O, ja.

    Ik ben ook aan toe aan een pil, waarbij je na het slikken, spontaan 10 kg kwijt bent.
     
    Mamavanvier95, Summerbelle, Kindje3 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Patatje1982

    Patatje1982 Actief lid

    31 dec 2014
    426
    206
    43
    Vrouw
    Ik ben toe aan:

    - Een normale nacht slaap. Heb Corona en word elke nacht wakker vd spierpijn, keelpijn en oorpijn. Zoals nu dus weer :(.
    - Een heerlijke vakantie. Heb ook geen moment vrij gehad tijdens alle lockdowns. Heb het op het werk ook drukker dan ooit en het lijkt niet minder te gaan worden de komende 6 maanden.
    - Knuffelen met m’n kids. Dit is dag 4 met Corona. Omdat ik echt best ziek ben hou ik ze op afstand, maar wat zou ik ze toch even graag vast willen houden....
     
  5. Patatje1982

    Patatje1982 Actief lid

    31 dec 2014
    426
    206
    43
    Vrouw
    Oh ja, en die pil is een goeie, alleen dan voor een strakke buik :roflmao:. Ben ik ook wel aan toe.
     
    Gewooniemand en hummeltje5 vinden dit leuk.
  6. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    Slaap...
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  7. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.248
    113
    Slapende kinderen.
     
  8. Manolito

    Manolito Fanatiek lid

    12 sep 2016
    2.521
    1.945
    113
    Met stip bovenaan:
    1) rust, wat betreft de gezondheid van onze hond. Hij is nu bijna 2 en blijft kwakkelen. Is gediagnosticeerd met een maagprobleem wat telkens weer de kop op steek. Omdat ik de afgelopen 5 jaar 8 dierbaren ben verloren (oa beide ouders en veel lieve dieren) heb ik wel een verlies-trauma opgelopen. Dus dit veroorzaakt veel stress bij mij als het weer mis is.

    2) een nieuwe garderobe eigenlijk.
    Ik ben nu 27 kg afgevallen.
    Maar wil er nog meer af, dus vind het ook wat zonde om.nu veel nieuwe dingen te kopen.
     
    Anouk2005 vindt dit leuk.
  9. prjbt

    prjbt Niet meer actief

    Warm weer. Ik heb fibromyalgie en een warm zonnetje is zo veel beter voor mijn lijf.

    Al kijk ik wel erg uit naar de voorspelde sneeuw!

    Owh en ik kijk uit naar een weekend weg met mijn man zonder kids. We zouden eind december gaan maarja de lockdown gooide roet in het eten...
     
  10. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Ik ben toe aan een dag shoppen met een vriendin,een weekendje weg met mijn man en een lekker glaasje wijn/likeur/champagne. En ik ben ook wel toe aan bevallen maar ja,nog maar even een paar weken wachten daarmee
     
  11. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.361
    113
    - Een goede nachtrust!!! Ik slaap al sinds begin van de laatste zwangerschap (nu dus al bijna een jaar) echt beroerd; korte slaapjes, veel wakker liggen, moeilijk weer in slaap vallen, bloedheet elke nacht, ‘s morgens vroeg al klaarwakker....
    Extra zuur omdat mijn peuter en kleuter elke dag uitslapen tot +/- 08.30 en mijn baby ook al wéken doorslaapt (waarvan nu al een kleine week klokje-rond).
    Lig ik dan in m’n eentje wakker te zijn, elke dag opnieuw. En vanaf de middag doodmoe. Gèk word ik ervan....:rolleyes:

    - Vakantie of een weekendje weg, ofzo, zou zó heerlijk zijn!
     
  12. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    - zomer
    - zomer
    - zomer
    - zomer
     
    mamameer, Vitamientjuh en MadeInUSA vinden dit leuk.
  13. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.259
    19.014
    113
    Een dag zonder pijn (en dus ook een ononderbroken nacht slaap). Verder weinig wensen (vakantie, nieuwe kleding etc).
     
  14. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Een hele dag slapen
     
  15. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Een nacht doorslapen :|
     
  16. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    > een nachtje doorslapen
    > de reorganisatie die er aan komt, geen gezeur meer van mensen die willen bepalen wat ik op werk doe, terwijl ze er totaal geen verstand hebben.
    > kinderen die braaf luisteren en doen wat er gezegd wordt.
     
  17. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.026
    17.040
    113
    Vrouw
    Ik ben toe aan
    - een vakantie of weekend weg
    - uiteten in een restaurant
    - lekker een dag gaan shoppen
    - een dagje voor mezelf hebben:oops:
     
  18. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.925
    666
    113
    Vrouw
    Slaap! En een ruimere woning. In deze tijd is het hebben van een beetje meer ruimte steeds belangrijker geworden. We doen alles al een hele tijd noodgedwongen op 20m2 (open woonkamer/keuken) en mijn slaapkamer (én bed) deel ik nog steeds met mijn zoon. We zitten zo erg op elkaars lip dat het niet altijd makkelijk is om de sfeer goed te houden (understatement). :$
     
  19. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.077
    2.909
    113
    Vrouw
    Vakantie, héérlijk met man en kinderen naar de zuid franse kust. Genieten van de zon, warmte en lekker in de chillstand. Eind juni begin juli 3,5 vakantie, hopelijk kan het tegen die tijd :thumup:
     
  20. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Het normale leven. Overal weer heen kunnen, dagjes en weekendjes weg zonder aan die maatregelen te hoeven denken. Samen met familie en vrienden in een overvolle woonkamer of heerlijk op een overvolle terras zitten. Kinderen naar school zonder allerlei beperkingen. Handen schudden, knuffelen, geen mondkapjes, niet die eeuwige afstand. Gewoon zoals het 'vroeger' was. En die 'afvalpil' wil ik ook wel.
     
    masami, Gewooniemand, Novi en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina