zo aan het twijfelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 13 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik begin steeds meer te twijfelen meiden. Toen we net zwanger waren wilde ik zeker niet weten wat het geslacht is maar nu de 20 weken echo dichter bij komt wil ik het diep in me hart wel weten gewoon voor het gemak. Mara manlief wil het dus echt niet. wat nu?
     
  2. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    dat had mijn schoonzusje ook, ze hebben het op laten schrijven en in een dichte envelop meegenomen. zij wist dus wat het werd bij thuiskomst en na 2 dagen wilde hij het toch ook weten en heeft toen ook maar gekeken.
    mijn schoonzusje vond het wel moeilijk om niets te zeggen die 2 dagen.
     
  3. Niet meer actief

    hee dat is een hele goed zeg ik dnek idd dat we dat ook laten doen in een dichte envolop en kan ik me echt niet meer houden dan kan ik het toch zien
     
  4. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Zou 'k ook doen meid, dan ligt de keuze ook helemaal bij jezelf, wil je het weten kan je kijken ! Wil je mannetje niet nou dan spiekt ie nt in de envelop !
     
  5. Niet meer actief

    Ja maar kan ik me mond dan houden dat is de vraag natuurlijk
     
  6. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dat was bij ons dus ook het probleem. :oops: Eigenlijk wil(de) ik het wel weten, maar mijn man (die al 2 kinderen heeft uit een eerder huwelijk) wilde het dus absoluut niet weten. :cry:
    Uiteindelijk heb ik me er maar bij neergelegd en zijn we het dus niet te weten gekomen. We zien wel bij de bevalling....
    Echter, als we de DVD van de echo héél goed bekijken, valt er in de verste verte geen plassertje te bekennen, wat dus zou duiden op een meisje... ;)

    Groetjes,
    Ramona
     
  7. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Bij ons wou m'n man het ook wel weten, maar ikzelf niet, wij hebben toch besloten om het als verrassing te laten.
     
  8. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ramona: Daar kun je dus niet van uitgaan, want als je het niet wilt weten gaan ze er razend snel voorbij zodat het niet te zien is. en als je het wel wilt weten blijven ze langer er bij stil staan.
     
  9. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Je moet er sowieso niet vanuit gaan dat ze het laten zien of vertellen bij de 20 weken echo! Bij ons kregen we niets te horen terwijl we het graag wilden weten. Dus daarna een pretecho er tegen aan gegooid!
     
  10. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Gelukkig willen wij het allebei graag weten. Lijkt me erg vervelend als de een het wel en de ander het niet wil weten :(
     
  11. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik had dat ook.....
    toen ik net zwanger was wilde ik het echt niet weten.
    Maar toen iedereen me gek ging maken met de voorspellingen
    wat ze dachten wat het zou gaan worden.

    Toen werd ik zo nieuwschierig..... en wilde ik het weten.
    En laatst hebben we nog bevestiging gehad bij de 3D echo.
    Maar het leuke van het verhaal is dat de meeste er harstikke
    naast zitten..hihihih :) En ze zijn er echt heilig van overtuigd.
     

Deel Deze Pagina