Ik ben zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door mamamilou, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan en ik ben zwanger! Wat een bijzonder idee. Mijn vriend en ik zijn door het dolle. We hebben afgesproken het nog niet te delen met familie en vrienden. Eerst afwachten of het goed blijft gaan. Maar omdat ik het aan iemand kwijt moet heb ik mij hier aangemeld. Zo kan ik er toch over praten. Hahaha!! Sorry maar ik ben zo blij...!!
     
    sannekrul, Mauzy82, Kikkertjekwak en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. Frullie

    Frullie Actief lid

    24 jul 2015
    296
    255
    63
    Gefeliciteerd!! Geniet ervan samen
     
  3. heidiane

    heidiane Fanatiek lid

    5 jul 2010
    1.720
    1.647
    113
    O wat een zeer bijzonder gevoel is dat altijd. De wetenschap dat er een klein wezentje in je groeit. Een hele goede zwangerschap gewenst en sterkte met het niet kunnen vertellen. :)
     
  4. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.516
    6.524
    113
    Vrouw
    Heerlijk gevoel hè! Geniet er van :) Gefeliciteerd!
     
  5. Star87

    Star87 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Ik ken je gevoel! Supermooi gevoel he?
    Gefeliciteerd en lekker genieten!
     
  6. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Dank jullie wel! Ik vind het fijn dat ik het heb kunnen delen met jullie. Lekker veilig en anoniem maar het voelt prettig.

    @Star87 Jij bent ook net zwanger. Heb jij al kwaaltjes? Ik merk nog niks. Ben alleen hyper :oops:
     
  7. Star87

    Star87 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Fijn is dat he nog heel eventjes prive, ik wacht ook tot de 12 weken. Alleen ouders weten het en beste vriendin.
    Is dit je eerste zwangerschap? En hoe ver zal je ongeveer zijn?

    Ik heb geen kwalen, vorige zwangerschap ook niet. Niet misselijk, geen zere borsten. Kan nog komen natuurlijk. Voor nu is het alleen gevoelige tepels en met vlagen een ongesteldheids gevoel. Wat zal ik weer blij zijn bij de echo als alles goed is. Over 2 weken mag ik! jij al een afspraak gemaakt?
     
  8. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Ik vind het heel dubbel. Aan de ene kant wil ik het van de daken schreeuwen en het echt aan iedereen vertellen. Maar aan de andere kant is het ook heel speciaal dat er een kindje in mijn buik zit en het nog ons geheimpje is. Ik gok dat ik net 4 weken zwanger ben. We wachten in ieder geval met vertellen aan onze ouders tot na de eerste echo.

    Vanaf wanneer kan je contact opnemen met een verloskundige? Ben pas net zwanger, is het dan niet raar? Sorry alles is nieuw voor mij. Het is ons eerste kindje!
     
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Gefeliciteerd
     
  10. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.754
    785
    113
    Gefeliciteerd!!!

    Je kunt al contact opnemen met een verloskundige. Dan plannen ze meteen de eerste afspraak in.
     
  11. Star87

    Star87 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Dat is het ook hoor, speciaal. Zo’n bijzonder gevoel.

    Je kan de verloskundige bellen wanneer jij zelf wilt. Ik was ook4 weken toen ik belde. Gewoon omdat ik het fijn vind dat er een datum is voor de eerste echo waar ik naar toe kan leven❤️
     
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Van harte!
     
  13. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd :D ik ken het gevoel. Fijn he dat je het hier wel van de daken kan schreeuwen.

    Je kan de verloskundige bellen vanaf dat je een positieve test hebt.
     
  14. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Ik heb net via deze site mijn vermoedelijke bevallingsdatum berekend.

    Schermafdruk 2019-06-24 14.28.12.png
    Een schrikkelkindje dus! Nou ja, dan moet hij/zij nog maar op de uitgerekende datum geboren worden. Ik ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger. Nog 'maar' 250 dagen te gaan. Hiihihi..
    Ga nu de verloskundige bellen voor een afspraak.
     
    KleineLai vindt dit leuk.
  15. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Ik heb gebeld en een afspraak gemaakt voor een kennismakingsgesprek op 8 augustus. Helaas kon het niet eerder ivm de bezetting in de vakantie. Maar het belangrijkste is dat het voor onze vakantie is, anders duurt het wel erg lang. Dan was ik voor een andere verloskundige gegaan.
     
  16. Star87

    Star87 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Lang he dat wachten, maar je bent in ieder geval al een eindje op weg dan en er zal al een mooi kindje te zien zijn!:) oooh een schrikkelkindje, ik ben een week ervoor uitgerekend. En toch zou ik die datum niet geweldig vinden hoor hahaha laat t dan maar wat eerder geboren worden:p

    Hoe voel je je ?
     
  17. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.681
    1.706
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Spannend! Gefeliciteerd, heerlijk gevoel. Ik vond het ook zo bijzonder, een geheimpje tussen jullie beiden. Weet je al wanneer je het je ouders wilt gaan vertellen?
     
  18. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Ik voel me prima, geen kwaaltjes en andere dingetjes. Slaap goed, ondanks de warmte. Maar dat verwacht ik ook niet. Mijn lichaam weet amper dat ik zwanger ben. Komt vanzelf (of liever niet).

    Schrikkelkindje: De kans dat ik op die datum beval is niet heel groot. Ik las dat maar 4 tot 5% van de bevallingen daadwerkelijk op de uitgerekende datum is.

    @Noxe Zeker leuk zo'n geheimpje! We gaan proberen om het stil te houden tot na de eerste echo. Die staat voor 8-8 en omdat we vlak daarna op vakantie gaan denk ik dat het diezelfde avond gaat worden. Anders wordt het weer later.
     
  19. Deb89

    Deb89 Bekend lid

    4 jun 2019
    597
    575
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
     
  20. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.863
    25.146
    113
    Gefeliciteerd! Een schikkelkindje, super leuk :D
     

Deel Deze Pagina