Ik denk dat mijn man vreemdgaat

Discussie in 'De lounge' gestart door Jamburger, 6 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.217
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oh kak zeg. Probeer te gaan slapen. Mocht je vannacht wakker worden om te moeten voeden zou ik als ik jou was als hij naast je zou liggen toch echt zijn telefoon ff pikken. Druk desnoods je eigen telefoon dan eerst ff uit. Mocht hij wakker worden dan zou je, wanneer je betrapt wordt, kunnen jokken dat je eigen batterij leeg is en dat je ff met zijn telefoon daarom wilde spelen ;)
     
  2. Mini25

    Mini25 Niet meer actief

    Dan bel je toch die vriend?
    Ik zou niet blij zijn als m’n vriend niet opneemt, zeker met een kleintje thuis.
     
  3. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    In facebook heb je ook een gedeelte waar je kunt kijken waar je vrienden zich bevinden (als hij dit geactiveerd heeft).

    Erover praten zou ik zeker doen. Voelt de partner zich dan niet betrapt en stoppen zo misschien de ontrouw? Je kunt toch moeilijk blijven afspreken als je partner iets vermoedt denk ik dan.
     
  4. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.006
    25.456
    113
    Je hoeft het hele gesprek ook niet te voeren. Als ik bel, en vraag waar hij precies is want ik voel me er niet lekker onder dan zal hij me geruststellen. Andersom zou ik dat net zo doen.

    Mijn vriend en ik zijn beide niet jaloers dus als er een angst/vraag/twijfel zit dan zou ik dat direct de wereld uit willen helpen. Dan ga ik even voor 10 minuutjes naar buiten of zo. Big deal.
     
    Nieuwsgierigbijtje vindt dit leuk.
  5. Novi

    Novi Niet meer actief

    Maar dan zou ik die vriend wel bellen. Is toch best normaal dat je hem belt als jouw vriend niet opneemt of terugbelt?
     
    Colour vindt dit leuk.
  6. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.006
    25.456
    113
    Ik zou dat geen probleem vinden.
     
  7. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.006
    25.456
    113
    Blijkbaar is hij wel zo dom want eerder was hij dus niet bij vriend X terwijl hij TS vertelde dat wel te zijn. (Staat in de OP)
     
    Nieuwsgierigbijtje vindt dit leuk.
  8. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Voor mijn familie of partner neem ik altijd de telefoon op. Die zijn belangrijker dan wat of wie dan ook.

    Vooral als je net een baby hebt.

    Zonder direct te denken dat hij vreemdgaat...ik vind dit gedrag wel apart.

    Ik zou in elk geval afspreken dat hij fatsoenlijk te bereiken is als hij weg is. Er kan wel vanalles thuis zijn ( met jou of baby).
     
    Manana, Zara75, Nieuwsgierigbijtje en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.217
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ja, dat heb ik gelezen.
    Maar ik kán het mij niet voorstellen dat hij nog een keer zo dom zou doen.
     
    KleineLai vindt dit leuk.
  10. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Ik vind het vreemd dat er niet gewoon gepraat wordt. Noem me ouderwets hoor maar wat is er mis met een gesprek? Het is nog geeneens geprobeerd! Ook niet na die eerste keer. Nav dat gesprek kun je altijd nog andere dingen doen afhankelijk van de reactie, maar in een relatie is wat mij betreft de sleutel communicatie en geen stiekem gedoe omdat je iets denkt en dan maar in zijn telefoon gaat kijken. Ik zou het nogal gênant vinden eigenlijk als ik niet eerst iets gevraagd heb.
     
    YellowEyes, Lunarosa, Uilenmama en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Me26

    Me26 Fanatiek lid

    29 sep 2012
    4.743
    719
    113
    Ik snap je gedachten ts.
    Heel veel dingen kunnen ook anders verklaard worden, maar het feit dat hij loog over dat hij bij een vriend was, vind ik wel erg raar.
    Dus die vriend bellen vind ik niet gek.
    Anders telefoon doorspitten en bespreekbaar maken, zeker dat geval over vriend waar hij helemaal niet was.
     
  12. Colour

    Colour Bekend lid

    5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat vervelend meis !

    Ik zou ook die vriend even bellen.ik vind toch wel dat een pas geworden vader gewoon bereikbaar moet zijn (ingeval van nood)
    En vooral je nu zit te stressen dat is ook niet bevorderlijk voor je ivm borstvoeding en verzorging van je kleine mannetje.

    Succes en kop op he
     
    Typicalme vindt dit leuk.
  13. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik zou mijn gevoel bespreken, en mocht dat gesprek geen twijfel wegnemen zou ik echt zonder shame in zijn telefoon loeren.

    Ik zou wel willen dat mijn man altijd semibereikbaar is in verband met de kinderen, dus daar zou ik hem morgen zeeeeeker op aanspreken als hij niet rap terugbelt.
     
    YellowEyes en Izzie7676 vinden dit leuk.
  14. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.217
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Maar zodra je de vraag gesteld hebt en je hebt het bij het rechte eind maaaaar hij besluit te gaan liegen: dan gaat hij (nog) zorgvuldiger worden. Stel je voor dat ik in die situatie zou zitten dan zou ik extra scherp worden en alle bewijs steeds direct verwijderen, denk ik haha. Ik zou daarom stiekem gaan kijken, want anders wordt de potentiële vreemdganger echt scherper!
     
    Zara75 en Paardenbloem vinden dit leuk.
  15. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Ja dat klopt, maar dat vind ik dus echt niet afwegen tegen het feit dat je moet communiceren met elkaar. Ik zou mijn relatie niet serieus nemen als je in beginsel niet eens probeert met elkaar te praten. En straks is er niets aan de hand. En dan? Bovendien; als je op zoek bent naar iets stiekems, vind je altijd wel iets wat ernaar zou kunnen leiden maar dan hoeft het nog niet te kloppen. Begrijp me goed; ik verdedig die man niet en ik zeg niet dat TS het verkeerd heeft, maar ik zeg wat ik zou doen.
    Er wordt nu een aanname gedaan door TS en dat mag, maar het is niet mijn manier hoe zij hier nu mee omgaat.
     
    Flamingooo vindt dit leuk.
  16. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    En weet je wat het is? Mocht hij na het gesprek nog stiekemer gaan doen, of nog voorzichtiger met zijn telefoon enz, dan weet je toch genoeg? En uiteindelijk loopt iedereen wel tegen de lamp. Je wordt onvoorzichtiger en gaat fouten maken.
    Been there, done that.
    Het is me overkomen èn ik heb hetzelfde gedaan. Verschil met mijn ex is alleen dat mijn slippertje met een andere man nu de vader van mijn kinderen is en we al 6 jaar bij elkaar zijn.
    Veroordeel me of niet; mocht de man van TS vreemdgaan, tja; ik weet hoe men doet en handelt in die tijden... Don’t judge me!
     
    Flamingooo vindt dit leuk.
  17. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Dit zou ik ook doen, en dan gewoon met een rot smoes als de stoppen waren er uit geslagen heb ze terug om gezet moet ik verder nog iets doen.

    Of iets anders geloofwaardig.
     
  18. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.630
    7.297
    113
    En
    Ik veroordeel je niet, maar wat ik wel raar vind is dat je hier gaat zitten preken dat je moet communiceren in je relatie en niet stiekem moet gaan doen :rolleyes:
     
    Champetter, Novi, Mythique en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. miloena

    miloena Fanatiek lid

    19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Inmiddels contact kunnen hebben met je man?
    Moeilijk om te zeggen dat hij vreemd gaat of niet, ik zou ook zn telefoon checken om te kijken of er iets in staat, als ie onder de douche staat oid, zou dat ook niet als geheim maken voor mijn man. Hij mag ook gerust in die van mij kijken, Zie ik echt geen kwaad in.
     
  20. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Dat mag. Ik heb het ook moeten leren ;)
    Daarbij heb ik van mijn ex ‘geleerd’ dat je moet communiceren in zo’n tijd. Hij deed dat dus niet. Ik ben meteen eerlijk geweest en daarvoor ook al dat het niet goed ging. Maar ik stuitte volledig tegen een muur.
     

Deel Deze Pagina