Ik HAAT virussen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kvptje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Gisteren middag merkte we het al aan onze oudste dochter, voelde warm aan, kon weinig hebben...ff tempen en ja hoor 38.5! Nog maar geen zetpil gegeven en lekker een flesje gegeven en op bed gelegd. Later werdt ze wakker heeft verder gewoon normaal gegeten en gedronken en voor het slapen gaan nog ff de thermometer en ja hoor 38.8

    Vandaag is ze gewoon echt niet lekker, nogmaals ze drinkt goed, eten tja ze wil nu alleen maar flesjes, zelfs een koekje wil ze niet. En zodra het flesje op is en ze is ff 20 minuten wakker geweest hoor ik dr weer zielig vragen "mamma... bed?".
    Ze slaapt nu erg veel en ergens begrijp ik het ook wel, als ik niet lekker ben wil ik ook alleen maar slapen. Ze kijkt verder helder uit dr oogjes.. af en toe beetje dromerig maar ze is wel wakker en allert zeg maar...

    En ik weet het... zo lang haar temperatuur niet boven de 39 graden stijgt en ze goed eet en drinkt hoeft er niets aan de hand te zijn...

    Maar ik wil het toch ff kwijt:

    IK HAAT VIRUSSEN!

    vooral als die stomme virussen me muppies treffen!
     
  2. Jette

    Jette Fanatiek lid

    9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    tja meis, hier nog een virushaatster, het liefst wil ik dat mijn meissie helemaal nooit ziek wordt, maar ja je komt er niet onderuit he!

    Het liefst zou ik de ziekte acuut overnemen wanneer ze ziek is maar ja ook dat gaat niet!

    Hoop dat je kindje gauw weer beter mag worden, beterschap!

    henriette
     
  3. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    He, das echt vervelend!

    Veel beterschap voor Maricha!
     
  4. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    @Henriette: dat dacht ik van het weekend ook en zowaar: vandaag ben ik de lul :(
    Maar was hier van het weekend ook echt zielig... elke voeding werd eruit gekotst en dat ging echt met een enorme vaart! 's Middags lag ze in de box toen dat gebeurde, en zonder overdrijven spoot het bijna een halve meter omhoog! Thirza is normaal een lekker karaktertje, geeft goed aan wat ze wel en niet wil, maar van het weekend liet ze alles maar gelaten over zich heen komen. ZElfs de maxicosi in was niet erg, (althans, ze gaf geen kick). ZOOO zielig!
     
  5. Kisbaba

    Kisbaba Fanatiek lid

    23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Pff, inderdaad flauw. Niet leuk als je kind ziek is. :(
    Vorige week was Jesse ziek: koorts, diarree en overgeven. Na een dag of vijf was het weer over.
    Vandaag, precies een week later, werd hij weer ziek. Nu hoesten en koorts. Hij had net 39.1 en ik heb hem toch maar even een zetpilletje gegeven, en nu slaapt hij lekker gelukkig.
     
  6. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Oh hou op, ik ben zo blij dat het bijna zomer is. Even WEG met die kl*te ziektes :evil:

    Beterschap trouwens ;)
     
  7. kat

    kat Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Hier is het nu ook raak.
    Gister ineens 39.2 koorts en vandaag hielt ze het bij 38.4.

    En dan dat hoesten erbij, na elke hoest kreunt ze van de pijn :cry: .

    Beterschap iig!
     
  8. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    bah ik haat het ook mijn kleine manneke heeft nu 39,3 :cry:
     
  9. wonderteam

    wonderteam Niet meer actief

    Bah ik haat het ook. Mijn mannetje is nu al 4 wkn ziek ( telkens 40 graden koorts) en hij heeft al 3x een oorontsteking gehad en 2 ab kuurtjes. Het lijkt wel alsof ze er nooit bovenop komen.

    Laat het goede weer maar komen :D
     
  10. Diadeem

    Diadeem Fanatiek lid

    2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik ben het helemaal eens, hier een heel hardnekkig virus dat ze het weekend een nachtje in het ziekenhuis heeft gelegen aan de sonde. Ze was uitgedroogd. :(
     
  11. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Nou dames, hier heeft een zetpilletje in de middag, voor het slapen een warme douche en een nachtje tussen pappa en mamma slapen wonderen verricht! :D
    Toen ik vanmorgen wakker werdt en Maricha aankeek werdt ik begroet met een grote onbetaalbare glimlach! En toen ik aan dr hoofdje voelde, voelde het weer normaal aan (volgens mij heeft ze nog wel een lichte verhoging maar het gloeien is weg!)
     
  12. Diadeem

    Diadeem Fanatiek lid

    2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Deel Deze Pagina