Na onze 1e IVF poging in December vorig jaar die helaas in een miskraam eindigde, kan ik nu vertellen dat we weer zwanger zijn! We hadden van de 1e IVF ICSI poging nog 4 Cryo's en 2 daarvan zijn terug geplaatst. Gisteren heb ik een digitale test gedaan en.... ZWANGER!!! Maar echt blij durven we nog niet te zijn, de vorige keer heeft een behoorlijke impact gehad en we leven nu bij de dag en hopen natuurlijk dat we over een week of 3 een mooi kloppend hartje te zien krijgen. Of misschien wel twee We zijn voor deze TP naar een ander ziekenhus gegaan en dat bevalt ons heel erg goed. Voordat de Cryo's terug geplaatst werden heb ik eerst nog een aantal onderzoeken gehad die ze in het andere ziekenhuis nooit gedaan hebben. De uitslagen daarvan waren allemaal goed en we mochten meteen door met de TP. Ik zat op dat moment gelukkig precies op de goede dagen van mijn cyclus en 1 week na de uitslagen van de onderzoeken zijn de cryo's terug geplaatst. Ik vind het allemaal zo spannend hoe het zal gaan, het is nog allemaal heel pril... duimen jullie mee Dit keer heb ik alleen getest met een digitale test om onduidelijke streepjes etc te voorkomen. Dit is de test op de 9e dag na terugplaatsing.....
Oooh heel erg herkenbaar! (Zie mijn onderschrift.) Maar toch: het is een eerste stap in de goede richting en een hele positieve! Gefeliciteerd! (Zelf ook vandaag positief getest. )
Op 4 April krijgen we de 1e echo Ze wilde eerst een afspraak maken voor op 29 maart, maar dan heb je natuurlijk een kans dat er nog weinig te zien is due om me nog meer zorgen te besparen heeft ze het op 4 april gezet. Duurt nog zo lang tot 4 april....... Maar we hopen natuurlijk dat alles goed blijft gaan en we op 4 april heel blij gemaakt gaan worden!
Emesve, ik zie dat jij een zwanger van een tweeling bent! Wat leuk!!! Heb jij je eerste echo dan al gehad?
Ik heb 'm afgelopen vrijdag onverwachts gehad. Had veel buikpijn en een heel klein beetje bruinverlies. Maar de testen waren knallend, dus was bang voor een BBZ. Maar op de echo waren al 2 kleine knipperlichtjes te zien! Errrug leuk! En ook van 2 cryo's! De 21e heb ik de volgende echo.