Ik kom net van de huisarts en ik ben dus echt ZWANGER! Eindelijk van die onzekerheid af! Ik kan het eigenlijk nog niet echt beseffen maar we zijn natuurlijk superblij! Over andelhalve week de eerste afspraak bij de verloskundige en over 4 weken de eerste echo. Ben benieuwd Nu alleen nog proberen ons geheim geheim te houden, en dat zal moeilijk worden. Wil het wel van de daken schreeuwen. Andere dames : succes met zwanger worden, ik ga naar de dikke buiken! Liefs Nans
In ieder geval geen 86 weken hihihihi Gefeliciteerd Nans!! Enne je hoeft toch niet weg in deze sectie We kunnen hier heel goed ervaringen van zwangere vrouwen gebruiken!
Kij die banner klopt Ik dacht al die arme nans bijna een jaar overtijd met die baby, een hele kleuter in je buik hihihihi
gefeliciteerd nans, zulke berichten horen we graag, dat het maar een inspiratie voor ons mag zijn. ennu de gouden tip horen we natuurlijk graag. was je er nog veel mee bezig dan de afgelopen maan? ik probeer er wel relaxt onder te zijn maar denk er toch wel vaak aan.
Proficiat Nans, Enne geef inderdaad maar eens die gouden tip!! Misschien kunnen we hem ook verzilveren, Geniet van de komende tijd Groetjes juut