Ik heb het moeilijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gina, 21 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik heb het moeilijk. Ik heb op het werk een time-out gekregen en omdat ik nogal een heftig halfjaar achter de kiezen heb. Mijn broer is dit jaar op 7 juni plotseling overleden aan een hartkwaal (op de verjaardag van mijn zoontje). Ik ben tussendoor nog even verhuisd. Ik heb zelf allemaal onderzoeken in het ziekenhuis gehad om te kijken of ik ook een hartkwaal heb. Gelukkig is dat niet het geval. En afgelopen 5 december (op mijn verjaardag) is mijn vader geopereerd. Het is allemaal heel heftig geweest en nog. En nu blijkt ook nog dat ik zwanger ben. Waar ik overigens heel blij mee ben!!!
    Ik heb het gewoon even heel moeilijk en dat wilde ik even kwijt.
    Liefs, Gina
     
  2. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Jemig das idd niet niets allemaal zeg ..
    Ik wens je heel veel sterkte meid ..
    en probeer te genieten van je zwangerschap ..

    Knuff
    Sil
     
  3. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    jeetje, dat is wel wat,, probeer te genieten van je zwangerschap......veel sterkte
     
  4. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Heel veel sterkte in deze "donkere"periode! Maar je kan ook zo denken; het komende jaar kan alleen maar beter worden met de geboorte van je kleine Uk!!!
    Succes.
     
  5. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Jeetje dat is niet niks zeg. Ik hoop dat het snel allemaal wat beter mag gaan en dat je kan gaan genieten.
     
  6. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    (reactie van angelique, stond per abuis in een nieuw topic)
     
  7. meissie

    meissie Lid

    8 dec 2005
    22
    0
    0
    Friesland
    Jeetje meid wat veel narigheid!! :cry:
    Probeer van je zwangerschap te genieten...en hopend op goede tijden voor je.
     
  8. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Veel sterkte de komende tijd met het verlies van je broer.
    Maar met de zwangerschap wil ik je van harte feliciteren, hoop dat 2006 een geweldig jaar voor jullie zal worden met veel gezondheid voor jou je familie en je kleine ukje in je buik.

    Groetjes Carry
     
  9. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Soms lijkt alles tegelijk te komen in het leven... zowel de nare als de fijne dingen... Ik kan me voorstellen dat het dan 'raar' kan voelen om ineens zwanger te zijn terwijl je nog van alles aan het verwerken bent en nog een plek wil geven, terwijl je aan de andere kant je je ook blij wil voelen over het feit dat er een kindje komen gaat...

    Ik wens je heel veel sterkte de aankomende periode en wens je ook de rust en ruimte om alles een plekje te kunnen geven!

    Liefs Anna
     
  10. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    aller eerst, veeeeel sterkte!!!

    en gelukkig, is er na iets negatiefs, iets positiefs..
    dus ik hoop, en denk dat je nu alleeen maar positieve dingen op je pad krijgt..
    als eerst je nieuwe kindje!!! probeer idd te genieten van alles, en ontspan, ga ergens heen waar je ontspant, wat bij mij helpt, is zwemmen, of sauna, of massage, off de natuur in...

    good luck!!!...

    xx
     
  11. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Jeutje wat vreselijk allemaal voor je!
    Het komt ook allemaal tegelijk!
    Ik wens je heel veel sterkte meis!!
     
  12. Kris

    Kris Lid

    23 sep 2005
    47
    0
    0
    Hoi Gina

    Mijn deelneming voor je broer :( Je kreeg heel wat te verduren .
    Ik zit ook met een moeder die ze gisteren opereerden die kanker heeft en een oma die op leven en dood zweeft al een hele tijd.Voor een stuk kan ik me dus heel goed inleven in de stresstijd en onzekerheid die je nu doormaakt.We horen nu enorm te genieten van onze zwangerschap en dat is heel moeilijk als er zoveel met je naaste een het gebeuren is en je staat er vooral zo volkomen machteloos tegenover en je moet dan de sterke persoon zijn die iedereen opvangt en steunt terwijl we zelf nu zo behoefte hebben een een rustige tijd.

    Ik moet wel zeggen dat het zwangerzijn me extra kracht geeft want ondanks alle narigheid weet je dat er zo een klein mensje aan het groeien is en dat geeft mij persoonlijk heel veel kracht om vol te houden en dit aan te kunnen, ook al heb ik momenten dat ik ff op ben en eens een flinke huilbui heb.

    Gina ik wens je veel kracht en moed om toch de mooie dingen te blijven zien en te kunnen genieten van je zwangerschap.
    Dikke knuff....
    Kris :oops:
     
  13. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    heel veel sterkte en geniet van je zwangerschap de komende tijd.
    groetjes jacky
     
  14. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Hoi Gina en Kris,

    Wat vervelend, zo veel nare dingen tegelijkertijd! Ik wens jullie beide veel sterkte en hoop dat jullie verder nog kunnen genieten van je zwangerschap.

    Mriek
     
  15. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Lieve allemaal,
    Bedankt voor de lieve reacties, dat doet me goed.
    Gina
     
  16. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Je hebt echt een nare tijd achter de rug zeg.
    Ik hoop voor je dat je wat meer rust kan vinden en dat je straks mag genieten van je zwangerschap

    Liefs,
     

Deel Deze Pagina