Ht was het enige bericht die ze op het forum heeft geplaatst, dus ik weet niet of ze nog reageerd....
ik ben nu vandaag al een tijdje aan het mailen en ik ben erg nieuwsgierig hoe dit afloopt. blijf het ook maar bekijken.
mmm dan zal ze ook niet zwanger zijn want dan kwam je het wel vertellen....jammer dat ze niet meer reageert!!!
hallo, dames, ons internet lag eruit, sorry dat het zo lang duurde. bedankt allemaal voor jullie tips en ervaring. ik ga binnekort even een test halen, (bij de kruidvat) Ik heb al jullie dingen even op een rijtje gezet Het kunnen dus 2 dingen zijn: 1. ik heb dus of last van ontpilling 2. of mijn ongie was geen ongie Ik vindt het nu best eng om te testen omdat het dus ook loos alarm kan zijn maar jullie horen het met oud en nieuw Fijne kerst iedereen! En veel succes met zwanger worden!
En ik heb nog meer met jullie tips gedaan trouwens! Ik heb even van alles opgezocht over ontpillen, cyclussen, vruchtbare periodes en zwangerschapstesten. 1 ding weet ik zeker, ik heb mijn vorige test veel te vroeg gedaan. Als mijn ongie toch niet ongie was. want je kan niet vanaf (of voor) de eerste dag van je eventueele bevruchting meteen testen. Volgens mijn vriend ben ik ookal langer van de pil af. (volgens hem al 3 maanden) wat heel goed zou kunnen, want hij houd altijd bij wanneer ik mijn medicijnen moet slikken, want die vergeet ik vaak. Ook heb ik gelezen dat niet iedereen evenveel hormonen aanmaakt, en dat je niet teveel mag drinken voor de test. Sommige vrouwen hebben pas kunnen testen na 4 weken overtijd Gewoon maar wachten dus op een positieve test of mijn ongie periode dus! Als het zo zou zijn dat de 14e een inneseteling was, dan kan ik dat ongeveer met oud en nieuw testen. Mocht die test negatief zijn, en mijn ongie een ongie was, dan moet ik weer wachten tot de 14e Ik wil het zo graag! Nu maar duimen!
Ha Zina, Ik heb alle reacties op jouw vragen net gelezen en ik moet zeggen dat ik jouw reactie geweldig vindt!! Je hebt er inderdaad wat mee gedaan en je hebt je heel goed van informatie voorzien. Ik zal heel hard voor je duimen dat je lichaam je niet voor de gek heeft gehouden en dat je echt zwanger bent. Want ik weet dat dat heerlijk is!! Laat je even weten hoe het afloopt?
Dankjewel voor jouw reactie op mijn reactie, Ik heb er inderdaad echt wat mee gedaan! Ik baalde er zo van dat het internet eruit lag, ik wou niet dat iemand dacht dat ik niks meer zou laten horen!
Nou ik heb getest, en was negatief Wat achteraf wel logisch was. Had nog nooit gehoord van ontpilling, maar ben nou goed op de hoogte! Wat een rotstreek van je lichaam is dat zeg! je laten denken dat je zwanger bent! Maar heb vandaag mijn eiersrong (auw) en mijn vriend en ik hebben gisteren en vandaag geklust, dus volgens de calculator kan ik dan (als het gelukt is) 11 Januari testen of ik zwanger ben. Heb ook even wat andere collums gelezen hier en daar. Pff ik wist niet dat zwanger raken zo moeilijk kan zijn Mijn hele familie incl. mijn vriends kant was de 1e keer meteen zwanger. En mijn vriend heeft al eens een test gedaan en had zegmaar superzaad. Dus ik mag het hopen dat het bij mij ook zo snel lukt, het hangt dus helemaal van mij af.... Aanbevolen wordt niet te stressen, wat best moeilijk is want ik kan niet wachten tot ons eigen kleine mensje! Ik hou jullie op de hoogte! Ik ga ook nog even een paar andere toppics starten over: Wat je niet mag eten tijdens de zwangerschap (kan maar 3 dingen vinden op internet) Waar je het beste je (zwangerschaps)bh's kan kopen als je een moeilijke maat hebt. Wat je moet doen als je moeder het geen goed idee vind. Jullie horen van me!